PortalIndexNot Warriors HpD5UwnNot Warriors 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Not Warriors

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sanguine
.....
.....
Sanguine

Not Warriors UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : C.
Posts : 13
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: -
Partner: Say you want me out of your life and I am just a dead man walking tonight.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimedo maa 21 2019, 22:31

Stay gentle,

Everyone is at war


Sanguine hield ervan om op tijd te zijn. Nee, ze was liever eerder dan op tijd. De legendarische magiër hoefde geen imposante entree, geen toeschouwers die haar zagen arriveren en haar met open mond aanstaarde. Gewoon simpel en alleen op tijd zijn was voor haar voldoende. En zodoende zat ze nu op een pilaar in het midden van de arena, haar zwaard rustte op haar bovenbenen, de nog frisse winterwind speelde met de vlecht die over haar schouder gedrapeerd lag. Het was een kwestie van wachten.

Wachten kon ze wel. Ze had wellicht een temperament, maar geduld was altijd wel ergens in haar te vinden. Dat was, zolang de ander zich ook aan de afspraken hield en haar niet op de zenuwen ging werken. De vrouwe bleef strak voor zich uit kijken, richting de ingang. De arena leek haar een goede eerste ontmoetingsplaats, misschien dat er dan meteen meters gemaakt konden worden. Doorzetten en doorgaan stonden hoog aangeschreven bij Sanguine en ze hoopte dat deze Hayden de Payens daar hetzelfde over dacht.

Kort streek ze even over het platte gedeelte van haar zwaard, het metaal blonk in het zwakke zonlicht. Hoe lang droeg ze dit zwaard nu niet al bij zich? Hoeveel oefengevechten had het wel niet meegemaakt? Ze ging er niet vanuit dat ze het vandaag nodig zou hebben, maar zonder zwaard aan haar zij voelde ze zich onbeschermd. Zelfs met magie tot haar beschikking gaf het haar het gevoel dat ze zichzelf of anderen niet kon verdedigen. Een onzekerheid die ze liever voor alles en iedereen verborg en waarschijnlijk nooit het daglicht zou zien. Haar lange nagels tikten op het metaal en haar gouden ogen richtten zich weer naar voren toe. Een kwestie van tijd.

- Gereserveerd

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Not Warriors UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimevr maa 22 2019, 17:15


Not Warriors Bfq1trU
Ze hield van er op tijd zijn vaak enkele minuten van te voren. Ze wachtte liever zelf op de persoon dan dat ze te laat kwam op hun afspraak. Ze stapte met een zachte glimlach naar haar kledingkast om er een leren broek en een losse witte blouse uit te trekken. Ze trok het snel aan en maakte de schede van haar zwaard links vast aan haar riem. Ze was erg enthousiast over vandaag, toch voelde ze zich ook een stukje vereerd dat er toezegging was gedaan. Ze maakte haar riem vast en bond haar lange rode lokken in een hoge paardenstaart.

Ze voelde zich altijd zekerder met haar linkerhand leunend op de knop van het gevest van haar zwaard. Ze liep op het harde zand dichter naar de vrouw. Ze voelde haar paardenstaart wild heen en weer slaan door de wind die er doorheen sloeg. Ze liet haar zwaard los en keek de vrouw aan terwijl ze dichterbij kwam. Elke keer als ze ergens heen ging zonder haar zwaard gebeurde er iets en had ze bijna meteen spijt dat ze hem niet had meegenomen. Dus nu had ze hem maar meteen meegenomen. Ze hoorde vanzelf wel of de vrouwe het een goed idee vond. Ze staakte haar gedachtegang toen ze het zwaard op de schoot van Sanguine zag. 'Goedemiddag vrouwe' klonk haar melodieuze stem om de stilte te verbreken.

@Sanquine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Sanguine
.....
.....
Sanguine

Not Warriors UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : C.
Posts : 13
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: -
Partner: Say you want me out of your life and I am just a dead man walking tonight.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimevr maa 22 2019, 17:27

Stay gentle,

Everyone is at war


Het was niet lang meer voordat een figuur zich kenbaar maakte en vanuit de ingang van de arena haar kant op kwam lopen. Haar rode haar stak af van de grijze en beige kleuren in haar omgeving. Het zag er naar uit dat Hayden zich had gekleed voor de gelegenheid. Mooi zo. Naarmate ze dichterbij kwam, werden meer details zichtbaar. Paardenstaart, simpele kleding en een zwaard. Voor een kort moment voelde het voor Sanguine alsof ze naar een jongere versie van zichzelf zat te kijken. Maar ze haalde zichzelf al snel uit die waan.

Haar ogen gleden even van boven naar beneden, opzoek naar iets. Een zuinig glimlachje lag op haar lippen toen Hayden voor haar tot stilstand kwam en haar goedendag wenste. ''Fijn dat je op tijd kan komen, Hayden.'' Was haar weerwoord terwijl ze zichzelf van de pilaar liet afglijden het zwaard met gemak in de schede liet glijden. Nu kwam het moeilijke gedeelte. Sanguine moest toegeven dat ze nog nooit iemand zelf als leerling of volgeling had gehad. Ze was er gewend aan geweest dat anderen haar lieten zien waar ze zich kon verbeteren. Nu moest ze zelf dat stokje doorgeven.

''Wat wil je bereiken?'' Ongetwijfeld had de jonge dame voor haar hier al over nagedacht en ongetwijfeld was het Sanguine al eens ter oren gekomen. Maar ze wilde het nu van haar weten nu Hayden voor haar stond. het was de simpelste manier om te kijken of iemand het in zich had.

@Hayden

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Not Warriors UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimevr maa 22 2019, 21:19


Not Warriors Bfq1trU
Bij stilstand voor Sanguine liet ze haar ogen voor een kort moment vallen op het zwaard en zette haar hand weer op de hare. Hayden legde haar ogen weer op Sanguine haar gelaat voor ze haar handen op haar rug in elkaar vouwde. 'Maar natuurlijk waarom zou ik te laat willen komen.' Vroeg ze geïnteresseerd.

Ze keek niet eens op van de vraag, ergens verwachtte ze de vraag ook wel. 'Wat ik wil bereiken is opvolger worden, dat is mijn doel' Zei ze zonder moeite terwijl ze haar recht aankeek, naja iets omhoog gezien de vrouw een stukje langer was dan de roodharige zelf. Gelukkig was ze gewend om op te kijken naar andere mensen. Nee ze zou alles doen om haar doel, haar droom waar te maken. Het was niet iets waar ze zich veel mee bezig had gehouden de afgelopen jaren. Ze was enkel bezig geweest met magie leren, beleren en het juist uitvoeren. Maar na de vakantie die ze zichzelf had gegund had ze zich verdiept in het hele gebeuren.



@Sanquine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Sanguine
.....
.....
Sanguine

Not Warriors UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : C.
Posts : 13
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: -
Partner: Say you want me out of your life and I am just a dead man walking tonight.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimevr maa 22 2019, 21:28

Stay gentle,

Everyone is at war


Het zuinige lachje was net zo snel van haar lippen verdwenen als dat hij verschenen was. Haar serieuze blik keerde weer terug en met haar gebruikelijke frons keek ze haast op Hayden neer. Op het eerste gezicht niets mis mee. Klein, dat zeker, maar dat kon altijd positief uitpakken wanneer ze in een gevecht kon raken. Klein en snel, gluiperig, glippend over het slagveld.. Ze liep vooruit op de feiten.

De wedervraag leverde Hayden een opgetrokken wenkbrauw op. Sanguine haalde geluidloos wat dieper adem. ''De jeugd is nu eenmaal niet zo betrouwbaar.'' Antwoordde de Legendarische magiër koeltjes terug terwijl ze haar vlecht over haar schouder sloeg. Het antwoord op de vraag wat ze wilde bereiken was er een die Sanguine teleurstelde. Natuurlijk wilde ze opvolger worden, wie wilde dat niet. Wie wilde niet de zwaarte voelen van de duizenden mensenlevens waar jij ineens voor moest zorgen, of de politiek die ineens aan allerlei touwtjes ging trekken die aan jou verbonden waren. Nee, daar stond niemand bij stil.

''En hoe wil je dat gaan bereiken?'' Nee, ook daar kon ze een makkelijk voorspelbaar antwoord op krijgen. Ze kantelde haar hoofd lichtjes. ''Wat verwacht je van mij?'' Kijk, misschien dat dat hielp.

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Not Warriors UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimeza maa 23 2019, 10:06


Not Warriors Bfq1trU
Ze had het altijd fijn gevonden zo klein zijn, het grootste nadeel was niet overal bij kunnen maar haar oplossing was haar luchtmagie. van de hoogste planken kon ze zo toch zelf dingen pakken. Ze had nooit problemen met haar eigen lichaam gehad buiten dat ze vaak slanker was dan de bedoeling was. Maar dat stoorde haar over het algemeen ook niet. Ze trok een wenkbrauw op voor een kort moment bij de opmerking van Sanguine. Oke de jeugd was niet te vertrouwen was fijn om te weten hoe ze over de gehele school dacht waar ze woonde. Ze besloot haar lippen op elkaar gedrukt te houden, deze discussie was toch nutteloos. Zo dacht elke generatie toch over de volgende.

'Hoe ik het wil bereiken is door te leren wat jij mij opdraagt.' Ze keek de vrouw strak aan die bijna direct een andere vraag er achteraan vroeg. Waar wilde ze heen? 'Ik verwacht niet per direct dingen van andere, daar heb ik te weinig vertrouwen voor. Maar waar ik op hoop is dat jij mij kan laten zien en leren hoe de diplomatiek, de politiek in elkaar steekt. Dat lijkt mij niet geheel onbelangrijk. Ook hoop ik dat jij, mij meer kan controle over mijn magie kan leren dan elke leraar op deze school dat zou kunnen.' Antwoordde ze terwijl ze haar hoofd wat schuin hield terwijl ze haar aankeek. Pas na haal woorden bedacht ze zich dat ze de vrouwe jij noemde en geen u. in haar gedachte haalde ze haar schouders op. Ze kon er toch niets meer aan veranderen.

@Sanquine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Sanguine
.....
.....
Sanguine

Not Warriors UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : C.
Posts : 13
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: -
Partner: Say you want me out of your life and I am just a dead man walking tonight.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimeza maa 23 2019, 14:59

Stay gentle,

Everyone is at war


Aandachtig luisterde Sanguine naar het antwoord van het meisje. Standaard, maar begrijpelijk. De legendarische magiér was geen leugendetector en hoe graag ze ook zou willen weten of iemand recht voor haar neus aan het liegen was, uiteindelijk was het allemaal een tekortkoming van de menselijke aard. Ze knikte kort, haar gezicht verborg enige emotie die ze voelde.

Potentie, dat zat er zeker in. Maar de vraag was of deze potentie ook waargemaakt kon worden. Mensen konden vaak het ene zeggen en het andere doen. ''Ik ben blij dat je je doel zo duidelijk voor ogen hebt.'' Antwoordde ze simpel. Uiteindelijk was het Haydens antwoord en kon ze moeilijk zeggen wat er goed of fout aan was. Ze was al blij dat Hayden niet alleen maar kwam om sterker te worden in magie maar meerdere doelen voor ogen had.

''Een opleiding als deze is niet binnen een aantal jaar afgerond. Daar kunnen decennia over heen gaan, wellicht meer. Je moet begrijpen dat deze keus je een heleboel gaat kosten, maar dat het ook een heleboel gaat opleveren.'' Sanguine viel even stil, hopend dat de woorden zich langzaam op Hayden zouden inwerken. ''Voor de aankomende periode zou ik het fijn vinden als je iedere zaterdag voortaan met mij spendeert.'' Ze streek een haarlok uit haar gezicht en haalde even diep adem. ''Je meldt je om half acht en loopt die dag met mij mee om de verschillende aspecten waar een Legendarische Magiër mee te maken krijgt, mee te maken.'' Er was geen vak op school dat je ooit klaar zou kunnen stomen om Legendarische Magiër te worden, er was geen opleiding op een of andere hoge academie die je ook maar iets kon vertellen wat je te wachten stond. Uiteindelijk kwam het allemaal neer op ervaring.

BY MITZI


Laatst aangepast door Sanguine op ma maa 25 2019, 13:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Not Warriors UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimeza maa 23 2019, 22:09


Not Warriors Bfq1trU
Ze knikte waarop een korte glimlach op haar lippen kwam als een soort van reflex op een positief iets wat iemand zei. Ze wist niet helemaal of het een sarcastische opmerking was of dat de vrouwe van het vuur het meende. Ze kende haar nog niet, ze wist niet of deze stand van haar gezicht haar normale stand was of haar geïrriteerde stand was. En ze was nog niet van plan dat zo er uit te blurten. Misschien op een later moment.

Ze knikte op de woorden van sanguine terwijl ze haar antwoord uitsprak. "Dat besef ik mij, ik neem aan dat mensen zich niet zo maar opgeven hier voor?" Klonk haar stem toch vragend, het leek haar logisch dat mensen hier over na dachten maar misschien dacht zij daar anders over dan andere. Ze knikte wederom op het verzoek van elke zaterdag om half acht klaar staan. Dat was vroeg, zeker voor haar, dan maar zaterdag avond een drankje doen in Oak's Field in plaats van vrijdag avond. Maar de rest klonk haar eigenlijk best interessant in de oren, meteen vroeg ze zich af wat voor dingen dat allemaal zouden zijn. "Waar wil je dat ik klaar sta?" Vroeg ze voor de verduidelijking. Voor ze straks aan de andere kant van de school klaar stond in het holst van de ochtend. Oke beetje overdreven, ze had het er wel voor over. Ze was nu eenmaal gewend te kunnen uitslapen op zaterdag.

@Sanquine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Sanguine
.....
.....
Sanguine

Not Warriors UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : C.
Posts : 13
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: -
Partner: Say you want me out of your life and I am just a dead man walking tonight.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimema maa 25 2019, 13:21

Stay gentle,

Everyone is at war


Hayden was moeilijk te pijlen. Iets zei Sanguine dat er meer achter dit meisje zat dan dat ze liet blijken, maar ze kon haar vinger er niet op leggen. Voor nu liet ze het begaan, in de samenwerking tussen de twee zou het vast en zeker naar voren komen. Geheimen bleven nooit lang verborgen in dit soort situaties.

Slimme meid. ''Eldur, mijn huidige vertrekken. Je zult ze vinden op de zesde verdieping van de toren.'' Haar blik dwaalde even naar het silhouet van de toren dat ergens vaag in de verte nog zichtbaar was. Vervolgens richtte de legendarische magiër zich weer op het meisje voor haar. ''Wat zijn volgens jou, jouw sterke punten?'' Het vragenuurtje ging gewoon door. Een dokter ging immers ook niet onderzoeken voordat duidelijk werd wat de klachten waren.

@Hayden

BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Queen Bee <3
Queen Bee
Hayden

Not Warriors UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Shadow
Posts : 978
Points : 174
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire and Air
Klas: Miss Jackson
Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitimema maa 25 2019, 13:53


Not Warriors Bfq1trU
Nog steeds stond ze met haar handen op haar rug in elkaar gevouwen naar de vrouw te kijken. Ze hield haar gezicht zo neutraal mogelijk om haar resting bitchface een beetje te vermijden. Ze wilde zo graag een goede eerste indruk maken op de vrouwe. De vrouw kon natuurlijk elke moment beslissen haar niet meer als leerlinge te willen hebben. Wederom knikte ze weer op het antwoord van haar vraag. Ze moest maar even gaan kijken hoelang ze er over deed om daar te komen. De vrouw ging gewoon door met haar kruisverhoor. 'Mijn sterke punten, ik denk dat dat wel mijn doorzettingsvermogen, mijn beschermendheid over andere, sociaal en zelfstandigheid zullen zijn. Gezien je volgende vraag vast gaat over mijn zwakke punten gaat zal ik je die vast vertellen. Ik ben snel geagiteerd, koppig, wantrouwend en mijn arrogantie zullen zijn.' Vertelde ze de vrouwe terwijl ze haar aankeek en een klein grijnsje op haar lippen kreeg die snel weer verdween. Jep daar was de arrogantie zichtbaar. "Al zie ik sterke en zwakke punten niet zwart wit, een zwak punt kan in sommige gevallen juist heel positief uit pakken en andersom." Vertelde ze er snel achteraan.

@Sanquine
Terug naar boven Ga naar beneden
http://WebsiteByHayden.nl
Gesponsorde inhoud



Not Warriors UTL8oxA PROFILE
Not Warriors UTL8oxA MAGICIAN

Not Warriors Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not Warriors   Not Warriors Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Not Warriors

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [RPG] Future Warriors
» [TAC] Warriors: The bamboostick and basic of fighting

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Arena-