PortalIndexCaleb Solas HpD5UwnCaleb Solas 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Caleb Solas

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Caleb
.
.
Caleb

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 74
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light - Nova
Klas: 6e
Partner: Not even the one with covered eyes, could ignore her beauty: my light: Órelinde

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 20:27

Volledige naam: Caleb Solas
Roepnaam: Caleb
Geboortedatum: 16-06-1993
Leeftijd: 17
Planeet: Nova
Kracht: Light

Karakter:
Caleb is een erg teruggetrokken, in zichzelfgekeerde jongen die liever met rust gelaten wil worden. Dit komt vooral doordat hij blind is en er vanuit gaat dat niemand hem daardoor begrijpt. Toch, als hij je vertrouwt, kun je volledig op zijn steun rekenen. En als hij eenmaal voor iets gaat, dan houdt hij ook trouw vol. Caleb is zeer intelligent en heeft een talent voor uitvinden, dit komt echter zelden tot uiting bij anderen aangezien Caleb meestal alleen leeft.

Familie:
Ouders: vader; Jaitro Solas (55) - moeder; Sylwane Solas/ Leaba (52)
Zusjes: Rain (9) en River (9) (eeneiïge tweeling)
Zus: Rachel (21)
Broer: Vaughn (25)

Geschiedenis:
Caleb is opgegroeid op de planeet Nova waar hij met zijn broer, zussen en ouders woonde. Al vanaf kinds af aan bleek Caleb een talent te hebben voor uitvinden en maakte hij allerlei soorten apparaten voor zijn vader's garage. Op een dag was zijn droom eindelijk verwezenlijkt: hij had zijn mini-spaceshuttle gemaakt. Tot zijn vreugde en dat van zijn familie werkte de machine nog ook. Maar tijdens de eerste testrit gebeurde er iets vreselijks.. De twaalfjarige Caleb bestuurde de spaceshuttle en liet hem stapvoets voort zweven terwijl de hele buurt hem toejuichde, totdat er een kabel doorbrandde die een technische storing veroorzaakte. De spaceshuttle schoot weg met Caleb er nog in en crashte vervolgens op een open vlakte. Net als de shuttle was er van Caleb niet veel over, maar door de helende Light kracht overleefde hij het wel. De vele botbreuken en de hersenschudding waren achteraf niet het ergste wat hem overkomen was, zodra Caleb namelijk eindelijk bijkwam in het ziekenhuisbed en zijn ogen opende zag hij..niets.. De hele wereld was donker. Hij hoorde zijn familie wel, maar zag hen niet. De crash had hem blind gemaakt. Vele maanden tijdens zijn herstel was alle levenslust hierdoor uit Caleb verdwenen. En zodra hij weer genezen was ging het geestelijk alsnog niet veel beter. Wat zijn familie ook probeerde, Caleb kon er niet aan wennen dat hij nu zo afhankelijk was. Het was alsof zijn hele leven kapot was. Maar op een keer, het leek wel een wonder, vond Caleb eindelijk weer iets uit. Dit keer was het echter geen spaceshuttle of ander technisch apparaat, het was iets magisch, iets dat speciaal voor hem ontworpen leek te zijn. Caleb ontdekte dat hij met zijn Light krachten drie zwevende lichtbollen kon creëren die als een soort gids konden dienen, net als een blindegeleidestok. Als de bollen langs voorwerpen of mensen gingen kon Caleb hun aanwezigheid voelen en door middel van hun gelaat het voorwerp herkennen of de persoon "zien". Caleb voelde zich als herboren. En om zijn krachten nog meer te ontwikkelen vertrok hij uiteindelijk, zonder de toestemming van zijn familie, naar de Starshine Academy.

Plaatjes:

Caleb Solas 37895355


Caleb Solas 28842510


Caleb Solas 34320593




Terug naar boven Ga naar beneden
Romance
.
.
Romance

Caleb Solas UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 20:37

Wauw! Mooi bedacht!!!

Krijg nu al zin om met een van mijn personages met je te RPG'en.
Ahum.. Nu het welkomstpraatje!

WEES WELKOM!!!!!
Wat leuk dat je hier bent, bla bla bla.
Veel plezier hier op het forum, etc.

Ja, dat was het wel!

WELKOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
.
.
Caleb

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 74
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light - Nova
Klas: 6e
Partner: Not even the one with covered eyes, could ignore her beauty: my light: Órelinde

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 20:52

Haha, dankjewel! I love you Heb ook zin om te beginnen! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Órelinde

Órelinde

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 266
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Equally earth and fire
Klas: Mastertje Kana ~
Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 20:55

Gezellig... Dit is dus mijn karakter die je graag wil ontmoeten. Echt een super onderschrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
.
.
Caleb

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 74
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light - Nova
Klas: 6e
Partner: Not even the one with covered eyes, could ignore her beauty: my light: Órelinde

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 21:02

Leuk! ;D Mooie naam trouwens Órelinde. ^.^ Maar eh..ik moet nu gaan, maar we moeten zeker eens afspreken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph
.
.
avatar

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEReal Name : Margelique c;
Posts : 162
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: ~
Partner: My heart still belongs to the one who left me..

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 21:10

Ro, Doe nou niet zo vrolijk! xD
Helleuw!
Zelfde praatje als de rest!
...
Ik ga zeker een keertje met ú Rpg'en :3
Ik denk met Micky..
We'll see ...
Ik ben weer hyperactief.
Ro zorg dat ik mijn kop houdt..
Oh Noes!
Caleb...
Alleen die naam al..
Woah, da's gay...
Jaydon is een jongen..
Maar het persoontje achter hem een meisje dus...
Loll xD
CALEEEEEEEB!!
Nogmaals; Helleuw xD


-Ro, zorg dat ik mijn kop houdt..EN SNEL! Nu ik weinig tijd heb, en ik mijn tas moet inpakken moet je het SNEL doen xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
.
.
Caleb

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 74
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light - Nova
Klas: 6e
Partner: Not even the one with covered eyes, could ignore her beauty: my light: Órelinde

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 21:13

Caleb is niet gay. x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Órelinde

Órelinde

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 266
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Equally earth and fire
Klas: Mastertje Kana ~
Partner: Passion is all I give cause my heart is still blinded

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 21:18

Ik doe helemaal niet vrolijk en jij lieve Oji moet nog steeds mijn broertje worden op illusionist. Daar ben je al een tijdje niet op geweest.
*slaat Jaydon even op zijn kop.
STIL!!

Caleb, trek je niets aan van Jay alsjeblieft. Hij/Zij kan irritant overkomen en moet soms tot de orde worden geroepen.
Ik zie wel een topic verschijnen en dan reageer ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ralph
.
.
avatar

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEReal Name : Margelique c;
Posts : 162
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: ~
Partner: My heart still belongs to the one who left me..

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimedo jan 20 2011, 21:47

Oh Noes! NEEE CALEB!!
Wat ik zei klnk gay xD
Oh Noes!
Ik ben niet irritant en heb het druk Mvr. IkWeetAllesBeter Razz
Caleb, Trek je niks van Oreo aan Razz
*Wrijft over zijn/haar hoofd en kijkt nijdig naar Oreo
Terug naar boven Ga naar beneden
Caleb
.
.
Caleb

Caleb Solas UTL8oxA PROFILEPosts : 74
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light - Nova
Klas: 6e
Partner: Not even the one with covered eyes, could ignore her beauty: my light: Órelinde

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitimevr jan 21 2011, 13:43

Oh, haha. Dan is het goed. Razz

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Caleb Solas UTL8oxA PROFILE
Caleb Solas UTL8oxA MAGICIAN

Caleb Solas Empty
BerichtOnderwerp: Re: Caleb Solas   Caleb Solas Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Caleb Solas

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Caleb ''Jack'' Porter [ ❅ ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Light Magicians-