PortalIndexNet aangekomen HpD5UwnNet aangekomen 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Net aangekomen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimewo sep 30 2009, 20:36

Een dame liep uit de raket van Shadra, en ze keek dan ook heel even om haar heen. Dit zou haar nieuwe loopbaan worden als lerares, en ze zucht heel even diep. Rustig keek ze wat in het rond, en ze hoopte niet dat ze hier de man zou vinden waar ze mee uitgehuwelijkt is of was. Alweer slaakte deze dame een zucht, en ze snoof dan ook heel even hard. Haar ogen dwaalden af in de omgeving, en ze liep dan met haar bagage achter haar naar de uitgang toe. Toch keek ze even naar achteren, en ze keek dan minachtend naar enkele leerlingen die haar aankeken. Toch hield ze zich nog kalm, en liep ze gewoon verder. Velen kenden haar als Esmeralda, maargoed niemand wist eigenlijk op Madeline na dat haar achternaam Silverslash was. In haar gedachten inbreken was geen mogelijkheid, want als ze dat merkt dan hangt er een levensgevaarlijke straf aan vast. Zo had ze al eens een leerling in een psychische instelling gebracht, en ze grijnsde dan ook heel even kort als ze er aan terug dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Net aangekomen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimewo sep 30 2009, 21:19

Norwood liep door de gangen en kwam zo bij de gangen waar het lanceringsplatform was. Hij keek even naar binnen. Hij zag een iemand nieuws. Een nieuwe leraar. Hij liep het platform op en keek haar aan. Ze kwam hem vaag bekend voor. Hij haalde zijn schouders op. "Een nieuwe leraar zie ik..." zei hij vriendelijk en keek haar aan. Hij keek even rond en zag een paar leerlingen en wachtte af op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimewo sep 30 2009, 22:40

Esmeralde keek wat in het rond, en ze herkende de man heel duidelijk vanwege zijn bril. De man die ze liever niet was tegengekomen, maargoed als leraar zal ze hem wel onder ogen moeten komen. Een diepe zucht verlaat haar keel, en ze keek hem aan. "Ja, en laat me raden Norwood je herkent me niet meer." Zei Esmeralda dan nijdig tegen hem, en ze snoof dan ook heel even kort. Ze voelde zo de ogen van de leerlingen prikken, en ze keek dan ook nijdig naar die leerlingen. Natuurlijk schrokken deze ervan, en ze liepen dan maar weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Net aangekomen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 08:06

Norwood hoorde de reactie van Esmeralda. "Laat me denken...." zei hij zacht. Hij sloot zijn ogen en niet veel later opende hij ze. Zijn pupillen werden kleiner. "N-nee...." bracht hij uit. "Esmeralda?" vroeg hij zacht. Ergens was hij gelukkig om haar te zien maar aan de andere kant was hij haar liever niet tegen gekomen. De tattoo begon te branden en Norwood greep er naar. Dat hij haar juist hier tegen moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 17:41

Esmeralde keek hem droog aan, en ze zucht dan ook heel even kort. Daarna keek ze wat in het rond, en ze hoorde dan zijn woorden. "Ja de enige echte lijkt het." Zei Esmeralda dan tegen hem, waarna ze rustig op haar koffer ging zitten. "Alleen ben ik aan iemand uitgehuwelijkt, en ik heb geen idee waarom dat weer moet gebeuren." Zei ze dan erg droog tegen hem, en ze keek dan kort naar haar andere koffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Net aangekomen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 19:31

Norwood hoorde haar woorden en knikte. Hij hoorde haar woorden. Hij keek weg en keek nijdig naar de grond. Waarom was dat nou in deze wereld. Hij balde zijn vuisten even en keek toen weer kalm naar de andere koffer. Hij bleef staan en keek haar aan. "Ik snap niet waarom mensen iemand dwingen om te trouwen met iemand waar ze niet van houden..." zei hij zacht. "Ik had een moeilijke periode toen ik met jou werd uitgehuwelijkt....niet dat je een vervelend iemand was, dat niet. Ik vond je wel aardig maar ik voelde gewoon niets voor jou." zei hij. Hij wist niet of ze het wist over het monster in hem. Hopelijk nog niet. Hij keek even rond. Hij glimlachte zwakjes en keek daarna weer naar Esmeralda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 20:47

Esmeralde grijnsde even bij het horen van zijn woorden, en ze stond dan gewoon recht. "En ik hield al helemaal niet van jou." Zei Esmeralda dan tegen hem, aangezien het de waarheid was. Nouja haar kon het echt niet schelen dat de waarheid kon kwetsen, maargoed ze keek dan heel even naar haar koffers die ze dan gewoon liet verdwijnen. Ongeïnteresseerd keek ze naar enkele leerlingen, en ze snoof dan ook minachtend naar hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Net aangekomen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 20:57

Norwood hoorde haar woorden. Hij knikte. Hij had dat wel begrepen toen. Hij keek haar aan toen hij haar koffers liet verdwijnen en keek toen naar de leerlingen. Hij keek naar de grond. Die tijd vond niemand hem leuk en hij dacht er liever niet meer aan. Nu had hij Madeline. Zijn ogen werden groot. Hij moest naar haar toe. Hij moest met haar praten. Hij keek even om. "Euh...ik moet nog wat doen in het lokaal." zei hij en liep rustig richting de uitgang van het platform.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimedo okt 01 2009, 21:02

Esmeralde keek hem aan, en ze keek dan weer in het rond. Ze haatte het nu al om hier te zijn, maargoed ze had het geld nodig voor vele dingen. Daarna hoorde ze zijn woorden, en ze grijnsde heel even breed. "En ik moet dat geloven?" Zei Esmeralda dan nors tegen hem, en ze liep dan gewoon zelf ook weg. Met brede passen liep ze hem gewoon voorbij, waarna ze dan uit het zicht verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Net aangekomen UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitimevr okt 02 2009, 09:23

Norwood haalde zijn schouders op en grinnikte. "Geloof wat je geloven wilt..." zei hij nonchalant en liep rustig het platform af en liep richting Madeline's kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Net aangekomen UTL8oxA PROFILE
Net aangekomen UTL8oxA MAGICIAN

Net aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Net aangekomen   Net aangekomen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Net aangekomen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Aangekomen
» Nieuw aangekomen.
» Eindelijk aangekomen
» Aangekomen bij Dorchadas

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-