PortalIndexLost Sanctuary HpD5UwnLost Sanctuary 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Lost Sanctuary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Neytiri
.
.
Neytiri

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILEReal Name : ellen
Posts : 90
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Geen

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimeza maa 05 2011, 13:58

Naam: Lost Sanctuary
Type (dus rpg of eventueel iets anders): Rpg, anime
Onderwerp: Word een hunter of een wetenschapper en onderzoek/vang het mysterieuze wezen dat het overleefd heeft.
Uitleg: De bedoeling is dat je één van The Hunters of één van de Wetenschappers word. Je onderzoekt of zet vallen voor de wolfdemon, maar word niet te hard van stapel zo gemakkelijk word deze missie niet. Ze is namelijk erg slim en gevaarlijk, ook weet ze wel hoe ze je kan misleiden. Maar ook leid ze je vaak naar een doodlopend spoor. Je speelt hier een personage vanaf 18 tot 50 jaar oud.
Link: http://lostsanctuary.forumotion.net/
Banner/afbeelding: Lost Sanctuary Fantas13
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimeza maa 05 2011, 16:38

KUNNEN JULLIE MENSEN NIET LEZEN!!!!!!

Ik dacht toch echt dat ik heel duidelijk in mijn post met informatie over de linkpartners heb gezet dat mensen die hun rpg erbij willen zetten eerst een pb met die vraag en de link naar hun site dat aan mij moeten vragen. Dit om te grote na-apers van SSA ertussenuit te halen. En ook al heb je een rog die niks met magie te maken heeft, toch wil ik die pb. Want als ik tegen één iemand zeg dat ze me geen pb hoeven te sturen dan meot ik dat tegen iedereen zeggen.

Dit bewijst maar weer eens dat niemand ook maar aandacht besteed aan topics of posten met regels erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Neytiri
.
.
Neytiri

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILEReal Name : ellen
Posts : 90
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Geen

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimeza maa 05 2011, 16:56

Oh sorry madeline ik was het helemaal vergeten. Mijn excuses hiervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romance
.
.
Romance

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimedi maa 08 2011, 13:44

Maar Madeline!!!
Kijk dan eens even in je Postvak!
Ik heb je 20 januari al een mailtje gestuurd en nog steeds geen antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimedi maa 08 2011, 21:30

Romance, dat heb ik al eens eerder gezegd,
als ik de eerste keer niet reageer dan kan dat twee redenen hebben:
1. Ik heb het niet gezien omdat ik het ook druk heb.
2. Ik heb het gelezen maar kon op dat moment niet reageren en ben het daarna vergeten.

Dan ga je niet zielig in een hoekje zitten miepen of nu heel boos tegen me gaan doen, nee, dan blijf je net zo lang aan mijn hoofd zeuren totdat ik zo gek van je wordt dat ik wel moet antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Neytiri
.
.
Neytiri

Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILEReal Name : ellen
Posts : 90
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Geen

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitimewo maa 09 2011, 13:24

Goed nieuws mensen ik heb een paar aanpassingen gemaakt. Er mogen nog 5 ongewone wezens gespeelt worden die in het geheim landschap afspelen. De eerste 5 die lid worden mogen hen spelen. Ik kijk wel of ze aan de eisen voldoen en dan mogen jullie je personage spelen. Ik lijk misschien streng hierin, maar ik heb zo mijn redenen ervoor. Het is namelijk zo dat ik er een verhaal rond heb gemaakt, maar van mij mogen er nog 5 ongewone wezens bijkomen. Deze leven in het geheim landschap, maar zij kennen de wolfdemon die men tracht te vangen/onderzoeken. Vaak komen ze alle 6 samen voor plannen te verzinnen om de hunters en wetenschappers om de tuin te leiden of angst te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Lost Sanctuary UTL8oxA PROFILE
Lost Sanctuary UTL8oxA MAGICIAN

Lost Sanctuary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost Sanctuary   Lost Sanctuary Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lost Sanctuary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [RPG] Lost Animals
» Again i'm lost
» Lost.
» I lost my way
» I'm Lost...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Promoten-