PortalIndexChimaere Coneia HpD5UwnChimaere Coneia 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Chimaere Coneia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anastasia
.
.
Anastasia

Chimaere Coneia UTL8oxA PROFILEPosts : 558
Chimaere Coneia UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark [ Partially Wood ]
Klas: Miss Katherine
Partner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.

Chimaere Coneia Empty
BerichtOnderwerp: Chimaere Coneia   Chimaere Coneia Icon_minitimeza jun 25 2011, 17:09

Tell me,

Isn’t life like a dream?
Where you wake up and see;
That what you thought was real,
Is just one big fairytale..


Naam: Chimaere Coneia, kortweg Chia
Leeftijd: 17
Afkomst: Puffoon, maar haar vader kwam van Gren
Magie: Lucht en Woud
Partner: Nee
Familie: Drie broertjes van 7, 9 en 13, en een oudere van 17. Ze was altijd het lievelingetje. Haar ouders zijn gescheiden, dus om de week gaat ze van Puffoon naar Gren, en omgekeerd.

Haarkleur: Groen
Kleur ogen: Amberkleurig tot geel
Huidskleur: Blank
Bouw: Slank, lang, en met de juiste curves.
Haarstijl: Lang, tot op haar heupen, meestal los of in een staart. Haar pony is een dagelijkse irritatie.
Kleding: Vaak losse, tuniekachtige shirts met een strakke broek, of een jurk tot halverwege haar bovenbeen en dan een legging. Ze heeft er een hekel aan als ze zich niet goed kan bewegen.

Karakter: Chimaere is een vrolijk, artistiek en sportief meisje. Ze tekent dolgraag, veel verschillende dingen, maar het liefst sport ze. Op Puffoon zat ze in de nationale kampioenschappen turnen, atletiek en volleybal. Ze kan enorm kritisch overkomen, maar heeft het zelf bijna niet door. Ze wordt vaak omschreven als vrolijk, met gevoel voor humor, maar verlegen en stil als je haar goed leert kennen. Ze is doodsbang voor kleine ruimtes, en heeft een zwak voor pizzas.
Gebruik magie: Chimaere zal niet aarzelen om haar magie af en toe te gebruiken, en ze beleeft er veel plezier aan.
Geschiedenis: Chimaere is geboren in de nacht van de nieuwe maan, en haar eerste levensjaren waren een grote nacht. De eerste jaren van haar leven was ze blind, kon ze geen hand voor ogen zien. Haar vader en moeder waren er kapot van, probeerden alles, maar niets hielp. Ze hebben zich erbij neergelegd, maar langzaam maar zeker begon Chimaere’s zicht te verbeteren, en nu ziet ze weer helemaal normaal. Ze heeft zich van haar vijfde tot haar zeventiende toegelegd op sport, maar nu moet ze van haar ouders een keer naar een ‘normale’ school. Chimaere zelf denkt er anders over.
Chimaere Coneia

Muahaha, lekker onleesbaar in mijn mooie postsheet

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chimaere Coneia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-