PortalIndexLunch. HpD5UwnLunch. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Lunch.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 17:31

Met een lege ramelende maag holde Donovan door de gangen op weg naar de aula. Hij moest opschieten want lunchtijd was al bijna voorbij en daarna zou al het eten weer verdwijnen. Donovan had iets te lang bij verschillende boeken over vuurmagie blijven staan in de bieb waardoor hij nu laat was. Toen hij de aula binnen ging zaten er niet zo heel veel leerlingen meer te eten. Donovan ging gauw ergens zitten en schepte zijn bord direct vol waarna hij opgelucht ging eten omdat hij nog op tijd was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 17:34

Imeth liep de aula ook binnen. Hij had ergens anders gelunched en kwam nu zijn bord terug brengen. Toen zag hij Donovan zitten en er speelde een kleine grijns om zijn lippen. Imeth zette zijn bord neer en ging tegenover Donovan zitten. De grijns die eerst vals was geweest had zich nu omgevormt door een vriendelijke. ''Jij bent Donovan toch'' begon Imeth. ''Mijn naam is Imeth Lenore. Ik ben Diva`s neef'' zei hij en stak over de tafel beleefd zijn hand uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 17:34

Rose zat rustig in de aula, en ze keek dan ook even in het rond. Ze at rustig verder, en ze merkte dan plots Donovan op. Daarna sloot ze haar ogen gewoon, en ze negeerde hem voor de rest. Ze zou hem wel te pakken krijgen, en dan zou hij degene zijn die gewond zou worden door haar. Na een tijdje had ze gedaan met eten, en ze stond dan kalm op. Ze ging nog even een wandeling maken naar de bieb, aangezien ze wat info wilde weten over vanalles. Rustig deed ze de spullen weg, en ze liep dan voorbij hem richting de bieb. Even keek ze hem vuil aan, maar daarna liep ze gewoon weer verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 17:47

Donovan keek op toen er een andere jongen tegenover hem kwam zitten. Hij slikte gauw de hap door en legde zijn vork neer zodat hij de jongen de hand kon schudden. ''Donovan Revas inderdaad'' zei hij tegen Imeth. ''Diva`s neef dus'' mompelde hij er zacht achteraan. Hij was nog niet vergeten wat er was gebeurd toen op de etage van Razen tussen hem en Diva. ''Maar waarom ben je dan zo vriendelijk tegen me. Ik bedoel als Diva`s neef, hoor je me dan niet te haten na alles wat ik gedaan heb?'' vroeg hij. Donovan had Rose wel gezien maar gewoon genegeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 17:55

''Hmmm ja dat zou wel logischer zijn he, maar nee ik haat je niet. Integendeel zelfs jij intereseert me enorm Donovan. Ik heb de laatste tijd veel dingen gehoord over jou en niet alleen van Diva. Je hebt veel talent Donovan. Het is alleen zo spijtig dat je dat nu verspilt'' zei Imeth. Hij vouwde zijn handen in elkaar en steunde met zijn ellebogen op de tafel terwijl hij met zijn kin op zijn ineen gevouwen handen steunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 18:03

Donovan stopte nu met eten en keek Imeth recht aan met zijn donkere ogen. ''Verspilt?'' vroeg hij lichtelijk niet- begrijpend. ''Hoe bedoel je verspilt?'' vroeg Donovan. Hij kreeg zo het gevoel dat Imeth niet de jongen was waar Donovan hem voor hield. Imeth was sluwer, gemener dan hij zich bij iedereen voordeed. Dat zorgde ervoor dat Donovan hem steeds meer begon te mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 18:17

''Denk na Donovan. Kijk jij haat Master Savador nietwaar? Daarom doe je Diva pijn. Ik haat Diva omdat het haar schuld was dat ik in de jeugdgevangenis terrecht kwam. Met z`n tweeen ben je slimmer dan alleen. We kunnen samen Diva te grazen nemen. Dat werkt in mijn voordeel omdat ik dan van Diva af ben en dat werkt in jouw voordeel omdat jij Master Savador daar mooi dwars mee kan zitten'' legde Imeth zacht uit zodat alleen Donovan hem nu nog kon horen. ''Nou doe je mee?'' vroeg hij aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 19:00

Een valse, kille grijns verscheen op Donovan`s gezicht. ''Jij bent goed zeg .Zeker weten dat ik mee doe'' zei hij kil. Hij had nooit verwacht dat Imeth zoals dit kon zijn. Nu snapte Donovan pas waarom zijn dier een vos was. Vossen waren sluw en listig en dat waren precies de woorden waarmee Donovan Imeth zou beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Lunch. UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitimema sep 28 2009, 20:09

Imeth`s valse grijns werd breder. ''Uitstekend'' zei hij. Nu stond hij op en keek even naar Donovan. ''En ik weet ook al precies wat we kunnen doen. Jammer genoeg voor mijn nichtje maar we zullen Celedë hier wel bij nodig hebben'' zei hij tegen hem. ''Zij is het lokaas'' grijnsde Imeth vals. Hij gebaarde Donovan om ook op te staan. Ook om het feit dat de lunch over was en alle tafels nu een voor een weer schoon werden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Lunch. UTL8oxA PROFILE
Lunch. UTL8oxA MAGICIAN

Lunch. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lunch.   Lunch. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lunch.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-