PortalIndexDaisuki Shini HpD5UwnDaisuki Shini 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Daisuki Shini

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Daisuki
.
.
Daisuki

Daisuki Shini UTL8oxA PROFILEPosts : 72
Daisuki Shini UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon, luchtmagie
Klas: eerste
Partner: who needs those childish boys

Daisuki Shini Empty
BerichtOnderwerp: Daisuki Shini   Daisuki Shini Icon_minitimewo nov 24 2010, 21:01

Hallo allemaal Very Happy

Ik wil even nog wat over Daisuki (mij =^-^= ) vertellen voordat ik echt me op het forum stort ^^

Naam: Daisuki Reaper
Leeftijd: 13 jaar jong
Geslacht: Het liefste meisje dat je ooit zal kennen XD
Magie: Luchtmagie
Uiterlijk: Kort en stijl blond haar, grijs/blauwe ogen, een beetje klein voor haar leeftijd (iets waar ze zich constant aan ergert) en draagt eigenlijk altijd vrolijke kleding
Karakter: Over het algemeen is Daisuki heel aardig en energiek en doet graag overal aan mee, ook met mensen die ze (nog) niet goed kent. Ze is bijna altijd vrolijk, maar ze kan ook heel snel bang, boos of verdrietig worden, waarbij ze zich meestal van de rest van de wereld terug trekt, ze is wat naïef (spel ik dat wel goed? :/ ) en is nogal beschermt opgevoed door haar moeder, sinds haar ouders gescheiden waren en haar vader meestal weg was met zaken samen met haar broer was Daisuki het belangrijkste in haar moeders leven, waardoor ze niet erg veel van de wereld mee kreeg, al helemaal niet van de negatieve delen. Ehmmm.... dat was het wel zo'n beetje ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Daisuki Shini

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-