PortalIndexLes informatie HpD5UwnLes informatie 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Les informatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Les informatie   Les informatie Icon_minitimedi jul 11 2017, 00:16

Wie zich wilt inschrijving, kan dit via deze link.
Er zullen elke keer 1 tot 2 lessen open staan. Waar 2 tot 3 studenten zich voor kunnen inschrijven. Wanneer deze zijn afgerond, zullen hier nieuwe lessen worden geopend.

Groep A of groep B:

De A groep is voor beginners, voor mensen die nog geen of weinig lessen hebben gevolgd in muziek. Hier zal ik jullie de basis van muziek en zang aanleren. Weet je al welk instrument je wilt bespelen, dan kunnen jullie die uitlenen. Zo niet, dan kunnen we een paar lessen inlassen om te zien welk instrument je het beste gaat. School beschikt over een paar instrumenten, maar wees er extreem veilig mee en er zijn leenregels. Zie het maar als een boek in de bibliotheek uitlenen.

Groep B is voor gevorderde studenten. Aan jullie zal ik basis mee geven van stem gebruik. Het maakt niet uit wat je speelt, in mijn ogen is je stem je belangrijkste instrument. Ook deze leerlingen kunnen een instrument uitlenen, maar de groep A krijgt wel voorrang sinds ze het in het begin het meest nodig hebben.

OCC: Zelf ben ik van België wat dus betekend dat het handig is dat mensen mij duidelijk verwittigen wanneer ik een woord of zinsconstructie gebruik die men niet kan begrijpen. Dan mag je mij via privébericht verwittigen en zal ik voor de nodige aanpassing zorgen.

Lessen

Ik herneem de lessen van jullie vorige muziekdocent, maar zal zelf ook lessen toevoegen naargelang ik mezelf inlees of voorstellen van studenten krijg (zie hier om zelf iets voor te stellen). Sommige zaken zijn wel aangepast.

Bij elke les zal ik wel een korte introductie geven op stem gebruik, dit zal elke in het begin van elke les weer ter sprake komen als opwarming. Zoals ik al zei, is je stem je krachtigste wapen, als je die niet ten volle kan gebruiken, dan blijft er niet meer veel van je over. Je stem is niet alleen belangrijk voor zang, maar ook voor spraak en performen. Wat ik jullie ga aanleren, kan perfect in het dagelijks leven worden gebruikt. Magie gerichten lessen zijn wel volledig instrumentaal. Natuurlijk kan er ook gevraagd worden om later meer zangles te krijgen en/of om je instrument te bespelen. Zelf zal ik de les met piano of zang begeieiden. Jullie krijgen na de les de gewenste partituren en/of akkoorden.

Bij de lessen zal beschreven worden of jullie zelf muziek mogen kiezen of de spreuk alleen met opgelegde nummers werkt. Voor de zelf gekozen nummer, vraag ik om je voorstellen mee te nemen naar de lessen en zal dan nakijken welke het meest gepast is. Heb je geen keuze gemaakt, dan kan je in de nummers kiezen die ik zelf voor de gegeven spreuk gebruik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimewo jul 12 2017, 20:10

LES 1: Echolocatie


Dit is de les waarmee ik wil beginnen, omdat je deze les met alleen geluid kunt volgen. Muziekkennis is voor deze les dus geen vereiste. Door gewoon te praten of in je handen te klappen kan je de spreuk van deze les gebruiken.

Hoe denken jullie dat nachtdieren zoals vleermuizen hun weg of insecten vinden? Juist ja, echolocatie. Met deze spreuk zal je zelf in het donkerste uur van de nacht je weg terug vinden.

Interesse? Meld je dan meteen aan!


Laatst aangepast door Master Aido op ma nov 19 2018, 19:25; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

Les informatie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimewo jul 12 2017, 22:42

Mayla wil zich wel voor deze les aanmelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimewo jul 12 2017, 23:04

Dank je wel voor aanmelding, maar kan je dit via deze link? https://staracademy.forumtwilight.com/t8858-inschrijvingen#239021

Dankje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimema aug 07 2017, 20:54

ALGEMEEN: ZANG, MUZIEK EN STEMGEBRUIK

In deze les komt geen magie aan de pas. Dit is puur algemene basiskennis van zang- en muziekleer. Wens je een sterkere stem te hebben of wil je van je plankenkoorts af, dan leer ik je dat graag.

Het is wel de bedoeling dat je je volledig openstelt, maar als je dit niet kan en wenst dan weg te stappen dan hou ik je niet tegen. Deze les vraagt veel zelfkennis en kan soms heel emotioneel overkomen. Voel je je niet gedwongen. Een muziek les kan heel gemakkelijk overslaan naar een simpel gesprek tussen de docent en zijn student, vertel wat op je lever zit.
Je hoeft van mij ook niet op een podium te optreden als je dit niet wilt. Het is niet omdat je graag zingt of muziek speelt, dat je daarvoor graag mee pronkt.

Extra weetje over deze les: deze kennis dat ik je aanleer kan je ook perfect gebruiken in het dagelijks leven. Ben je bang om voor een klas te staan? Geen probleem, ik kan ervoor zorgen dat je veel zekerder overkomt dan je je voelt. Zanglessen zijn heel goed voor je stem (op voorwaarde dat je je stem juist gebruikt) en komen soms overeen met logopedie lessen. Ik heb zelf ook logopedie gevolgd, dus gebruik ik die kennis ook in mijn lessen.

Dit kan alleen in privé lessen.
Interesse? Schrijg je dan meteen in
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna

Luna

Les informatie UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Rilana
Posts : 406
Points : 0
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth, Aarde
Klas: /
Partner: If you can take it, dont break it

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimema aug 07 2017, 22:02

Ik schrijf Mayla voor deze les in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimema aug 07 2017, 22:04

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimedo okt 12 2017, 22:16

LES 2: TRILLENDE AANVAL

In deze les zal je harde trillingen in de lucht veroorzaken. Naargelang je krachten kan je aanval destructiever worden. We beginnen met trillingen die je tegenstander zal wegduwen tot zelf paralyseren (OOC: zie bijgevoegde video).  [size=13]Hierdoor zal zijn/haar magie ook even verstoord worden en ben je vrij je eigen aanvallen op hem los te laten.
Het gevolg is dat je objecten uit elkaar kan laten spatten.

Het is aangeraden om eerst de les voor echolocatie te volgen, sinds deze ook op uitzendbaren trillingen werkt, maar in veel mindere maten. Natuurlijk kan je je meteen voor deze les inschrijven voor als je daar toch geen interesse voor hebt.

Deze les wordt privé gegeven. Ik neem maximum 3 studentes per keer aan.

-
-
-


Inschrijving via deze link: https://staracademy.forumtwilight.com/t8858-inschrijvingen

Kijk het volledig filmpje, of ga naar 0:


Laatst aangepast door Master Aido op zo feb 03 2019, 13:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimema nov 05 2018, 16:47

OC

Door persoonlijke omstandigheden en het wegvallen van de activiteit op deze site, ben ik zelf niet meer actief geweest.
Omdat er een te grote tijd verschil is, heb ik beslist om alles wat loopt te laten vallen en te herbeginnen.
Dus wie zich vanaf nu (nog altijd wil en kan) lessen wilt volgen, kan je het weer melden.

BELANGRIJK
NIET op deze topic reageren, dit is puur informatief en dus niet voor inschrijving mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimezo feb 03 2019, 13:47

LES 3: Illusie

Met deze les gaan we een beeld geven aan de geluidsgolven. Wat deze zijn ligt volledig in de handen van de magiër. Je kan het op verschillende manieren gebruiken. Meeste magiërs gebruiken dit om hun tegenstander in de war te brengen door meerdere duplicaten van zichzelf te maken.
Het kan ook leuk zijn om je medeleerlingen stuipen op het lijf te jagen  Wink


Deze les wordt in groep gegeven. Ik neem maximum 3 studentes per keer aan.

-
-
-

BELANGRIJK
NIET op deze topic reageren, dit is puur informatief en dus niet voor inschrijving mogelijk

Inschrijving alleen mogelijk via de volgende link: https://staracademy.forumtwilight.com/t8858-inschrijvingen#239021


Laatst aangepast door Master Aido op ma feb 18 2019, 18:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aido
...
...
Master Aido

Les informatie UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 156
Points : 95
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: † Shizuka Cross †

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitimezo feb 03 2019, 13:51

LES 4: beschermschild

Al gaan geluidsgolven door ons heen, toch kan je er in slagen om iets van je af te duwen (zoals de les trillende aanval en echolocatie) of om er een schild van te maken. Het kan gebruikt worden als je jezelf tegen deze snijdende winterse winden wilt beschermen, maar ook om spreuken van je tegenstander te onderbreken.


Deze les wordt privé gegeven. Ik neem maximum 3 studentes per keer aan.

-
-
-

BELANGRIJK
NIET op deze topic reageren, dit is puur informatief en dus niet voor inschrijving mogelijk

Inschrijving alleen mogelijk via de volgende link: https://staracademy.forumtwilight.com/t8858-inschrijvingen#239021
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Les informatie UTL8oxA PROFILE
Les informatie UTL8oxA MAGICIAN

Les informatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Les informatie   Les informatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Les informatie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Informatie & leerlingenregister
» RPG Informatie
» J A G U A R S ★ Informatie topic
» The Wolfpack Informatie
» Informatie Missies

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Teacher Announcements :: Muziek Lessen-