Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:17
Pfoe ja, geef mij ook maar de sneeuw. T_T Maar goed ik ben thuis in de airco. Nu even wachten tot mn hoofdpijn minder is en dan kan ik gaan posten ;D &&ik zal het zeker in gedachten houden ;D
Ooo onweer<3 Ik hoop dat dat ook hier in het zuiden nog gaat gebeuren.
Penny .
PROFILE Real Name : Ca(t)ctus Posts : 269 Points : 116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Water Klas: Master Shong Partner: She laughs a little, but never smiles.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:23
Overal in het zuiden behalve bij ons natuurlijk #NeverSatishfied
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:37
Pff ja. ;/ Zie nu op buienradar dat het echt gewoon langs mij af gaat. T_T Geen regen dus; behalve mijn eigen tranen lol haha
Master Shong
PROFILE Real Name : ✮Fox Posts : 1376 Points : 93
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:40
Awh. Misschien dat er vanavond nog wel iets overtrekt.
Ik zit ook vaak te wachten op onweer terwijl de rest van het land voor mijn gevoel dan in een storm lijkt te verkeren :'] Maar het is hier nu vrij zwaar aan het rommelen, am happy (misschien toch mijn pc zo maar even uitzetten).
Penny .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Water Klas: Master Shong Partner: She laughs a little, but never smiles.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:42
@Puck; Same, moest naar de Jumbo 5 minuten verderop om drank te halen voor ons ma niet voor mij ik ben geen alcoholist. Not yet en ik plakte aan alle kanten toen ik terug kwam ://
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 17:44
Whoop! Idd; ik wil ook wat onweer hebben aub? En en, klopt ze zeggen dat je dan de pc moet uitzetten of iets right? Of in ieder geval van de lader af moet halen? Zoiets heb ik al een keer gehoord ^^
Lilya .
PROFILE Real Name : Chanel Posts : 60 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and Earth Klas: ~ Partner: As I said everything is lovable~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 18:54
@Annet, Dankjewel! c: super fijn zo verwelkomd worden, dat is op andere rpg sites nog wel is anders geweest ^^ en leuk dat je je eigen paardje aan het zoeken bent! Al eentje op het oog? PRE's en Lusitano's zijn zo pretty, voornamelijk de hengsten met een volle hals <3 mijn IJslandse hengst heeft enorm veel manen, zijn voorpluk komt over zijn neus heen en hij heeft aan beide kanten enorm veel manen, hij is echt mijn droompaard <'3 En ik raad altijd IJslandse paarden aan vanwege hun karakter en uiterlijk ik heb voordat ik op IJslanders over ging Z1 dressuur gereden met een spierwitte KWPNer, maar nu rijd ik gangenwedstrijden <'3
@Teren, sneeuw is echt hemels, in IJsland lag het echt met pakken <'3 en yay posten c:
Hier heeft het ook kort geonweerd en we hadden 2 korte plensbuien, beter dan niks, alleen wat mij betreft mag er nog wel wat meer vallen~
Basil
PROFILE Real Name : Esmée Posts : 87 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth x air Klas: Master Shong Partner: Head's up and thank fuck you're still alive.
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 18:57
@Pom, ik open het topic morgen avond~ ik zal hem zo maken dat je maar ziet met wie je reageert hahah.
Penny .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:01
S T E A M S U M M E R S A L E I S L I V E
Olivia .
PROFILE Real Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:10
To lazy to read all that XD Iemand korte samenvatting ?? XP
Lilya .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light and Earth Klas: ~ Partner: As I said everything is lovable~
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:12
@Olivia, paarden, wel onweer, geen onweer, wel regen, geen regen? zoiets? XD
Is er iemand nog die zin heeft in een topicje? c:
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:13
@Lilya: Ik ben aardig bij met mijn topics nu dus ik ben wel in voor een nieuwe als je wilt
Lilith
PROFILE Real Name : Noelani Posts : 323 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire/Light Klas: that was a long time ago Partner:
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:18
i'm still alive.... barely. maar binnekort op vakantie dus dan kan ik weer wat herleven XD
Lilya .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:24
Ronodan schreef:
@Lilya: Ik ben aardig bij met mijn topics nu dus ik ben wel in voor een nieuwe als je wilt
Klinkt goed, wil jij het topic maken of ik? ^^
Ronodan .....
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:25
Als jij inspiratie hebt ga je gang. Maar anders wil ik hem ook wel maken hoor. Nog een voorkeur voor een karakter?
Lilya .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:33
Ik moet helaas nogal inkomen (heb sinds januari niet meer grpg'd) en ben slecht met beginposts dus if you please c: Ik kan wel lang posten hoor haha, en uh ik vind al je chars wel amazing xD Vind Mordecai, Aloiysius en Ronodan wel het interessants haha~
Ronodan .....
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:38
Is goed hoor. Ik stuur wel een pb met de link als hij er staat. (Of ik tag je xD)
Lilya .
Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 22 2017, 19:39
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.