PortalIndexBelangrijke statussen - Pagina 2 HpD5UwnBelangrijke statussen - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Belangrijke statussen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Xavier.

Xavier.

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon & Lucht
Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.
Partner: 'And she's all I need.

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 17:51

"Trouwens, zoveel les-onderwerpen ben ik nog niet tegengekomen, dat bedoel ik ermee."

Precies, en dat wíllen we juist wel.
Dus als de leraren van nu niet actief genoeg zijn, laat andere mensen het dan proberen !
Dat is ons hele punt.
Idemdito voor de LM's, stagiaires etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 19:36

Diamond ik had een erg goede reden dat ik er niet was op mijn accounts, ik zat namelijk in een depressie en dat weten de mensen nu ookal. En ik kan ook niet op drie of vier accounts tegelijk online komen dus heb daar eens begrip voor. Ik heb al in de afwezigheidstopic wat gezegd dus hoef je mijn naam niet te vernoemen.

Nu heb ik ook andere redenen om te vernoemen dat ik niet elke dag online kan zijn, namelijk dat dit mijn ouders hun computer is en de computermuis zijn batterij moet vervangen worden, al hebben we door financiële dingen geen tijd of geld voor. En zoals mijn eerdere post heb ik dat ook vermeld dat dit de computer van mijn ouders is waar ik tijdelijk op zit. Voor de rest ben ik druk bezig met werk zoeken en dergelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
.
.
Diamond

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 90
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/Dark en Nova/Light
Klas: 3de klas
Partner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 19:55

Sorry Rose, maar ik heb de reden van je afwezigheid niet opgenoemd, dus voel je je zeker niet aangevallen hierdoor Wink
Als dat wel zo is, dan spijt dat me, want het was een voorbeeld om meer begrip op te brengen voor mensen die niet online komen, snap je?
Nogmaals sorry als je je hierdoor aangevallen voelt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 20:03

ik ben volmondig tegen.
Ja,het is vervelend als belangrijke personage's niet veel online zijn.
Maar deze regel is naar mijn smaak te extreem.
mezel neem ik even als voorbeeld.
Ik heb hele periode's waar ik niets anders wil doen dan liggen,en naar de lucht kijken.
En als ik wel online ben,en ik post niet,komt dat omdat ik alleen post in topics waarbij ik voel dat ik erbij hoor te zijn,of dat mijn aanwezigheid iets toevoegt.
Dit ligt in mijn aard,en is derhalve niet ov heel lastig te veranderen.
En bovendien,dit geweldige bord,en wat dat betreft elk rpg bord, zijn voor de lol.
Een regel als dit zou het -voor mij in ieder geval-meer een verplichting dan een hobby maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
.
.
Diamond

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 90
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/Dark en Nova/Light
Klas: 3de klas
Partner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 20:06

Oké, slechte regel dus.
Hierbij wil ik zeggen dat ik jullie wil helpen, maar dat ik geen perfecte zinnen voor iedereen kan zeggen...
We kunnen deze discussie eigenlijk ook opheffen...
Ik bedoel, er zijn weer, van de belangrijke mensen, een hele boel online, die weer hun best doen om actief te zijn en daar ging het toch om?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 20:39

Sigh, okey, ik heb nog nooit een topic met zoveel tegenzin doorgelezen. Maar goed.

Ik ben zelf ook tegen. En hoe komt dat. Het is voor mij ook voorgevallen dat lessen dichtvallen. Misschien door mijn eigen aandeel ook. Maar dat lang niet altijd.

Daarbij, Xavier, ik wil niet heel lullig doen. Maar ik wil jou wel eens als leraar zien. Ik heb inmiddels 4, 5 lessen hooguit gegeven. En als je nagaat hoe lang ik heb nagedacht over een onderwerp voor die lessen. Niet normaal hoe lastig dat is. Ik heb trouwens respect voor Savador dat hij uberhaupt zulke lange posts kán maken. Als je kijkt naar die van mij. Nou dan zijn ze de helft langer.

Ik wilde even zeggen dat ik over de vriendjespolitiek en laks aan lezen, zoals Saf het noemt, ik niets ga zeggen. Ik heb er geen woord voor nodig om daar op verder te gaan. Ik heb trowuens niet heel het topic gelezen. Ik begon boven aan maar ik heb sommige posts vlug doorgelezen. Ik zie namelijk vele argumenten als onnodig.

Vele, dus niet alle. Noah, jou ex-rang is daarbij een voorbeeld dat ik wel goed vond klinken.

Ik zeg, net als Aidan., Als je teveel regeltjes gaat stellen aan activieit. Dan zullen veel het als een verplichting zien. Veel gaan daardoor afhaken. En ik kan je verzekeren. Dat dat ten koste gaat van de activiteit van nog meer belangrijke rollen.

Want zeg nou zelf. Wie werkt er nou liever aan verplichtingen dan aan hobby?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 12 2011, 21:04

Alright, er zijn een hoop mensen met verschillende meningen. Dat accepteer ik.
En excuses, maar ik heb mijn mening gegeven zoals ik zou doen als ik over de site ging.
Mensen uit hun rang kicken wegens inactiviteit en anderen een nieuwe kans gunnen. Dan zou ik zelf zelfs ook al een account met een belangrijke rang kwijt zijn geraakt.

Maar goed, niks is ook verplicht maar met een belangrijke rang kan iedereen zich natuurlijk wel indenken dat er dan ook van je verwacht wordt dat je regelmatig online komt en actief bent. Lukt dit toch niet helemaal, dan kunnen er zoals Norwood weer te boven haalt tussenoplossingen worden gemaakt. Zo is iedereen tevree en hoeft er niemand te malen.

Maar er zijn weer een hoop mensen actiever en dat is goed. Dus hier ga ik verder ook niet over, tenzij er iets is dat ik er nog aan toe wil voegen. :3


Laatst aangepast door Master Savador op di jun 11 2013, 00:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 13 2011, 16:10

Diamond je vernoemde mijn naam en ik weet dat ik al een lange tijd er niet meer was, maar voordat je zoiets meld van dat ik afwezig was enz lees eerst het afwezigheidstopic. Ik kan er niet aandoen dat ik in een zware depressie zat en dat ik mijn leven her moest opbouwen om erdoor te geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diamond
.
.
Diamond

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 90
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/Dark en Nova/Light
Klas: 3de klas
Partner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 13 2011, 16:25

Dat heb ik gelezen.
Sorry, het spijt me dat het je raakt, oké?
Ik weet wat een zware depressie inhoudt Wink
Maar ik zal de volgende keer beter nadenken.
Is het goed of mag ik me schuilen voor de boosheid? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 13 2011, 16:56

Rose, volgens mij bedoelde Diamond het alles behalve kwaad en wilde ze geen schuld op je schuiven door je lange afwezigheid. Naar mijn gevoel neemt ze het juist in één van haar vorige berichten voor je op. :3
Kan het ook fout hebben hurr.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Diamond
.
.
Diamond

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 90
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/Dark en Nova/Light
Klas: 3de klas
Partner: Jaydon, my heart beats fast everytime I see you. I love you!

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 13 2011, 17:24

Jups, dat bedoelde ik.
Alleen kan ik dat soms nogal moeilijk uitleggen en omschrijven.
Echt sorry als dit verkeerd is gevallen bij je, want zo bedoelde ik het niet :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimema feb 14 2011, 18:13

Mja ik ben nogal prikkelbaar soms dus mijn excuses hiervoor dan. Ik las het dan waarschijnlijk verkeerd, maargoed kan gebeuren hé? Ik had toen ik het las het gevoel dat je dat slecht bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitimema feb 14 2011, 18:16

Geeft verder ook niks hoor, kan gebeuren inderdaad. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Belangrijke statussen - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Belangrijke statussen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijke statussen   Belangrijke statussen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Belangrijke statussen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Belangrijke mededeling: Halloween Events!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-