PortalIndexHoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 HpD5UwnHoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Hoe kom je aan jou account naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wren
.
.
Wren

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 31 2012, 18:50

Ilyasviel heb ik gestolen xD Alleen maar met 1 L geschreven dan.

Wren heb ik van winterkoninkje, zo'n klein vogeltje dat toch heel erg competitief is. Perfecto~ En Maraz heb ik onderbewust gestolen van Jason Mraz, maar daar kwam ik pas later achter xD

MarcusSebastian Ström= Hetalia van Sweden en Sebastian is mijn favo Zweedse naam. Ström was de achternaam van een account dat ik had op een managesite, ook een Sebby. Marcus wilde ik om de naam iets mee te geven van.. nou ja, van wat rijkere families die vaak van die namen aan hun kinderen geven dat je denkt van: Nou, moest dat nou xD

Jason heb ik van Juud gestolen, net als Rasmussen :3

Fealwen Eira Downsia Awyr Fel'dan: Fealwen is mijn elfennaam en ik vond het mooi klinken. 'Eira Downsia Awyr' is de keltische googlevertaler vertaling van 'in de lucht dansende sneeuw' en Fel'dan heb ik van een anders site geleend, waar een vriend van mij die naam gebruikte.

William Ventura: William heb ik van Shakespeare, omdat mijn char daar fan van is. Ventura is afgeleid van de naam van een van zijn toneelstukken, een stadje dat Verona heette dacht ik.
---
Malaika Nimhe & Kijito Naminé Chozi had ik van mijn Swahili periode: Malaika was iets van lucht en Kijito betekende 'meer'. Nimhe is 'vergif', dat had ik van Gwenwyn Nimhe, een ander char van mij, gestolen. Naminé had ik vanwege mijn Kingdom Hearts fandom xD En Chozi is in het Swahili 'traan'.

Anouchka had ik van Noor gestolen toen ik ooit haar zusje speelde. Romano Vargas kwam gewoon van South-Italy himself~

Woooo, dat waren al mijn accountjes hier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 31 2012, 19:00

Alan Walker hoorde oorspronkelijk Allen Walker te zijn. De naam is van deze faceclaim dus die heb ik gewoon gejat xD maargoed, er was al een Allen op SSA, dus besloot ik er maar Alan van te maken en dat betekende toevallig "aantrekkelijk" xD

Nezumi Yamazaki komt doordat de naam Nezumi gewoon bij de faceclaim hoorde. De Yamazaki is gewoon random neergepleurt en het is eigenlijk de naam van japanse whiskey xD

Francis Jourdain Lyon Bonnefoy: Francis Bonnefoy is de originele naam van het karakter. Lyon komt van het stadje Lyon, waar ik toen opeens aan dacht en Jourdain is van babybytes. Weet alleen niet meer wat het betekent xD

Alvaro Matheus Garay. Alvaro Garay is gejat van een karakter uit Wand of Fortune en Matheus was om hem een religieuze naam te geven. En ik weet ook niet meer wat Matheus betekent.

Lol, alle namen zijn gejat. Wat ben ik onorigineel x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 31 2012, 19:37

Sasuke ~~ Naruto
Mizuki ~~ Random naam
Mats~~ Random naam
Hidan~~ Naruto
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 31 2012, 19:44

Azure Cherise Myriad Melua - Azure is een coole naam die in me opkwam, da's alles. Cherise betekend kersenrood/roze en vond ik ook geweldig klinken en met de naam Myriad heb ik een lichte obsessie. De naam Melua is van een zangeres, Katie Melua.

Akiko Viktoria Rasmussen - Akiko is de naam van de faceclaim, uit Eve no Jikan. Viktoria is ingewikkelder; haar verhaal is gebaseerd op liedjes van Maria Mena en een van haar albums heet Viktoria. Rasmussen is randomly gekozen. Betekent "zoon van Rasmus"

Elena Hannah Romeijn - Elena is gewoon koewl, randomly bedacht dat ze zo moest heten. Hannah is de naam van een schrijfster van wie ik een boek aan het lezen was op dat moment en Romeijn is de naam van mijn epic Nederlands lerares.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Laurent

Master Laurent

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth.
Klas: Mentor
Partner: The reason everyone looks for love, is because it's the closest thing we have to magic.

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 31 2012, 20:11

Hiver Laurent Gillet: Tja eigenlijk heel simpel. Ik vond een faceclaim met de naam Hiver Laurant en daar was Laurent want ik vond de naam wel wat hebben en het paste precies bij het karakter dat ik in mijn hoofd had. Gillet was gewoon een random naam dat er wel leuk bij klonk c:

Yazuki Kuchiki Hoe ik bij de naam Yazuki kom? Dat is eigenlijk een lang verhaal. Ooit begon ik op Quizlet met stories schrijven. En daarbij wilde ik een eigen character verzinnen met een originele naam. Uiteindelijk na weet ik hoe lang is daar Yazuki uit komen rollen. En me likes c: Kuchiki is gewoon een random achternaam die er wel leutig bij klonk. En zo was het voila klaar x3

Hiroto Kyomasa: De naam Hiroto heb ik gekozen omdat ik ooit een char had met de naam Hiro en ik van die afkorting hou x3 Daarnaast vind ik de betekenis van Hiroto erg mooi [Big flight en large, great / soar, fly] Kyomasa klonk daar wel leuk bij x3

Eiji Choshi: Eiji is eigenlijk een beetje een trollnaam [he Noor c:] Maar had wel een erg leuke betekenis. Namelijk [Two protectors & great, peace] Past perfect bij hem n_n en again random achternaam x33

Megusta random achternamen 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe kom je aan jou account naam?   Hoe kom je aan jou account naam? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Hoe kom je aan jou account naam?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hoe spreek jij je account naam uit?
» Naam
» Naam raten
» Spoiler? Andere naam?
» Hoe spreek je de naam van het char uit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Chatzone-