PortalIndexAfwezigheids Topic HpD5UwnAfwezigheids Topic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Afwezigheids Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Tári
.
.
Tári

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo jan 17 2016, 20:00

Het is vast wel opgevallen dat ik de laatste week amper online ben geweest. Ik heb het erg druk en ga ook eerder naar bed dan voorheen. De pww komt eraan en tot die tijd kan het zijn dat ik wat minder online ben. Hierna verwacht ik het weer rustig te krijgen. Ik zal posten wanneer ik kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deactivated person

avatar

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Deactivated
Posts : 265
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr jan 22 2016, 08:45

Ik ben 23 en 24 jan. niet online of weinig omdat ik een weekend naar een vriend ga van me Smile
Dit geldt voor de volgende accounts: Syo en Lavi
Maandag ben ik er wel weer gewoon volop etc etc :')
nickname Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yang
.
.
Yang

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo jan 24 2016, 15:59

Hey daar iedereen,

Ik heb nu al een tijdje niet gepost en merk dat mn inspi en drive nogsteeds erg laag/weg is. Dit komt vast door et feit dat mn hoofd en leven aant klieren zijn de laatste tijd.
I have no idea hoelabg deze schrijfdip gaat duren, maar het leek me wel zo sociaal om even wat te laten weten enzo.
Het kan ook zijn dat ik me morgen opeens weer beter voel of dat et nog weken duurt idk. Maja, vandaar post ik dus nie mega veel in de rpg. Idk about offgamr, if i feel like it.
Dit geld voor mn enige char: Yang

Bedankt voor jullie begrip en veel plezier iedereen mer schrijven!!

xxRuby
Terug naar boven Ga naar beneden
Iviemu
.
.
Iviemu

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : EeVee
Posts : 68
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & fire
Klas: Miss Roxanne
Partner: Fuck me like you hate me

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimeza jan 30 2016, 02:19

Lieve mensen,

Het was (denk ik) wel al opgevallen dag ik de laatste dagen, weken, god, zelfs máánd niet veel gedaan heb hier. Ik voel me op het moment echt niet zo goed in mijn vel. Mijn motivatie en zin in posten is daardoir drastisch verkleind/verlaagd. Ik meld me dus maar afwezig, want ik kan het me niet opbrengen om te posten. Ik voel me er niet naar. Ik heb tijd nodig met mijn gedachten en ik heb tijd nodig met mensen die me snappen. Ik weet niet wanneer ik "echt" terug ben, want een random postje verschijnt zo nu en dan misschien nog wel. Geen idee hoe je me kan bereiken als je me echt nodig hebt. PM of Skype zal wel gaan zeker. Of via Anne.
Ah well.

Geldt dus voor iedereen
Kailee, Shia, Jess, Benjmin, Diusz
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Oriël
...
...
Miss Oriël

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Ayelinn
Posts : 524
Points : 0
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Lucht
Klas: -
Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema feb 08 2016, 14:41

Ik heb volgend weekend uitvoering met mijn theater gezelschap.
Dat houd in dat we bijna elke avond deze week zullen oefenen. En aangezien in overdag op school zit wordt dit dus direct na het eten repeteren.
Ik zal vanaf zondag pas weer echt tijd hebben om te posten.
Misschien dat ik nog tussendoor dingen schrijf.
Maar ik zal wel helemaal gesloopt zijn als ik thuis kom.

Geldt voor al mijn karakters.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo feb 11 2016, 16:02

Ik ben dit weekend afwezig en kom maandag weer terug. Vanaf zaterdag kun je PB's het beste naar het account van Miss Eres sturen.

Dit geldt alleen voor Saf~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Yang
.
.
Yang

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ruby~Pinksheep
Posts : 827
Points : 10
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en vuur
Klas: Master Geralt
Partner: I guess, it's just not meant for me.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr feb 19 2016, 13:25

Heey lieve mensjes,

Zoals vast wel al gemerkt, ik ben een beetje afwezig op SSA^^;
Heb een mini boekje te schrijven en drukte irl en nie mega veel inspi/zin en gwn introverte weken ofzeiw haha x3
Maar komt wel weer goed, over een tijdje zal ik wel weer binnen huppelen en drukte maken^^
Tot die tijd mogen jullie, de gene die me willen spreke, gwn onderspammen op skype of pb of whatevs x3 et is nie dat ik iedereen nie meer mag ofzo. gwn een tijdje niks te vertellen hehe^^;

iig still wuv ya guys en hopelijk heeft iedereen et naar zn zin :33

xxRuby - Yang char.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimezo feb 21 2016, 23:46

Heeeeeeeeeeeeeeeeyyyy
Ik kom met een leuke reden die absoluut niet bekend is: Toetsweek!
Dus ja, ik post niet (waarschijnlijk juist wel maar who cares).

Geld voor Oliver, Kilya en Nariko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema feb 29 2016, 20:41

Echt rust lijk ik niet te krijgen. Ik had gehoopt dat na de pww alles weer wat rustiger zou worden, maar nee hoor. Om te beginnen moet ik morgen mijn laptop wegbrengen om deze te laten maken en dan ben ik hem 4 à 6 weken kwijt, waardoor ik op school niks meer kan met mijn laptop. Wel zou ik dan 's avonds op de pc kunnen posten, maar dat betekend dus wel dat ik veel minder online ben dan dat ik normaal ben.
Ook is er gisteren het een en ander hier thuis gebeurd waardoor ik emotioneel compleet van slag ben en niet precies meer weet wat onder of boven is. Hierdoor kan het dus zijn dat ik alles eerst voor mezelf op een rijtje moet zetten voordat ik weer volop online kan komen.
Wanneer posten goed voelt zal ik dit zeker doen, maar ik wil niet meer hooi op de vork nemen en natuurlijk moet het posten wel leuk blijven.
Echt heel erg sorry voor alle mensen die hierdoor pas later een reactie krijgen of de mensen waar ik "verplichtingen" naar heb. Voor nu heb ik gewoon eventjes rust nodig (en heb ik wat problemen met mijn laptop, waardoor alles nog erger beperkt wordt) om alles op een rijtje te zetten. Nogmaals sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sareth
.
.
Sareth

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rosa
Posts : 128
Points : 3
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Deep down we both knew it was trouble by design

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi maa 01 2016, 19:24

Yo snoepjes,
Denk dat het sommigen al wel was opgevallen dat mijn karakters ernstig liggen te verstoffen, zeker Vincent. Dit omdat ik echt moeite heb met inkomen op deze site en idek, ik voel Vincent en Sareth effe niet. Ook heb ik het super super druk met school want examenjaar en ja, echt een feest. Maar goed, ik denk dat ik sowieso tot na mijn toetsweekgezeik over twee weken niet zal posten en ik weet niet of ik daarna wel inspiratie zal hebben en anders komt mijn flitsende activiteit en inzet na de examens pas weer. Als het kan en mag enzo zou ik Sareth tot die tijd in een coma willen hebben wegens een overdosis, want ik hou van drama en dat is drama gegarandeerd als ze weer bijkomt c: Wellicht dat ik een nieuwe char maak als Sareth en Vincent allebei niet willen. Maar goed, dat dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr maa 04 2016, 19:45

Nee.
Not that i was of use here anyway

Geld voor al mn chars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dion

Dion

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Charlie
Posts : 58
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: I'm not going in there!
Partner: If you knew how I worked you would leave me.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema maa 07 2016, 15:09

Sommige hebben het misschien al wel gemerkt dat ik achter loop met rpg's en dat ik wat laat (en klein, sorry) post.
Ik zit op het moment midden in een verhuizing dat veel energie en geregel van me vraagt. Ik probeer te reageren wanneer ik kan en inspiratie heb, maar het huisje gaat even voor natuurlijk.
Het is de bedoeling dat ik 26 maart over ga verhuizen en dan in dat weekend daar ga settelen. Waarschijnlijk in die week of na die week zal het posten weer meer worden.

Mocht je bang zijn dat ik een topic vergeet of wil weten wat de status is of wil je een topic beginnen kun je me altijd een pbtje sturen ;3

Dit geld voor Dion en Liam

Groetjes Charlie
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian
.
.
Damian

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Anneswann
Posts : 380
Points : 5
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and self taught fire magic
Klas: Master Julius
Partner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi maa 08 2016, 00:47

Laat ik het maar even melden hehe.
Ik ben deze zondag een hele dag op een belgische conventie genaamd Made in Asia in Brussel dus ik ga niet posten tot de dag erna of nog zondagavond, hangt er een beetje vanaf of ik niet te distracted ben door de loot X'D


Geldt voor:
Damian, Adrian, Ryan, Timothy, Zack en Miss Tysha
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cidsbanana.tumblr.com/
Iviemu
.
.
Iviemu

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : EeVee
Posts : 68
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & fire
Klas: Miss Roxanne
Partner: Fuck me like you hate me

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedi maa 15 2016, 19:39

Tijdelijk nog minder online i.v.m examens en shit dus ja.
Geldt voor wie the fuck je van m'n chars als "actief" beschouwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Temiz
.
.
Temiz

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Squid
Posts : 7
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur & Lucht
Klas:
Partner:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr maa 25 2016, 13:46

Ik vertrek deze avond op leidingsweekend wat betekent dat ik tot maandag, want zondag is het Pasen en dan moet je sociaal zijn, niet ga kunnen posten. Ik neem wel mijn laptop mee, maar dat is meer voor deadlines die ik moet halen dan om te posten, dus verwacht geen posts van mij.

Geld voor Dallas, Tyr en Temiz
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier
.
.
Olivier

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 342
Points : 5
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth & Light
Klas: Miss Roxanne
Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimevr maa 25 2016, 18:08

Ik ga morgen naar de camping en ik zal daardoor minder tot niet gaan kunnen posten.  Nu heb ik daar wifi en ik neem sowieso mijn laptop en telefoon mee, hoop natuurlijk dat ik tijd heb om te posten maar mocht het niet lukken, dan ben ik er weer helemaal vanaf dinsdag :3

Geld voor die 4 dorks in mijn OS
Terug naar boven Ga naar beneden
Yagami
Schrödinger's Cat
Schrödinger's Cat
Yagami

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Trâm
Posts : 320
Points : 20
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Savador
Partner: En wat als dit liefde is?

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimeza maa 26 2016, 22:05

Well, mijn excuses voor het ongemak, maar ik sta voor een onbepaalde tijd op inactief. Ga er in ieder geval niet van uit dat ik binnenkort ga posten. Life happened, I guess *shrugs*.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema maa 28 2016, 08:34

Ik ben voor heel de week afwezig omdat ik in italie zit

Dit geldt voor lightning, lilith en celestia
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema apr 11 2016, 11:17

Hello mensjes,

Het is niet zo van toepassing meer om nu nog een reden neer te zetten, maar ik doe het wel zodat je tenminste beknopt weet hoe of wat. Ten eerste, mijn verontschuldigingen voor mijn sudden afwezigheid. Er had zich iets vrij hectisch plaatsgevonden hier in de thuissituatie. Ten tweede ga en wil ik het er niet over hebben, dus ik heb liever ook niet dat er naar wordt gevraagd. Just stuff, en je kunt wel aannemen dat het niet niks was en ik zo wel m'n redenen had om niet online te (kunnen) komen. Verder hoop ik hier weer op regelmatige basis actief te kunnen zijn en niet weer onverwachte wendingen te hebben die me van mijn hobbies en taken wegrukt, als het ware. En natuurlijk op jullie begrip, maar dat zal wel goedkomen :3
Thank you in advance.

- Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Riley

Master Riley

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Squid
Posts : 37
Points : 0
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht 'nd woud
Klas:
Partner:

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema apr 11 2016, 18:59

Beetje laat, maar beter laat dan nooit, toch?
Ik heb dus een heel week examens die toch de helft van mijn einduitslag betalen en ik zal eerlijk met jullie zijn, ik wil in mijn tweede jaar geen eerstejaarsvakken op moeten nemen dus ik ben me momenteel dood aan het blokken. Na deze week kan ik waarschijnlijk wel weer actief worden, al staat de communie van mijn nichtje en groezrock ook voor de deur en op die dagen zal ik er ook niet zijn.

Geldt voor... aan aantal characters waaronder Riley, Tyr en Dallas
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema apr 11 2016, 21:56

Hello guys,

Ik ga geen heel bericht hierover schrijven, maar ik ga een (lange) break nemen van ssa. Ik wil me meer focussen op tekenen en mijn carriëre daarin verder opbouwen, wat betekend dat ik mezelf heb opgelegd dat ik zeker toch aan mijn 8u tekenen per dag zit, wat al mijn inspiratie en dedicatie opslokt, waardoor posten er gewoon niet meer van komt. De zin is er gewoon niet meer en ik geloof ook wel dat zowat iedereen dat gemerkt heeft. Ik zie nog wel of ik terugkom of niet, maar voorlopig zit het er niet in voor me om nog te schrijven.

Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kailee
.
.
Kailee

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ez
Posts : 1449
Points : 38
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Geralt - 6th
Partner: Broken memories consume me

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema apr 11 2016, 23:09

Hi people,

Even een kort berichtje maar ik ben deze week lastig online want ons internet doet de hele week wat moeilijk dus zal ik me op mijn schoolcarrière richten en me daarin verbeteren. De zin en motivatie om te posten is er wel maar zonder wifi gaat dat niet zo goed. Ook ben ik dit weekend weg naar een cosplay conventie en dat zal mijn inspiratie wel wat weghalen, met de after con depressie.
Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimema apr 18 2016, 11:54

yeh hi there~

Ik heb deze week toetsweek. So I'll be busy studying not :} . Daarna heb ik 2 weken meivakantie en dan zou je denken dat ik alle tijd heb om te posten Woot!
NOPE Stare
Ik heb een stuk of 20 verjaardagsfeestjes bij te wonen waar ik lekker gek ga doen tot de vroege uurtjes probably! waarvan1eenbadassverkleedfeestvanonzelinnepinenikgamezelfzombiefienendatgaatheelveeltijdkostenomvoortebereidenwantzombiesAAAAAAAAH een heel erg 18+ feest in de melkweg a'dam 50Hurtz whoep!, wat me zeker ook wel een dag of 2 KO gaat laten wezen. Mensen die blijven slapen! Ouders om te vermaken! en natuurlijk nog werken elke dag!
Drukheid voor de komende 3 weken. Ik kom wel online zo nu en dan. Ik ga ook gewoon proberen te posten. Maar verwacht niet te veel actie van moi XD
dus.. Basicly gewoon wat ik de afgelopen paar weken al steeds doe XD maar nu heb ik er een goede redenen voor? :}

Dit geld voor:
Miss Roxanne, Yvaine, Lea, Kriss, Dani, Nardo &&&&&&&& Lucius Respect
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimedo apr 21 2016, 20:58

Ik heb het de komende weken heel erg druk met het leren voor mijn examens (drukker dan ik zelf verwacht had) en ik heb ook nog een de griep te pakken, dus de kans dat ik veel zal posten de komende weken is niet heel erg groot. Zodra ik de kans heb om te posten zal ik dat doen, maar tijd is iets waar ik nu niet heel erg veel van heb.
Sorry voor alle mensjes die wachten op een postje, hij komt zeker, maar het zal iets meer tijd kosten dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitimeza apr 23 2016, 03:14

Morgenmiddag/vandaag is er een jachttraining voor jachthonden in spe.
Ik ben heel de dag afwezig en kom pas laat terug, dus tijd voor het forum zal ik niet hebben.
Voor de nodige thingies en thangies kun je Eres/Linima berichten, en anders lees ik mijn inbox bij zodra ik er weer ben (zondag, denk ik). Dit geldt alleen voor Saf.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Afwezigheids Topic UTL8oxA PROFILE
Afwezigheids Topic UTL8oxA MAGICIAN

Afwezigheids Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids Topic   Afwezigheids Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Afwezigheids Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» {+} Open topic, topic.
» A Hot topic.
» La Odi Topic
» Het onzin topic
» Topic Search!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -