PortalIndexI'm ready for the weekend! HpD5UwnI'm ready for the weekend! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I'm ready for the weekend!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Soul
.
.
Soul

I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitimema jul 04 2011, 14:02

Ryou moest moeite doen om niet juichend naar buiten te rennen. Ondanks dat hij het wel een leuke les vond, was hij echt heel erg blij dat het eindelijk weekend was. Dat betekende dat hij lekker kon uitrusten en vanavond eventueel naar het buitenterrein kon gaan, misschien om een beetje te feesten. Hij had een spijkerbroek aan, met een zwart shirt waar een of ander groenig, pluizig monster op stond. Hij vond het echt een van zijn grappige shirts. Hij had deze keer eens geen jasje aan met tot aan zijn elleboog opgestroopte mouwen. Hij keek naar zijn verband. Hij trok het laatste laagje goed. Hij voelde een steek door zijn arm schieten en probeerde zijn kreet te verbergen door hard op zijn onderlip te bijten. Hij keek op. De zon scheen fel op zijn gezicht. Zijn ketting had hij ook om. Die had hij altijd om, dus dat was eigenlijk niks nieuws. Zijn blik, die vriendelijk stond zoals altijd, ging over het grasveld heen. Nee, deze keer zou hij eens een andere plek kiezen dan het stille meer. Het stille meer was echt zijn favoriete plek geworden om naartoe te gaan, maar het werd eens tijd om een ander deel van het terrein te verkennen. Voordat hij naar het buitenterrein zou gaan, zou hij eerst nog eens kijken wat er hier allemaal te vinden viel. Hij keek naar zijn verband. Het duurde nog een maand en het zou weer verschoond moeten worden. Zijn wond was zo erg geworden dankzij de krachten van de verpleger waar hij laatst bij geweest was - en die onwetende zijn krachten had gebruikt om zijn wond te helen - dat het bloed erger was geworden als het blootgesteld werd. Dankzij het verband werd het een beetje tegengehouden. Het jeukte 's nachts, maar Ryou bleef netjes van zijn wond af. Het kon misschien nooit meer herstellen en hij zou altijd een verband rond zijn arm moeten dragen, het was wel een deel van hem geworden en hij wou het niet erger maken dan het al was. Ze moesten het maar accepteren dat het een blijvend letsel was. Net zoals als je blind was of als je geen gehoor had. Daarmee kon je het vergelijken. In de meeste gevallen was dat ook permanent. Nou, dit dus ook. Hij keek om zich heen en hoorde de geluiden van vogels nu veel beter, alsof die ook les hadden gekregen en blij waren dat het weekend was. Hij grijnsde en liep door.

Eigenlijk nu het enige wat opviel aan hem, was zijn witte, glanzende haar. Zijn pony waaide vrolijk met het zachte briesje van de wind mee. Hij ging even met zijn hand over zijn achterhoofd toen hij dacht aan zijn reddingspoging bij het meisje met de witte haren. Nou ja, hij vond het eerder blond lijken, maar dat zei hij natuurlijk niet. Hij wou niet graag als held beschouwd worden, ook al was hij dat misschien wel als hij naar de feiten keek. Ieder ander zou hetzelfde voor haar gedaan hebben. Hij wreef weer over zijn achterhoofd en liep door. Hij was sowieso niet echt een flirter met meisjes, maar hij vond het wel leuk om met ze op te schieten. Ze waren zo... anders. Anders dan op zijn internaat, wou hij zeggen. Hij keek naar de lucht. Nu genoeg over meisjes. Nu moest hij maar eens echt genieten van zijn weekend. Hij had al een hele planning voor vanavond staan. Hij zou eindelijk de buitenterreinen is gaan verkennen. Misschien naar een discotheek of zo, lekker losgaan op wat muziek. Vroeger deed hij ook veel klusjes gecombineerd met muziek. Als hij heel eerlijk was, werd het er dan wel leuker op. Hij schudde zijn hoofd even en zette zich neer. Hij zag een waterval vlak voor zich. Vlak voor hem was een rand. Hij hing zichzelf over die rand en keek. Een diepe grond met allemaal stenen en snelstromend water. Daar wou je niet invallen. Hij schudde zijn hoofd. Hij liet zich achterover vallen en plantte zijn handen achter zijn hoofd, kijkend naar de hemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tina
.
.
Tina

I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILEPosts : 11
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/ die planeet
Klas: tweede al.
Partner: geen

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitimevr jul 29 2011, 16:20

Gelukkig, weekend. Tina kon zich net in houden, om niet zomaar de klaslokaal uit te rennen en op de gang, een dansje doen. Natuurlijk was ze ook blij, net als iedereen, nou ja, bijna iedereen. Je had van die mensen... Die liever in zo suf klaslokaal bleven zitten en leren.Natuurlijk, leren moest, maar weekend ook. Tina ging rustig door de gangen, op naar buiten. Je zal verwachten, dat ze nu eerst naar Ronnie ging. Maar die had ze al in de pauze gedaan, dus die hoefde niet. Ze wou eens wat rond lopen, gewoon over het terrein. Haar bruine staken onder de katoenen blauwe pet vandaan, die ze bijna altijd op had. Haar lange rode zomerjas hing tot over haar knieën en er zaten wat kleine gaatjes in. Tina ging niet zo zuinig met haar kleren om, alleen met haar pet. Maar dat ze wat slordig was, kon je wel merken. Op haar bed was het vaak een rotzooitje en ze was vaak iets kwijt. Echter lag er altijd een briefje op haar bed, met de tekst, ''Dit bed doe ik zelf wel'' En dat meende ze ook. Want ondanks ze een sloddervos was, maakte ze altijd zelf haar bed op. Hoewel het weer erg vlug, een rotzooitje werd. Tina liep verder, richting de Water vallen en vroeg zich af, of ze toch niet naar Ronnie had moeten gaan. Kijk, daar zit het hem nou. Als was Tina een sloddervos, er was iets, waarbij ze altijd zuinig was, dat ze goed op lette. Of er iets miste, of dat ze iets was vergeten. En dat was haar pony en zijn verzorging. Ze was gek op het beest, als ze niet binnen zat, dan was ze bijna altijd wel bij Ronnie te vinden. Ronnie was een kruising, tussen een gewone gevlekte pony en een witte pony, die kon vliegen. Ronnie was gevlekt, maar kon ook vliegen. En Tina was verzot op hem, ze kende hem al van toen hij een veulen was en nu was hij 5.

Tina was bij de waterval aangekomen, ze hoorde het water al naar beneden vallen en op de stenen kletteren. Wat maakt dat een lawaai zeg, Tina kon haar eigen voetstappen nauwelijks meer horen, toen ze langs de waterval liep. Ze luisterde wat naar de vogels, die ze nog net kon horen en liep maar wat te dwalen. Opeens zag ze iemand liggen, aan de rand. Die mocht wel oppassen. Tina liep naar hem toe en zag dat hij witte haren had en een verband om zijn arm. Ook was de jongen ouder dan zij en zat ook vast in een hogere klas. Tina kuchte even en wachtte tot er werd gereageerd. '' Hoi, Ik ben Tina'' zei ze toen maar, niet wetend wat anders. Ze ging voor de jonge in het gras zitten, met haar benen wijduit en leunend op haar handen. Terwijl ze naar de jongen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul
.
.
Soul

I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitimevr jul 29 2011, 18:49

Het was erg rustig. De vogels die floten, het water dat fijntjes kletterde van de waterval en dan nog een heerlijke, verfrissende wind. Het was goed om de wind door zijn haren te voelen waaien. Hij vond het sowieso fijn dat er even geen aandacht aan hem gespendeerd werd. De wind was het enigste wat hem nog deerde, alhoewel hij het natuurlijk niet erg zou vinden als er iemand kwam om de stilte te verpesten. Voor bezoek moest je nu eenmaal openstaan. Hij grijnsde even. Hij schoot omhoog toen hij iets hoorde. ‘Wie, wat, hoe, waar! Ik was het niet!’ zei hij en hij keek achterom. Hij grinnikte even toen hij een meisje zag staan, waarschijnlijk jonger dan hem. ‘Sorry. Ik ook met mijn reacties,’ grinnikte hij en hij observeerde het meisje gauw even. Mooi, halflang, bruin haar, een blauwe pet en gewone vrouwelijke kleren die je gewoon wel vaker tegenkwam. Hij keek haar vriendelijk aan. ‘Aangenaam kennismaking, Tina,’ begon hij en hij keek haar vriendelijk aan, terwijl hij een been omhoog trok en de andere plat op de grond liet liggen, om vervolgens met zijn arm op zijn been te leunen om Tina vervolgens zo goed mogelijk aan te kunnen kijken. Als je heel lang in deze houding zat, zou je nek het zwaar te voortduren krijgen. ‘Ik ben Ryou, aangenaam,’ zei hij vriendelijk en hij keek even naar haar, waarna hij zijn ogen even sloot en vriendelijk knikte, deels om haar op haar gemak te stellen. Hij vermoedde dat ze nieuw was, maar dat kon hij ook natuurlijk helemaal fout hebben. Mensen waren nou niet eenmaal zoals ze eruit zagen. Niet dat ze er nieuw uitzag, maar zo leek het voor hem wel. Ach ja, een beetje moeilijk uit te leggen. Zijn gedachten waren nu eenmaal gewoon moeilijk.

Ryou bleef Tina even aankijken en schrok een beetje op toen hij een kraai hard hoorde kraaien. Meteen joinde vijf andere kraaien hem en ze vlogen weg, luid krassend. Wat konden die beesten toch een vreselijk lawaai maken. Ryou wreef even over zijn ring. Kom op, hij was hier goed in. Hij kon makkelijk sociaal contact leggen. Hij was altijd zo vol praatjes, dan kon hij nu toch ook wel beginnen? Hij wou niet van iemand verwachten dat die zou beginnen. Die verwachtingen zouden je immers vaak teleurstellen en er kwamen vaak genoeg momenten dat je het heft zelf in je handen moest nemen. ‘Mijn excuses als ik fout ben, maar ben je soms nieuw hier? Ik heb je immers nog nooit gezien hier. Maar dat kan ook aan mij liggen, aangezien ik hier nog maar een paar maanden ben,’ zei hij en hij keek het meisje vriendelijk aan. Hij was hier nog maar twee maanden, maar dan zou hij haar toch zeker wel gezien hebben in de aula of zo? Hij had geen idee. Hij had haar nog nooit gezien en herkende haar ook nergens van, dus het was misschien wel een feit dat ze nieuw was. Ach, hij zou het zo wel horen van haar. ‘Hopelijk verdrink je al niet in het huiswerk. Het is best veel wat je hier al krijgt in je eerste week,’ mompelde hij en hij keek even naar de waterval, waarna hij zijn blik weer op Tina richtte op vervolgens naar al haar antwoorden, vragen of zegjes te luisteren, als ze die had, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tina
.
.
Tina

I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILEPosts : 11
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/ die planeet
Klas: tweede al.
Partner: geen

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitimevr jul 29 2011, 21:56

Tina moest lachen, bij de reactie van de jongen, ‘Wie, wat, hoe, waar! Ik was het niet!’ zei hij. Ze grijnsde bij zijn antwoord, ‘Sorry. Ik ook met mijn reacties,’. Daarna had ze zich zelf voorgesteld. Ze keek naar hem, ze zag dat hij iets wel zeggen, ‘Aangenaam kennismaking, Tina,’. De jongen trok een been op en liet zijn andere been plat op de grond liggen, wat was hij van plan. Oh, ze zag het al, de jongen ging naar haar zitten te loeren. Hee! Eindelijk zei de jongen zijn naam, intussen was de zon al twee keer op en onder gegaan en was het weekend voorbij. Nee hoor, grapje. ‘Ik ben Ryou, aangenaam,’ Ryou dus, mooie naam, hoewel Tina er aan twijfelde, of ze die goed zal uitspreken. Ryou sloot zijn ogen en knikte naar haar, Tina knikte maar terug en wachtte af. Oké en nu? Opeens kraaide er een kras, Tina en de jongen schrokken er allebei van op. Vijf andere kraaien riepen terug en ze vlogen weg. Tina keek weer naar beneden, naar de jongen. Ryou wreef over zijn ring, alsof daar een geest in zat, maar er gebeurde niks. ‘Mijn excuses als ik fout ben, maar ben je soms nieuw hier? Ik heb je immers nog nooit gezien hier. Maar dat kan ook aan mij liggen, aangezien ik hier nog maar een paar maanden ben,’ sprak Ryou opeens, Tina beet even op haar lip. Oké, hij had wel gelijk, ze liet zich niet zien. Ze kneep even in haar rode jas, zoekend naar een zinnig antwoord. Er was eigenlijk maar een antwoord en die zal ze dan ook zeggen. ''Zodra ik de kans krijg, ga ik naar mijn pony toe en hem verzorgen en op hem rijden. Nog nooit iets vreemds door de lucht zien vliegen? Hij kan vliegen'' antwoordde ze dus maar, dat klopte namelijk. ''En voor de rest eet ik erg vlug, dus ik ben meestal al klaar, als de andere nog moeten beginnen.'' Zei ze verder en keek naar Ryou, wachtend op diens reactie, want hij wou natuurlijk ook nog iets zeggen. Ze hoorde het stromende water en vallende water, van de waterval. Ze keek even naar de overkant, van de ravijn. Daar kon ze misschien met Ronnie komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soul
.
.
Soul

I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitimeza jul 30 2011, 14:22

Rustig bleef Ryou haar even aankijken, zich eigenlijk niet echt schamend voor het feit dat hij zijn blik nu wel heel erg lang op het meisje hield. Het was gewoon iets wat hij deed als hij aan het praten was. Dan hield hij zijn blik gericht op de persoon tegen wie hij praatte, dat was eigenlijk wel het meest logisch wat je kon doen. Hij wachtte af en luisterde toen met gesloten ogen. Hij wist dat hij er vast gek moest uitzien in zijn shirt, waar een pluizig, groen monster opstond, alsof het linea recta uit je neus gekomen was. Hij moest zijn lach inhouden bij dat idee. Hij kreeg altijd van die gedachten waar hij van moest lachen, precies als hij normaal en rustig een gesprek probeerde te voeren met iemand. Dat was best wel vervelend. ‘Ik zie zoveel door de lucht vliegen. ‘Mijn wekker zie ik ook door de lucht vliegen,’ beweerde hij en hij keek haar grijnzend aan. ‘Ja, hallo, het is toch zo dat als de tijd vliegt, je wekker ook mee vliegt, zeker?’ vroeg hij grappend en hij grijnsde even. Nu hij er zo over nadacht, had hij eigenlijk best flauwe grapjes. Maar flauwe grapjes waren leuk, niet? Hij wachtte af of ze nog iets zou zeggen en begon toen te praten. ‘Nou ja, tijdverdrijf met een pony is toch leuk? Ik heb zelf geen huisdier, snak hier ook niet echt naar, maar ik vind het wel leuk om te horen dat jij zoveel om je eigen dier geeft,’ zei hij en hij keek haar vriendelijk aan. ‘Ik heb ook een pony,’ zei hij toen en hij keek haar even serieus aan, waarna hij een brede lach kreeg. ‘Op mijn hoofd,’ zei hij en hij wees naar zijn hoofd en grijnsde even, waar inderdaad een dikke pony lag, maar dan in haarstijl.

‘Als je snel eet, heb je vaak kans dat je de hik krijgt of dat je te vroeg naar de wc moet voor de grote boodschap. Geloof me, ik weet er alles van. Ik eet – in tegenstelling tot anderen – nogal redelijk laat, omdat ik altijd te laat kom voor het eten. Ik ben dan als een van de laatsten weg,’ zei hij en hij grinnikte heel even, waarna hij Tina rustig aankeek. Nou ja, Tina wist ik in elk geval wat meer over hem en hij over haar. Hij kon een pijnlijke kreun niet binnenlaten toen hij met zijn arm – waar het verband rond zat – ergens tegen botste. Hij keek naar zijn arm en hield zijn hand er kalmerend op, maar dat deed alleen nog maar meer pijn. Hij keek naar haar en grijnsde even. ‘Sorry,’ zei hij en hij haalde zijn hand weg en probeerde net te doen alsof er niks aan de hand was. Hij kon er ook gewoon overheen spreken, misschien dat hij zo vragen kon vermijden. ‘En vind je het hier leuk, op Starshine?’ vroeg hij en hij keek haar geïnteresseerd aan, alsof hij daarmee alle vragen van de wereld die op hem af zouden kunnen komen mee kon mijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I'm ready for the weekend! UTL8oxA PROFILE
I'm ready for the weekend! UTL8oxA MAGICIAN

I'm ready for the weekend! Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm ready for the weekend!   I'm ready for the weekend! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I'm ready for the weekend!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ready for the training! | Olivia Williams |
» Get ready, the new guy arrived
» Are you ready for this? [Lightning]
» are you ready, girl? || cherry.
» Oefenen in het weekend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-