PortalIndexSchrijfstijl raten HpD5UwnSchrijfstijl raten 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Schrijfstijl raten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dorian
.
.
Dorian

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 128
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister, Shadra
Klas: /
Partner: /

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimeza apr 30 2011, 21:18

Weer een rate-topic, ja. Omdat ik vond dat deze nog miste. En het is altijd leuk om te weten wat anderen van je posts vinden, en je kunt beter worden als mensen nog goede tips voor je hebben. ^^

Code:
[b]Commentaar:[/b]
[b]Cijfer:[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 294
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimeza apr 30 2011, 22:24

Commentaar: Ik heb respect voor je dat je zo goed kan schrijven. Ik heb geen verdere commentaren, want je doet het gewoon goed.
Cijfer: 9'5
Terug naar boven Ga naar beneden
Dorian
.
.
Dorian

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 128
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister, Shadra
Klas: /
Partner: /

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimeza apr 30 2011, 22:52

Commentaar: Ik vind je posts samen met Tomari erg leuk. Die berichten, daaruit blijkt goed hoe je personage in elkaar zit, hoe ze denkt, en vooral ook wat ze voelt. Dat laatste is bijzonder, want dat maakt de posts meer 'levendig' en minder 'droog'.
Cijfer: 8
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley
.
.
Ashley

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Tomari
Posts : 1143
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie
Klas:
Partner: no interest in tying myself down

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimezo mei 01 2011, 16:09

Commentaar:goede lengte posts waar je veel over je gedachten en gevoel in verteld, maar je geeft weinig materiaal om goed op te reageren (tip: wees zelf actiever voor na waar de post van de vorige eindigt in tijd). Voor de rest goede lengte en voor de rest weet ik niets meer
Cijfer: 7
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimezo mei 01 2011, 19:41

Commentaar: Je verzint altijd wel wat nieuws om over te praten en om op te reageren. Al is het af en toe een beetje onduidelijk wat nu precies het karakter van je personage is.
Cijfer: 8,9 Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yusei
.
.
Yusei

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 466
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire - Shadra/Dark
Klas: Zesde klas
Partner: If you can recist my funny side inside of me and a lot of thoughts, then we can talk, my dear. But if you don't... Then your just not the ''right'' one for me, I'm sorry...

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimedo aug 11 2011, 01:22

Commentaar: Je schrijft mooie posten. Je vertelt er veel in en vertelt ook veel hoe Kijito zich voelt en zo. Erg goed!
Cijfer: 10
Terug naar boven Ga naar beneden
Finbar
.
.
Finbar

Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitimedi okt 18 2011, 21:30

Commentaar: het zijn altijd goede, lange Posts, waar je makkelijk op kun reageren. Som zijn de gedachten wat standaard, maar dat is niet erg. Je beschrijft Yusei goed, en hij is een leuk personage in je posts.
Cijfer:8.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Schrijfstijl raten UTL8oxA PROFILE
Schrijfstijl raten UTL8oxA MAGICIAN

Schrijfstijl raten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schrijfstijl raten   Schrijfstijl raten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Schrijfstijl raten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Naam raten
» Onderschrift raten
» Profielplaatje raten
» Koppel raten
» Partnertekstje raten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Gamezone-