PortalIndexSecrets HpD5UwnSecrets 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Secrets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Secrets   Secrets Icon_minitimema dec 06 2010, 18:05

[Jadira graag!]

Het Stille Meer. Daar had ze met Jadira afgesproken. In de aula kon je geen fatsoenlijk gesprek houden zonder dat de helft van de wereld het hoorde. En dat kon ze niet uitstaan. Dit was echt een beetje.. verwarrend. Kijito had Jadira echt nodig nu, als vriendin en als luisteraar. Ze had iemand nodig om tegen te praten.. Kwam Jadira maar! Kijito wist dat ze zich te zenuwachtig maakte. Jadira zou vast wel komen; ze was een supervriendin! Toch was Kijito een beetje.. bang. Van zichzelf, van haar eigen gevoelens. Ze wist niet wat ze ermee aan moest. Nogmaals keek ze om zich heen, op zoek naar een meisje met zwart haar en een vrolijke lach. Toen ze nog niemand zag, liet ze haar blik op het meer rusten. Water of zelfs de aanblik alleen al, kalmeerde haar. De golven aan gevoelens werden iets getemd toen de flonkeringen van het zonlicht op het water tot haar doordrongen. Kijito voelde haar gedachten afdwalen. Er was iets gebeurd en ze wist niet wat ze ermee moest. Het was nieuw, zo totaal nieuw. Ook zo verwarrend, zo.. Ze wist het niet meer. Kwam Jadira maar! Die gedachte schoot er de hele tijd tussendoor. Ze zou wel komen! Kijito wist het zeker. Jadira was eerlijk. Dus begon ze aan het gras te plukken, in een poging zichzelf af te leiden. Uiteindelijk lukte dat; ze vergat haar omgeving en was even alleen met haar gedachten.

(Bluewave? Dat is mijn partner xD Ik ben Kittyheart! Zit jij ook op Warrior Cats?)
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimema dec 06 2010, 19:27

Zo snel als ze kon rende ze naar het meer. Ze had daar met Kijito afgesproken. Ze zag haar bij het meer. Ze kwam hijgend bij haar aan. Ze haalde diep adem en liet een stortvloed van woorden vallen. ''Wat is er?Waar wil je over praten? Zeg het?!Zeg het!?...''vroeg ze haar opgewonden[Nee niet zo!]. Ze schudde haar op en neer. Ze had wel zin in wat meiden praat. Ze plofte naast haar neer op het gras.


- Neuhj...vond bluewave gwn mooi..didn't knew it! Blauwe golf..vond het wel mooi passen bij Kijito... xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedi dec 07 2010, 17:27

Een zacht briesje speelde door haar blonde haren, die los langs haar hoofd hingen. Als ze wat vrolijker gekeken had, had ze misschien wel onbezorgd geleken. Toch stonden de vragen in haar ogen te lezen, als je maar diep genoeg in die blauwe poelen keek. Water stond voor emotie en vandaag was ze de personificatie ervan. Niet dat er iets ernstigs was gebeurd, al was het voor iemand van bijna twaalf een hele gebeurtenis. Nu was ze verward maar tegelijkertijd vol hoop. Een mistbank waar, tussen de flarden door, nog zonnestralen verafelden, om een mysterieus licht op haar hart te werpen. Nee, het was niet gebroken, al zaten er wel krasjes op. Dat had ieder hart, toch?
Geschrokken keek ze op toen een bekende stem haar wat vroeg. 'Jadira!' Opgelucht keek ze omhoog, blij dat haar vriendin er was. Maar daarna betrok haar gezicht weer wat. 'Het is echt zo verwarrend,' zei ze met een zucht. 'Maar laat ik bij het begin beginnen.. Niet doorvertellen, alsjeblieft!' Smekend keek ze Jadira aan. Toen begon ze toch maar met vertellen. 'Nou.. het gaat dus over liefde, maar dat had je misschien al geraden. Ergens een maandje geleden zat ik bij de waterval. Daar kwam ik hem tegen.. Roxas. Dat was niet erg; het ging regenen en we zijn naar binnen gegaan. Later kwam ik hem tegen bij de ruïnes..' Kijito besloot niets te zeggen over Roxas problemen met magie. 'En ja.. daar hebben we gepraat en.. hij zoende me.. maar nu weet ik echt niet wat ik ermee aan moet, want hij lijkt me een beetje te ontlopen!' Wanhopig keek ze naar Jadira. Wat moest ze daarmee aanvangen?
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedi dec 07 2010, 17:31

Stil luisterde ze naar haar verhaal. Wat een opgave... ''Probeer het eens met hem uit te praten,gewoon een keer afspreken voor een serieus gesprek...ik wil het wel vragen...''andtwoorde ze. Ze moest toch iets zeggen,maar het leek haar wel een slim idee. ''Hoe ziet Roxas eruit??''vroeg ze nieuwsgierig. Ze keek haar met grote verwachtings volle ogen aan. Meidenpraat,gezellig joh!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedi dec 07 2010, 18:15

Kijito was echt blij dat Kijito serieus naar haar luisterde, en haar best deed het te begrijpen. Alleen dat al was haar al zoveel waard! 'Probeer het eens met hem uit te praten,gewoon een keer afspreken voor een serieus gesprek...ik wil het wel vragen...' Kijito dacht even na. Ze wist niet zeker of.. Nee, niet zeuren, zei ze tegen zichzelf. Als ze iets wilde dan moest ze ervoor gaan. Al was het wel fijn dat Jadira het voor haar wilde vragen; Roxas leek haar een beetje te ontlopen, de weinige keren dat ze hem zag. 'Zou je dat echt willen doen?' vroeg Kijito met grote ogen. Ze was wat verbaasd maar gaf Jadira toen een snelle knuffel. 'Echt heel erg bedankt!' Toen richtte ze zich op Jadira's volgende vraag. Het meisje keek haar met grote ogen aan. 'Nou.. hij heeft blond haar dat in plukjes voor zijn gezicht valt en blauwe ogen, net als de lucht.' Kijito wees op de blauwe lucht boven hen. 'Hij is iets ouder dan mij en volgens mij ook iets groter, maar daar heb ik niet echt op gelet.. Ik wijs hem wel een keer aan, als we hem zien.' Kijito wist niet echt hoe ze hem moest beschrijven, maar dit was al iets toch? 'Hij komt van Nova, dat weet ik nog wel,' voegde ze eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedi dec 07 2010, 18:28

Ze luisterde naar haar beschrijving. ''Wat vind je zelf van hem? Knap..of niet?''vroeg ze sluw. Ze vond het leuk dat Kijito een jongen had gevonden die ze leuk vond. Maar ze wilde haar er niet mee gaan pesten. Ze bedacht hoe hij eruit zou zien. Zou zij hem ook aardig vinden? Kon zij ook vrienden met hem worden? Zoals Kijito met Torak? Nou ja Kijito kende Torak eerder... Maar dan nog.... Ze hoopte voor Kijito dat Roxas het wel waard zou zijn. Ze keek haar glimlachend aan. Zó gelukkig had ze Kijito nog nooit gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedi dec 07 2010, 18:38

''Wat vind je zelf van hem? Knap..of niet?'' was Jadira's volgende vraag. Kijito was even stil. 'Ik vind hem wel.. knap,' bekende ze toen. Dat kon ze toch wel zeggen, tegen Jadira? Ze voelde dat haar wangen rood werden. Waarom altijd als ze het over Roxas had? 'Dit is echt de eerste keer dat ik.. verliefd ben,' zei Kijito, wat afdwalend. Liefde.. hoe wist ze eigenlijk wat het was? Of kende iedereen dat gevoel onder die naam? Ze kon zich best voorstellen dat mensen nooit liefde vonden. Eerlijk gezegd had ze wel verwacht dat zij ook bij die mensen hoorde.. maar het lot had anders beslist. En dat was helemaal niet erg. 'Sorry dat ik zoveel zeur,' riep Kijito uit. Irritant, dat was ze wel! Maar Jadira luisterde zo goed.. 'Denk je dat ik een kans maak?' vroeg ze daarna. 'Eerlijk zeggen, hoor!'
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 08 2010, 17:38

''Tuurlijk! Alleen je kan soms zo verlegen zijn!... Laat jezelf toch wat meer horen...''andwoorde ze. Ze was erg blij voor Kijito. En ze vond het erg leuk om even lekker te kletsen. Ze wilde Kijito niet nog erger verlegen maken,maar ze moest wat meer voor haar zelf opkomen. Ze omhelsde haar. ''Vertrouw me..je geheim is in goede handen''ze knipoogte. Ze zal haar nooit verraden. Ze was immers haar beste vriendin! Toch...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 08 2010, 19:00

'Tuurlijk,' riep Jadira. Opgelucht keek Kijito haar aan. Er zou nog wel meer komen, maar dit gaf haar gewoon wat meer vertrouwen. 'Alleen je kan soms zo verlegen zijn! Laat jezelf toch wat meer horen,' zei Jadira daarna. Kijito trok een overdreven sippe lip. 'Weet ik.. het is alleen zo moeilijk!' Daarna schoot ze in de lach. 'Vertrouw me, je geheim is in goede handen,' vervolgde Jadira met een knipoog. Dankbaar omhelsde Kijito haar ook. 'Ik ben echt zo blij dat je we vriendinnen zijn,' zei ze, met een grote glimlach. Voor meer kon je toch niet wensen dan dat? Al de vooroordelen die ze ooit had gehad over mensen van Shadra, die waren weg. Sommigen waren misschien duister, Jadira was echt altijd vrolijk en lief. 'Weet je, je moet altijd zo vrolijk blijven als je nu bent!' zei Kijito met een lach, terwijl ze Jadira losliet. Ze voelde zich alweer een stuk beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 08 2010, 19:13

Ze keek haár glimlachend aan. ''Ik wil die Roxas wel eens zien...''zei ze. Ze was echt benieuwd. Ze moest natuurlijk wel weten of de jongen wel goed genoeg voor Kijito was. Of hij haar wel verdiende. Maar zoals Kijito hem beschreef leek dat wel zo te zijn. Ze lachtte om wat ze zei. Ze moest altijd zo vrolijk blijven... Ze keek haar sluw aan. ''Nou...dat weet ik niet hoor...''zei ze serieus,maar barstte toch in lachen uit. Ze kon niet boos doen tegen Kijito. Daar was ze veel te lief voor. Ze glimlachtte weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 08 2010, 19:52

'Ik wil die Roxas wel eens zien..' Jadira keek al alsof ze hem ging checken aan een lijstje met criteria. Kijito schoot in de lach. 'Sorry.. ik zag je al helemaal voor me, met zo'n checklist, weet je wel,' lachte ze vrolijk. Jadira keek haar even sluw aan. 'Nou.. dat weet ik niet hoor..' Het klonk serieus, maar het lukte haar niet om serieus te blijven met Kijito in de buurt. Beiden barstten in lachen uit. Het was ook gewoon te grappig, Jadira probeerde serieus te vertellen dat ze niet blij ging zijn.. en dan schoot ze in de lach! Jadira was ook gewoon veel te aardig om boos op te blijven. Kijito zuchtte even en plofte op haar rug in het gras. 'Waar vind jij die wolken op lijken? Die lijkt wel een beetje op een hartje,' grinnikte Kijito, terwijl ze naar boven wees. Nu ze het verteld had voelde ze zich beter, maar had ze ook weinig gespreksstof meer. Dit kon ook wel, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 08 2010, 19:58

Ze plofte naast haar neer op het gras. ''Eey ja....die lijkt op een hartje..en die op een konijn..maar als je omdraait op een eend''ze hield haar gezicht schuin. Ze bekeek de wolk nog eens goed. Wat een nutteloos onderwerp eigenlijk.... Maar wel grappig. Ze grinnikte... Meiden bij elkaar...dan kon je gewoon niet serieus blijven. Ze keek Kijito aan. Kijito maakte zeker wel kans bij de jongens. Als ze zelf haar best ook maar deed. De gedachte daaraan wuifde ze weg. Ze gingen wolken kijken. Wat leuk xD !
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimema dec 13 2010, 14:25

- Lekker blond van me! Ik was het topic vergeten.. en toen was ik het kwijt xD Sorry! -

Jadira plofte naast haar neer. Kijito was blij dat ze een enthousiaste vriendin had; die kon je altijd gebruiken. 'Eey ja....die lijkt op een hartje..en die op een konijn..maar als je omdraait op een eend,' meende Jadira. Kijito giechelde en knikte. Daarna begon ze weer in de wolken te staren. 'Die lijkt wel een.. vlinder.. of nee.. een.. een..' Kijito staarde naar de wolk, die langzaam voorbij gleed. 'Ach.. laat maar,' barstte ze in lachen uit. Ze wist echt niet wat dat voor kon stellen! Het was ook gewoon moeilijk om serieus te blijven als je lol kon hebben. En, lachen was gezond! Kijito keek even opzij naar Jadira. Ze was blij voor haar dat ze Torak had ontmoet; ze voelde zich er echt beter door. Met een glimlach keek Kijito weer omhoog. 'Dit is echt.. grappig en tegelijkertijd zo nutteloos,' giechelde ze. 'Wat zeg je ervan als we gaan zwemmen?' Het water glinsterde fijn. 'Nou ja.. zwemmen.. pootje baden dan,' voegde Kijito eraan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
KC

KC

Secrets UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Margelique
Posts : 322
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: ~
Partner: /

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimewo dec 15 2010, 20:32

Toen ze het woord 'pootjebaden' hoorde begon ze gelijk haar schoenen uit te trekken. Ze draafde als het ware naar het meer en stak haar voeten erin. Heerlijk...lekker koel. Al werd het buiten al kouder. Misschien ging het binnen kort wel sneeuwen... Ze keek naar haar spiegelbeeld. Ze had niet echt zin in kerst. Haar vader wilde haar vast thuis hebben. Ze zuchtte diep,ze wilde het Kijito niet vertellen. Ze bleef liever bij haar en Torak. Een traan droop over haar wangen. Snel veegde ze hemweg,hopend dat ze hem niet gezien had.

- >Sad ik ben blond! xD Loll..nee maakt niet uit hoor! Ik ook xD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Secrets UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Secrets UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitimedo dec 16 2010, 16:25

- Ik ben ook blond Razz heeeeel blond, letterlijk en figuurlijk! al doe ik wel vwo Razz -

Jadira rende al naar het water. Kijito volgde haar, terwijl ze ondertussen haar schoenen uittrok. Die kon ze hier echt niet bij gebruiken! Kijito rende snel achter haar vriendin aan en plofte naast haar in het gras, waarna ze haar voeten in het water stak. Vrolijk keek ze hoe de kringen zich steeds verder uitbreidden over het breekbare oppervlak. Ze was zo druk bezig met het water dat ze niet merkte dat Jadira tranen in haar ogen had. Ze wilde net een ander onderwerp openen. 'Wat vind je ervan als je met kerst naar Cassia ko-' Kijito keek op en haalde adem om haar zin af te maken, toen ze zag dat haar vriendin met iets zat. Snel schoof ze naar haar toe. 'Is er iets?' Bezorgd sloeg ze een arm om Jadira heen. Eigenlijk wist ze heel weinig van haar en ze zeurde er verder niet echt over. Dat vond Kijito onnodig. Als ze wilde vertellen deed ze dat wel, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Secrets UTL8oxA PROFILE
Secrets UTL8oxA MAGICIAN

Secrets Empty
BerichtOnderwerp: Re: Secrets   Secrets Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Secrets

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Secrets of the Underworld.
» Aanmelding Secrets
» The secrets of a clockmaker ║ Jhasira
» Our darkest secrets are hidden in a golden box [Ze'ev]
» Secrets are dangerous things [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-