PortalIndexWhere do I belong? HpD5UwnWhere do I belong? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Where do I belong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quinty
.
.
Quinty

Where do I belong? UTL8oxA PROFILEPosts : 66
Where do I belong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova en Shadra (6)
Klas: 5
Partner: I broke up with him, altough I miss him.

Where do I belong? Empty
BerichtOnderwerp: Where do I belong?   Where do I belong? Icon_minitimezo jan 02 2011, 16:01

Met haar koffers in haar handen, een tas met een klein hondje en een voorzichtige glimlach op haar gezicht, liep Quinty door de gangen heen. Overal waren gangen en deuren en trappen naar etages. Maar Quinty had werkelijk geen idee waar ze heen moest. Dark, Light. En wie zou zeggen waar ze hoorde. Ze had keuze uit twee. En nog wist ze niet waar ze liever bij wilde zijn. En haar bezoek bij de hoofdmeester was nou ook niet echt prettig gegaan. Quinty trok haar jurkje recht. Propte een bonbon in haar mond en ging zuchtend op een bankje zitten. Keek naar de verschillende gangen en deuren. Zuchtte nog eens wanhopig. Keek naar Nona en mompelde. "Zal ik ooit ergens tussen passen? Ergens bij horen?" Quinty liet haar hand over de kop van Nona glijden. Ze was altijd een buitenbeentje geweest doordat ze van twee soorten was. Het moest altijd goed of slecht zijn. En je kon geen mengeling zijn. Terwijl ze naar de vele deuren en gangen keek zuchtte ze weer. "En hoe weet ik nou welke gang ik moet pakken." Ja ze klinkt wat wanhopig. Wie zou het niet zijn in deze positie? Zachtjes weerklonken voetstappen in de gang. Quinty liet het zo en keek er niet naar. Ze pijnsde alleen maar naar welke gang ze moest en welke etage. Ze zuchtte nog eens terwijl ze voetstappen steeds harder klonken.

[open voor iedereen Wink
Liefst iemand van Shadra of Nova ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra
.
.
Lyra

Where do I belong? UTL8oxA PROFILEPosts : 17
Where do I belong? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud + Cassia/water
Klas: 1e, mentorklas van Master Norwood
Partner: Does somebody wants me?

Where do I belong? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where do I belong?   Where do I belong? Icon_minitimezo maa 06 2011, 21:03

Lyra keek naar Sorro, hij liep nog steeds trouw naast haar zoals altijd, ze aaide ham even met de hand waar ze haar tas niet in beet hadt. Ze keek om zich heen, haar ouders kwamen van twee verschillemde planeten, bij welke verdieping hoorde ze nu? Een stukje vederop stond een meisje met zwart haar, mischien zou die het weten. Lyra beet op haar onderlip, ze durfde eigenlijk npooti zomaar op iemand af te stappen, ze voelde even met haar hand naar Sorro, die duwde zijn neus tegen haar hand aan. Langzaam liep ze met haar hand op zijn kop naar het meisje toe, een maal bij haar aangekomen gebaarde ze naar met haar hand naar Sorro dat hij rustig moest blijven. Lyra slikte en zei daarna tegen het meisje: 'Hoi, Weet jij waar je heen moet als je ouders van twee verrschillende planeten komen?'

(ik weet, ben niet van die planeten die jij noemt maar dan reageerd er tenmiste iemand en Lyra zit in zon zelfde situatie)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
 

Where do I belong?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nowhere to belong
» Back where I belong.
» All I am, is this the place where I belong?
» Somewhere I don't belong right now || Renji

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-