Lune is momenteel haar krachten verloren. Wel, niet echt verloren maar omdat de demon uit haar lijf is en ze steeds gebruik maakte van zijn krachten, geraakt ze niet aan haar eigen krachten. Het is alsof ze naar iets probeerd te reiken waar ze net niet bij kan. Daarom ben ik op zoek naar iemand die haar kan helpen en leren haar krachten weer te gebruiken. Omdat haar vader ook vleugels had en kon vliegen, wil ik haar dee kracht later ook laten ontdekken.
Het beste lijkt me een persoon van hogere rang zoals een stagaire, leerkracht, etc. Een leerling zou ook kunnen maar een personage dat meer ervaring met magie heeft leek me logischer.
Lucht magie is een pluspunt (vooral wat betreft de vleugels), maar dit is geen noodzaak aangezien haar magie in het algemeen geblokkeerd zit en niet enkel lucht magie. Omdat de demon voornamelijk dark magic gebruikt, heeft ze hier extreem veel moeite mee dus een dark magic user zou ook handig kunnen zijn.
Uiteindelijk hoeft het niet noodzakelijk 1 persoon te zijn die haar helpt, het kan ook zijn dat iemand haar helpt met haar magic in het algemeen en iemand anders met lucht of dark specifiek. Als iemand zich geroepen voelt om mijn kleine witte derpje te helpen mag je zeker hier reageren~