PortalIndexAnime HpD5UwnAnime 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Anime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 05:10

Ik vond dat er nu maar eindelijk eens een topic moest komen over anime ;c
Like, wat u hebt gezien, wat u momenteel kijkt, en over series zelf.
hoe de hell Goku zijn haar zo.. Goku-achtig krijgt.
Waarom Naruto zijn whiskers er niet af kan wassen xd
Etc.
Err randomness >o>

Ik heb al teveel afgekeken, link naar mijn profiel op een handige site waar je dat bij kunt houden: http://www.anime-planet.com/users/Shigune
Geen rare ideeën krijgen als u vage titels in mijn Watched-lijstje ziet staan, sommige anime/OVA's/films heb ik samen met vrienden gekeken. We zijn allemaal een beetje animefreaks tegen het otaku-gehalte aan :'D

Shizzle waar ik momenteel mee bezig ben:


Anime-series die ik zeer waardeer en aanraad:

Mijn voorkeur gaat uit naar bloederige en anime met heftige scènes, let erop dat het meeste wat hier tussen staat dan ook van dat en het deprimerende genre is ;x


Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 09:14

Fruits Basket is alles behalve bloederig Neutral Hoe ben je ooit die anime gaan kijken? xD De manga gaat nog veel verder door, het gehele verhaal. Erg leuk, maar ik ben naast die bloederige scènes van DeadmanWonderland ook een zwijmelkind Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 14:42

Master Savador schreef:
Mijn voorkeur gaat uit naar bloederige en anime met heftige scènes, let erop dat het meeste wat hier tussen staat dan ook van dat en het deprimerende genre is ;x

Popon :3
En Fruits Basket staat niet in dat lijstje wat ik bedoelde madam.
Humm ja waarom ik eraan ben begonnen. Een vriendin van me is nog een tikkeltje erger dan ik. Niet wat betreft anime maar wat betreft merchandise. Ze heeft de Fruits Basket manga serie compleet. En dat spastische dansje van de Prince Yuki Fanclub blijft tijdloos xd
:'D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 15:46

Ja nou eeeen, het valt buiten uw kadertje :3
Maar inderdaad, Fruits Basket blijft geweldig xD En dat dansje is geniaal fhaha! Fruit Basket was eigenlijk de eerste echte anime en manga die ik afgekeken/gelezen heb ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 18:07

Ö
Mijn eerste afgekeken anime was of Death Note, of .hack//SIGN
Weet het niet meer =3=
Begon in de anime-fase te komen in mijn eerste jaar op de middelbare.
Dat is nu al zes jaar Dx

Wat manga betreft die ik het eerst uit had gelezen was het The Ring.
En ja die heb je ook in manga-vorm xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 18:20

DIE OOK AL... djeezus Dx
Kom eens online jij :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 18:22

Ja subiet, als het niet weer gaat onweren.
Moet eerst eten. :3
Maar daar is dit topic niet voor ehh madame
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 18:23

Is geen andere mogelijkheid bij jou Oh Noes!
EETSEE!



---
Ik twijfel of ik daar bij die site ook een account moet aanmaken :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 20:27

Moet u doen, het is echt veel handiger dan het bij te houden in een word/kladblok-bestand ^^
Plus je kunt er badges verdienen 8D
En je krijgt een leutige statistiekbalk hoeveel je van je leven aan anime verkloot hebt Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 20:30

Fhahaha, ja maar over het algemeen onthoud ik wel welke dingen ik gezien of gelezen heb :/ ... Mhwah, kweet niet ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 21:01

Jmaar het is ook om overzichtelijk bij te houden bij welke eps u gebleven bent ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 21:14

Mjaaa... *blijft koppig* ... Maar heb favorieten? Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 21:18

Ja 'tis uw keuze hurr.
Ga u nergens tot dwingen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 21:32

Jaajaa, en straks op msn word ik doodgegooid met bedreigen als ik me niet aanmeld Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 21:41

Zo ben ik toch niet ;D
Waarom duurt het wachten op een nieuwe Shippuuden & Deadman Wonderland ep altijd zo lang =-=
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 22:00

Mja ... ik wil ook een nieuwe Ö
Shirooooo :c waarom??
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimema jun 06 2011, 22:09

Shiro is niet zo onschuldig als ze lijkt ;x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ace..
.
.
Ace..

Anime UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimedi jun 07 2011, 06:10

Nou, op het moment kijk ik af en toe nog Naruto Shippuuden, One Piece en Bleach maar verder kijk ik niet echt Animes meer.

Animes die ik waardeer en aanraad:
Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimedi jun 07 2011, 14:56

Ah ja Yorkiddin.
Die tijden kan ik me ook nog herinneren <3
Nu je het erover hebt in je lijstje, Rurouni Kenshin was ook één van de eerste anime die ik keek.
Maar ik heb er alleen een volume 1 DVD van waar de eerste paar eps op staan, en verder dan dat heb ik nooit gekeken. Het is wel epic though ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ellia
.
.
Ellia

Anime UTL8oxA PROFILEPosts : 216
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Volbloed Shadraan, Dark Magic
Klas: 6th Grade, Master Norwood
Partner: Heartbreak seems to be a Trend these Days, but I couldn't care less. I've Never been that Trendy anyway.

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimedi jun 07 2011, 17:50

Ik kijk eigenlijk nauwelijks nog anime series. Maar als ik ze kijk, kijk ik het liefst hele diepe anime's, waarbij je je kop moet gebruiken, lekker nadenken en inzitten over een raadsel. Ik ben eigenlijk best kieskeurig als het gaat om anime's, waarschijnlijk is dat ook de rede dat ik ze niet meer zoveel kijk, omdat ik ze niet goed genoeg vond xd
Nah, ik vind anime's snel voorspelbaar worden, zeker als er heel veel episodes zijn (Naru-kuch-to -kuch-, Bleach -kuch kuch-). Maar als ik zou moeten opnoemen welke ik allemaal gekeken heb... pff, ben ik lang bezig. Maar goed, voor mensen die ongeveer dezelfde smaak als ik hebben, zal ik er een paar opnoemen die ik écht goed vond. De rest noem ik misschien later nog wel een keer, of laat ik achter wegen...

Canaan - Een redelijke anime, met een origineel verhaal erin. Het is vooral zeer vermakelijk als je houd van een beetje een duistere kant in de anime. Er komt een redelijke hoeveelheid actie in voor, in de vorm van gevechten met vuurwapens. Ook zit er een tintje "superhuman" in, wat het weer een leuke anime -kan- maken voor de fantasy liefhebbers.
Episodes: 13

Ghost Hunt - Eén van de beste paranormale anime's die ik gezien heb. Sterker nog, mijn favoriete anime tot nu toe. Door de gebaseerd op waar gebeurde verhalen en kloppende feiten over geesten maakt dit een zeer vermakelijke anime voor mensen die van paranormale series houden. Voor mensen die van sprookjesachtige series, zoals Ghostwhisper en all die jazz houden, waarin alles zo een beetje verzonnen is om het verhaal kloppend te maken, raad ik het echter af.
Episodes: 25

Utawarerumono - Een anime waar het niet moeilijk is om het verhaal te kunnen volgen. Veel gevechten, veel bloed, altijd vermakelijk voor de liefhebbers hiervan -zoals ikzelf-. Ook mensen met een voorliefde voor mensen met kattenoren een leuke anime...
Hoewel de logistiek van het verhaal begint te verslappen als het einde van de serie nadert, vond ik het persoonlijk toch een anime die het kijken waard was. Vooral het character-design vond ik erg interessant.
Episodes: 26

Final Fantasy VII Last Order - Wat kan ik hier over zeggen? Ik ben een Final Fantasy geek, natuurlijk hou ik van die shizzle. Voor mensen die -zoals ik zelf- het hele verhaal van FF VII kennen (Wat ik eigenlijk betwijfel, de game kwam uit in 1993 o-o) raad ik deze serie aan. Het duurt geloof ik ruim 20 minuten en verteld nog iets meer over het verhaal tussen Zack/Zax en Cloud.
Episodes: 1

Steins;Gate - Eén van de moeilijkste anime's die ik momenteel nog aan het volgen ben. Dit is echt een anime waarbij je moet kijken als bij de Matrix, je kan nauwelijks met je ogen knipperen, anders mis je de clue. Je moet de Engelse -voor de ondertiteling- óf Japanse taal zelf goed kunnen beheersen om deze serie te kunnen volgen, zonder dat je elk moeilijke woord in het woordenboek op hoeft te zoeken. Maar doordat er af en toe wat humor in gegooid wordt, zorgt het ervoor dat je in de anime blijft opletten en wakker blijft.
Episodes: Volgens mij 12... maar de anime is nog niet geheel vertaald voor zover ik het weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimedi jun 07 2011, 23:03

Canaan, daar heb ik over gelezen in de Aniway.
Laat ik ook zo'n handig review lijstje maken if you don't mind =w=

Naruto
--------
Hoewel Naruto zelf nogal ergerlijk kan zijn wat personage betreft (vooral in het begin), zijn de karakters origineel en groeien in de serie. In Shippuuden is hij van een probleemkind geëvolueerd naar een wijzer en volwassener persoon, evenals zoveel andere personages. Een aantal aspecten lijken wel overgenomen te zijn uit Dragonball Z (denk aan de Kagebunshin no Jutsu, de power die vrij komt bij Tailed Beasts en Chakra {Ki in DBZ}) maar dat komt voornamelijk omdat monsieur Masashi Kishimoto, de bedenker en mangaka van Naruto, als kind een groot fan van DBZ was Razz
De meeste gevechten zijn niet alleen maar los op de vuist, de karakters gebruiken hun eigen technieken en bij sommige momenten in de serie is nog verdomd goed over nagedacht ook.
En ik wil niet cheesy klinken, maar deze anime serie heeft mijn doorzettingsvermogen en doelen in het leven versterkt. Het geeft een groot 'feel good'-gevoel na het kijken van een Naruto film of een aantal eps, nog steeds.


School Days
---------------
Deze anime heeft een onschuldige opening, onschuldige karakters en een onschuldig (lijkend!) verhaaltje dat zich vooral op school afspeelt, over Makoto Itou die oog heeft voor een meisje dat iedere morgen met hem in de trein meereist. Hij voelt wat voor haar, maar verlegen als hij is durft hij er niet op af te stappen. Sekai, een andere meid bij hem op school, brengt ze bij elkaar maar begint tegelijkertijd ook iets voor Itou te voelen. Yadda yadda, allemaal zoetsappig, dramatische liefdestriangel en o zo snoezig en het valt op het begin onder het genre waar ik niet graag naar kijk. Maar naarmate je verderkomt in het verhaal wordt het veel duisterder en blijken de hoofdkarakters hele andere kanten te hebben. Er zit een onverwachte twist in de serie met een al net zo onverwacht einde, en ik heb ervan genoten wat Itou in de serie doormaakt. Bastard dat ie is =w=


Higurashi no naku koro ni
-----------------------
Oftewel 'When they Cry'. Eén van mijn favoriete series, en ook één van de anime die ik ken met heftige scènes.
Ook dit begint heel onschuldig met schattige karakters en de schijn alsof er niets aan de hand is en er ook niets ernstigs gaat komen in de volgende eps.
Keiichi is een nieuwe jongen in het rustige dorpje Hinamizawa en raakt bevriend met een groepje meisjes die op het eerste gezicht lief en vriendelijk lijken. Maar iedereen doet vreemd en lijkt geheimen te bewaren, evenals het grote mysterie achter het dorpje en de moorden die er plaatsvinden. Het plot kan wat ingewikkeld zijn omdat je steeds van hot naar her in het verhaal springt. Eigenlijk bestaat de anime uit verschillende verhaaldelen over Keiichi en zijn vrienden en het Hinamizawa mysterie en de meeste lopen af met een gruwelijk einde, met name ook omdat de karakters zelf ook niet helemaal lekker lijken te zijn.
Het zijn kinderen in hun jongere tienerfase die bevriend zijn, maar die soms afzichtelijk eng door lijken te draaien - altijd te merken aan het feit dat de glans uit hun ogen verdwijnt en hun blik dof wordt. Kleutertjes die gegijzeld worden door een meid met een slagersmes, de expliciete 'Fun fun Torture Room', nageltrekmarteltuigen etc.
Er paranoïde worden is de normaalste zaak van de wereld.
Een ziekelijke anime die je gekeken moet hebben als je voorkeur ook naar dit genre uitgaat <3


GANTZ
--------------------------
Mensen die op wat voor manier dan ook sterven gaan nog even niet naar een betere plaats, maar belanden in een kleine groep in een lege kamer met afgesloten deuren en ramen en geen mogelijkheid om te ontsnappen. In het midden van de kamer staat een grote zwarte bal, GANTZ. GANTZ geeft de mensen in de kamer speciale wapens, noodzakelijke uitrusting en steeds een nieuw slachtoffer - meestal vreemde figuren - als opdracht om af te slachten. Iedereen wordt getransporteerd naar de oorspronkelijke wereld waar ze zijn gestorven, maar niemand die hen kan zien. In dat moment zijn ze gedwongen aan het spel van leven of dood mee te doen. Ontsnappen kan niet; wie buiten de spellocatie komt krijgt een signaal vanuit de ruimte, veroorzaakt door GANTZ, die zijn of haar hoofd uit elkaar laat spatten. Wie sterft, sterft definitief. Wie erin slaagt te overleven krijgt punten als winst. Met zoveel punten kun je je oude leven weer oppakken, vrij zijn, en niet meer een verplichting voor GANTZ met je mee dragen. Het gaat verhaal over Kei, een typische tienerjongen met iets te aanwezige seksuele interesses, een oudvriend van hem en een meisje waar hij op geilt en hun plicht om te overleven, spel na spel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimewo jun 08 2011, 10:42

Ik herkende Ellia al in Canaan ja... Hee ook in de Aniway. Dat was echt een moment waar ik even naar het plaatje staarde en bijna het kwartje hoorde vallen ;3:

Higurashi no naku koro ni Respect
Beatriceee~! Hoewel die deze niet voorkomt 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimevr jun 10 2011, 17:30

Umineko is ook awesum =w=
Maar ik heb een hekel aan dat weenkind dat altijd haar zin moet hebben en haar 'uu'-geluidjes >o>
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Anime UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimevr jun 10 2011, 17:43

Haha, jij hebt altijd een hekel aan dat soort persoontjes xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Anime UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Anime UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitimevr jun 10 2011, 19:53

Duhurr altijd toch :3
Wel zielig dat ze mishandeld wordt though
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Anime UTL8oxA PROFILE
Anime UTL8oxA MAGICIAN

Anime Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime   Anime Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Anime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Anime
» Anime [RPG]
» Anime CV
» Anime dossier
» Anime woordslang

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-