PortalIndexA few questions HpD5UwnA few questions 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 A few questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dyesibel
.
.
Dyesibel

A few questions UTL8oxA PROFILEPosts : 33
A few questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon en Cassia/Lucht en water
Klas: 5e klas
Partner: Never search for love

A few questions Empty
BerichtOnderwerp: A few questions   A few questions Icon_minitimeza jul 02 2011, 23:08

Oké, ik ben echt een noob wat betreft dit soort RPG's, mijn eigen RPG steekt heel anders in elkaar, dus ik heb wat vraagjes (:

1. Ben je verplicht een karaktersheet/your magicans-topic te maken? Want ik zie leden die posten maar die daar geen topic hebben.
2. Hoort er bij dat deel ook een vaste invullijst, ik heb gezocht maar niets gevonden (maar misschien zoek ik niet goed Razz)
3. Je char kan dus twee afkomsten hebben (toch?) hoe wordt dan bepaald op welke afdeling je char slaapt?
4. Ik ken het begrip, 'shipping debates' (iemand maybe?) waarin je wat achtergrond informatie van je char zet en daarbij wat voor plannen je met de vrienden/vijanden/liefdes hebt. Heb je dat hier onder overig?
5. Hoe zit het met plots afspreken? Is daar een bepaald deel voor of moet je gewoon iemand PM'en of zo? XD

Sorry voor de load aan vragen maar ik wil er geen puinhoop van maken (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kadaj

Kadaj

A few questions UTL8oxA PROFILEPosts : 94
A few questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/Duister
Klas: Legendary Magican WOOT!
Partner: Love is a human emotion, demons have no place for it.

A few questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: A few questions   A few questions Icon_minitimezo jul 03 2011, 00:26

Nou ik zal efkes kijken wat ik kan beantwoorden

1. Het is niet verplicht, alleen handig. Hier hebben we eigenlijk het Charactersheet voor, als je naar Profiel gaat kun je dingen veranderen, ga dan naar Schoolprofiel en activeer je charactersheet ét voíla
2. Niet bepaald
3. Je character kan 7 afkomsten hebben, met de juiste toestemming van de admins, maar dit is een redelijk vrije RP. Je mag zelf kiezen, maar als je je keuze eenmaal hebt gemaakt zou ik je aanraden om hem niet meer te veranderen om verwarring te voorkomen. Ik heb bijvoorbeeld een character, Ace, die zowel vuur als duistere magie kan, maar zijn originele afkomst ligt op Shadra, dus woont hij op die etage, zulke verhalen kun je bedenken.
4. Ja, bij Overig kun je een verhaallijn openen en mensen vragen om mee te doen.
5. plots afspreken? Als je bedoelt topics aanmaken, als je een specifiek iemand wilt, zou ik een PM versturen, maar de meeste mensen gooien gewoon een topic open met een uitnodiging voor iedereen om welkom te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

A few questions UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
A few questions UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

A few questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: A few questions   A few questions Icon_minitimezo jul 03 2011, 00:45

Kadaj heeft op de meeste vragen al een goed antwoord gegeven, dank u daarvoor Respect

Ik heb wel een kleine opmerking over vraag drie, om verwarring te voorkomen:
We hebben liever dat je karakter maar maximaal tot ongeveer twee tot drie afkomsten heeft als je er dan meerderen zou willen hebben, maar je kunt er inderdaad wel uit zeven kiezen.

Ben je alsnog onzeker over iets of begrijp je iets niet, je bent altijd vrij om je vragen te stellen!

Met vriendelijke groet,
A few questions Axn2gj
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



A few questions UTL8oxA PROFILE
A few questions UTL8oxA MAGICIAN

A few questions Empty
BerichtOnderwerp: Re: A few questions   A few questions Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

A few questions

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» :Questions:
» 4 questions
» VvF Class related questions

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Vragen-