PortalIndexLucky - Pagina 2 HpD5UwnLucky - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Lucky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jesse
.
.
Jesse

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:17

Xalina keek naar Selavin en nam zijn hand aan, ze trok zich overeind en grinnikte. 'Ja, je moet wel mijn handje vasthouden, hoor. Ik vind het zo eng om nog maar twee mensen te kennen,' grinnikte Xalina en ze sloeg haar armen om zijn hals, terwijl ze hem lief aankeek. Ze grijnsde zachtjes naar hem en ging toen op haar tippen staan, waarna ze hem vol overgave zoende op zijn mond. Deze keer deed ze het ietsje anders dan bij de andere keren. Ze ging is wat proberen. Langzaam maar zeker liet ze haar tong in Sevalin's mond glijden. Ze zocht zijn tong en toen ze die vond, speelde ze ermee, terwijl ze haar ogen genietend sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:22

Sevalin wist te lachen om Xalina's grapjes, en genoot ervan dat ze aan het tongen waren. Sevalin liet haar hand los en sloeg zijn armen nu om haar middel, terwijl hij zijn hoofd een beetje schuin hield, zodat als ze nog wat dichterbij gingen staan, de neuzen niet botsten. Sevalin genoot er volkomen van, okal was dit zijn eerste keer dat hij tongde, wat hem betreft deed hij het goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:31

Xalina genoot heel erg van de zoen en dat was te merken, want heel af en toe maakte ze een genietend geluidje. Ze had dit werkelijk nog nooit gedaan en volgens haar Sevalin ook niet. Ze waren allebei dus nog een beetje onwennig, wat het leuker maakte natuurlijk. Ze voelde zijn handen om haar middel en zijzelf deed haar handen rond zijn hals, terwijl ze ongestoord verder gingen. Na een tijdje liet Xalina hem los en ze keek hem grijnzend aan. 'Dit ging goed,' lachte ze en ze drukte nog een kus op zijn mond. Het was een perfect moment. Geen ongemakkelijke stiltes en Sevalin kon gelukkug lachen met haar grapjes. Ze keek Sevalin glimlachend aan. 'Dat wordt nog wat 's avonds,' grinnikte ze en ze verheugde zich al op om samen met Sevalin te genieten van het maanlicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:36

''Wat je zegt, schat.'' zei Sevalin, en glimlachte nu breed. ''Als het aan mij ligt, word s' avonds het fijnste moment van mijn leven.'' zei hij toen lachend, en nu verheugde ook hij zich op vanavond. Xalina was 'n perfecte match voor hem, vond Sevalin. ''Xalina, ik hou van je.'' zei Sevalin toen, en voordat ze antwoord gaf zoende hij haar, en nu liet hij langzaam maar zeker zijn tong glijden in haar mond, en Sevalin genoot er weer 'ns van dat ze aan het tongen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:46

Xalina genoot van de zoen. Ze maakte hem eerst maar is af, voordat ze kon antwoorden op zijn woorden. En of ze van deze jongen hield. Ze keek hem verliefd aan onder het zoenen, maar sloot algauw haar ogen weer. Toen hield ze op en keek Sevalin rustig aan. 'Ik ook van jou, Sevalin,' sprak ze toen en ze sloeg haar armen liefkozend om zijn hals en gaf hem een kus op zijn wang. Een voorzichtige, zachte kus. Toen vroeg ze zich opeens iets af. 'Wat vind je nu eigenlijk zo leuk aan me?' grinnikte ze even kort en ze keek hem toen vragend aan.

- Wie maakt straks een topic aan bij de watervallen? -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 17:55

- Jij, als je dat goed vind -

Sevalin wreef over haar wang en genoot van haar ogen, en keek daarna naar buiten. Je zag al een klein stukje van de maan. ''Wat ik zo leuk aan je vind? Nou, alles. Je uiterlijk, je ogen, je lichaam, je persoonlijkheid, en je lach.'' antwoord hij op haar vraag, en hij grijnsde nu breed. ''Zullen we het avondeten overslaan, en meteen al naar de watervallen gaan?'' vroeg hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jesse
.
.
Jesse

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/vuur
Klas: Zesde klas
Partner: /

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:02

- XD, dacht ik al. Moet ik dan wachten tot dit topic ten einde is? -

Xalina keek Sevalin met grote ogen aan. Viel dat niet teveel op? Ze zich niet onderdoen voor Sevalin, dus ze knikte. 'Een minuutje,' zei ze, waarop ze vervolgens de woonkamer uit snelde en een tasje pakte. Ze had daarin een stuk of zes broodjes liggen, die ze 's morgens gesmeerd had bij de aula, omdat haar honger aanvallen soms zeer ongepast kwamen. Ook deed ze een zwart, fluweel jurkje aan en pakte een vest mee, voor het geval dat. Daarna rende ze terug naar Sevalin en keek hem aan. 'Ik heb zes broodjes bij en een vest. Moet jij ook geen vest meenemen?' vroeg ze toen rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sevalin
.
.
Sevalin

Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Highscore
Posts : 615
Points : 0
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: -
Klas: -
Partner: N&O

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 18:12

- Uhmm, maak maar wanneer we het op het lopen zetten. Razz

Sevalin liep nu ook richting zijn kamer. ''Ik haal wel wat.'' zei hij toen en zette het van het lopen naar het rennen en pakte een paar spullen en stopte ze in een tas. Wat er inzat:
Een MP3 speler, met wat romantische muziek erop, en ook wat leuke muziek om op te dansen.
Een vest.
Een paar hamburgers die ze op kunnen warmen met hun vuurmagie.
Een paar gesneden broodjes.
Ketchup, Curry en Mayonaise.
Een trommel met Merci chocolaatjes en koekjes van alle soorten en smaken.
Nadat Sevalin klaar was, liep hij weer naar Xalina toen. ''Ik heb wat bij.'' zei hij toen, en deed de tas op zijn rug. ''Op naar de watervallen, m'n lief.'' zei hij toen charmant en sloeg zijn arm nu om Xalina heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Lucky - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Lucky - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Lucky - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lucky   Lucky - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lucky

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ❀ Lucky Item Shop [Spring Events]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor IV - Fire Magicians Dormitory-