PortalIndexVoorbereidingen treffen - Pagina 2 HpD5UwnVoorbereidingen treffen - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Voorbereidingen treffen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Master Shong

Master Shong

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbereidingen treffen   Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 19:55

Shong dacht een moment na over Norwoods woorden, maar liet het uiteindelijk rusten. Hij keek glimlachend op toen hij opstond. 'Dat is goed. Dan ga ik ondertussen dat orkest proberen te regelen,' zei hij. Shong legde de slinger waar hij mee bezig was om te ontknopen even aan de kant en zette de zware waterspiegel op zijn schoot. Met zijn vinger streek hij wat viezigheid van het spiegeloppervlak. Als hij dat met zijn mouw zou doen zou die natuurlijk nat worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Master Norwood

Master Norwood

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbereidingen treffen   Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 20:07

Norwood knikte. "Ik zal er voor zorgen dat ze in de aula staan. De kerstballen zijn klaar. Dus we kunnen als de banken de aula klaar maken. De boom heeft een groeimiddel gehad dus die zal morgen klaar zijn..." zei hij nog. "Dan ben ik naar Gren...Houdoe..." zei hij en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbereidingen treffen   Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 09 2009, 20:36

Shong knikte Norwood vriendelijk toe. 'Mooi, dat schiet al aardig op,' zei hij positief ingesteld. Hij knikte hem glimlachend gedag en stond op zodra Norwood de kamer had verlaten. Hij plaatste de spiegel aan de muur en stapte een paar passen achteruit. Vervolgens hield Shong een hand op de spiegel gericht en sloot zijn ogen. 'Exus,' sprak hij zacht. Een kleine zwarte salamander met felgele vlekken verscheen langzaam in de spiegel. Het zwom wat doelloos rondjes en keek hem geïrriteerd aan. Het was de persoonlijke watergeest van Shong. 'Gegroet, mijn vriend,' zei Shong glimlachend. 'Ik heb je hulp nodig.' De salamander klakte met zijn tong. 'Ja, dat zal weer eens niet,' sprak hij verveeld. 'Vertel op, wat wil je deze keer van me?'
'Wel, ik heb een orkest nodig voor een schoolfeest. Denk je dat je dat kunt regelen, Ocelot?' vroeg Shong. 'Bij mijn onsterfelijke staart, je vraagt wel veel van me! Maar okè, ik zal kijken wie ik voor je kan contacteren,' verzuchtte Ocelot. Shong plaatste zijn handen tegen elkaar en maakte een dankbare buiging. Hij richtte zijn hand weer op de spiegel en mompelde zacht: 'Noxus.'
Langzaam verdween de salamander weer en zag er, naast de waterachtige laag, weer uit als een doodnormale spiegel. Shong haalde de spiegel weer van de muur en zette die naast zijn stoel op de grond neer. Hij ging zitten om verder te gaan met de slingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Gesponsorde inhoud



Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Voorbereidingen treffen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorbereidingen treffen   Voorbereidingen treffen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Voorbereidingen treffen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: Teacher's Lounge-