|
|
Auteur | Bericht |
---|
Alpha Czar of Sin
PROFILEReal Name : Cat Posts : 425 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Classy afPartner: No mourners, no funerals.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 10:22 | |
| E3 has been blessing us this year \o/ new AC, new LiS, that Dishonered expansion pack looking guud and.. a.. *deep sigh* Ori game Disappointing. |
|
| |
ii
PROFILEReal Name : . Posts : 530 Points : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 11:03 | |
| Ik leef ook weer! Terug van mijn vakantie naar Japan en het was awesomesauce. Zo veel nieuwe figures er bij en such Anyway glad to be back, ik zal binnekort weer gaan posten ;D ikmoetnogevenunjetlaggedrakenlolHoe is het met iedereen hier? Nog iets gemist? Behalve super leuke events... xD |
|
| |
Master Shong
PROFILEReal Name : ✮Fox Posts : 1376 Points : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water ✗ IceKlas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 11:09 | |
| Too many games. I need a personal Yvaine for the wallet. En dan ben ik ook één van die sillies die per se een Switch wil voornamelijk voor de Zelda game. En vooruit, Mario Kart 8 Deluxe. Oh hey, ik las dat mensen naar animecon waren geweest c; I went friday. Maar vrijdag - vrijdag was écht slecht qua regeling. I cried many tears. De deuren zouden om tien uur open gaan, tot het programma opeens helemaal was omgegooid en dat twee uur werd. Niks was nog geopend, alles moest nog worden opgezet. Staff, I paid ticket? ... Maar ik heb een foto van een Mr. Satan cosplay, dat is een schrale troost~ @Teren: PICS! I'm jelly. Maar ook blij je weer te zien~ Ben je naar Akihabara geweest? Daar is het te doen als anime-fan ;-; |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 11:21 | |
| Oee ben je naar animecon geweest? Nice! Yeah dat heb ik een beetje gemist helaas. Oh well; more cons to come.
En yesh pics ik zal proberen om er wat te uploaden soonish. En natuurlijk akiba want FIGURES en ANIMEU en COSPLAY. Omg ja daar hebben we best wel wat uurtjes rond gelopen. Al mijn figures en merch komen praktisch van daar. Niet te duur ook; echt een walhalla. Zeker een aanrader (als je door alle bosjes maids en hosts komt die je telkens mee naar binnen willen slepen maar yesh). I enjoyed meself muchos. Hoewel ik toch ook wel weer blij ben om thuis te zijn; eigenlijk ben ik een oost west thuis best kind of person xD |
|
| |
Alandria .....
PROFILEReal Name : ~ Posts : 404 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and a little bit of EarthKlas: -Partner: Clowns to the left of me, jokers to the right. Here I am, stuck in the middle with you.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 14:21 | |
| Welcome back Pomme~ Ik ben nog nergens heen geweest wat evenementen betreft dit jaar. Maar ik zie graag foto's ^^ Wel heb ik Elfia in September evt. al in de planning. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 12 2017, 18:14 | |
| - Master Shong schreef:
- Dat komt vast wel, bij tijd ~
Ik ben het trouwens een beetje kwijt met het over heen weer sturen van PB's en wie nog moest terug reageren over dat ideetje met Ziva's.. magische verstopping en Shong en Oriël. Volgens mij ben ik ook een beetje kwijtgeraakt waar we waren gebleven. Waren we niet van plan een topic aan te maken? xD |
|
| |
Master Shong
PROFILEReal Name : ✮Fox Posts : 1376 Points : 93 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water ✗ IceKlas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 07:13 | |
| - Ziva schreef:
- Master Shong schreef:
- Dat komt vast wel, bij tijd ~
Ik ben het trouwens een beetje kwijt met het over heen weer sturen van PB's en wie nog moest terug reageren over dat ideetje met Ziva's.. magische verstopping en Shong en Oriël. Volgens mij ben ik ook een beetje kwijtgeraakt waar we waren gebleven. Waren we niet van plan een topic aan te maken? xD Ja, dat was inderdaad de bedoeling, maar we waren nog aan het bespreken hoe ze erachter kwamen en hoe en op welke manier ze Ziva dan zouden inlichten en willen helpen - en toen is dat ergens stilgevallen :c Ik kan het ook niet meer teruglezen, want inmiddels hebben mijn nieuwere PBs de oudere weggepushed. Dus ik ben het een beetje kwijt halp @Teren: Yess, maar voor een paar uurtjes though Vooral veel in de gameroom rondgehangen. En de dealerroom, toen 'ie uiteindelijk open ging. Wel even gewacht, anders is dat meteen zo'n drukte van jewelste. Sounds like you had fun~ Akihabara staat bij mij ook op de planning, hoho. Misschien over een paar jaar, als ik wat rijker ben. |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 10:26 | |
| Ahhh maar het viel dus een beetje tegen? Animecon? Dat heb ik nog niet zo heel vaak gehoord ;o Ben er zelf ook nog nooit geweest helaas. Volgend jaar... En yesh; als je naar japan gaat zou ik akihabara zeker niet overslaan net als harajuku en ikebukuro. allemaal leuk en veel te zien. xD Maar yes it be expensive; hoewel ik uiteindelijk veeeel minder heb uitgegeven dan ik van te voren had gedacht xD |
|
| |
Olivia .
PROFILEReal Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Miss RoxannePartner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 12:16 | |
| Is het geld in Japan (Yen?) ook geen lagere waarde dan Euro?? Want toen ik naar Amerika ben gegaan, was mijn visafactuur ook minder kostelijk dan verwacht XD Not that I mind xP
Oke heeft iemand een halfuurtje de tijd om tegen 17u een kaarsje te branden voor mij x( ?? Heb dan mijn twee praktijk examens. Of gewoon van nu tot dan, want heb nog veel te veel werk xS heb maar twee uurtjes geslapen, help.... dying here |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 13:25 | |
| Precies dat ook. 100.000 yen dat vertaalt zich naar ongeveer 80 euro ipv de 100 wat het in yen eigenlijk zou moeten zijn haha ;D Ideaaal~ <3 |
|
| |
Olivia .
PROFILEReal Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: VuurKlas: Miss RoxannePartner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 18:11 | |
| Dat is wel zalig dat prijs verschil (op voorwaarde dat het voor jezelf voordelig is, niet zoals in Engeland XD) zou zo terug naar New York gaan puur daarvoor Oooooh man, ben ervan af voor dit schooljaar... |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 18:34 | |
| Ooo chill. Ik moet nog even een paar weekjes maar dan ben ik ook vrij ;3 En ondertussen nog even nagenieten en nog 3 tentamens maken xD |
|
| |
Master Shong
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 13 2017, 21:48 | |
| - Teren schreef:
- Ahhh maar het viel dus een beetje tegen? Animecon? Dat heb ik nog niet zo heel vaak gehoord ;o
Ben er zelf ook nog nooit geweest helaas. Volgend jaar...
En yesh; als je naar japan gaat zou ik akihabara zeker niet overslaan net als harajuku en ikebukuro. allemaal leuk en veel te zien. xD Maar yes it be expensive; hoewel ik uiteindelijk veeeel minder heb uitgegeven dan ik van te voren had gedacht xD Ik denk dat ik simpelweg een verkeerde dag heb uitgekozen.. Want ik geloof dat zaterdag en zondag wel een normaal programma hadden. I shall keep it in mind~ Sowieso ga ik dan denk ik van tevoren wat opsparen, ahaha :'D |
|
| |
Alpha Czar of Sin
PROFILEReal Name : Cat Posts : 425 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark - FireKlas: Classy afPartner: No mourners, no funerals.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 14 2017, 11:46 | |
| Vandaag examenuitslag en de stress is real ;-; |
|
| |
Master Shong
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 14 2017, 13:02 | |
| Ohmen, succes Cat! :c |
|
| |
Alpha Czar of Sin
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 14 2017, 13:27 | |
| Awh it's so cute .3. danku! Die dickheads bellen ook pas om vijf uur, dus ik zit de hele dag in spanning. Toch maar handig dat ik mijn rijles van twee tot half vier heb geplanned dan. Zoals het er nu uit ziet heb ik Nederlands en Engels gehaald en ben ik met 0,2 tienden gezakt voor Duits :/ EDIT: WAJOOOOO GESLAAGD |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 14 2017, 22:26 | |
| Proficiat Cattttt The apple be proud of you. Ik ga zo maar eens even kijken of ik wat kan posten na een hele lange tijd ;; Such tough lolol |
|
| |
Olivia .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 14 2017, 22:34 | |
| Congrats Cat !!! Ik ben nog te dood om te schrijven xP morgen misschien wat Olivia spam xP |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 15 2017, 14:38 | |
| Noah: Heb je een pb gestuurd!
And and ik ben ook geslaagd <3 Gymnasium diploma in the pocket, nu verder ;3; |
|
| |
Master Shong
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 15 2017, 15:03 | |
| Alrighty~ Gefeliciteerd, geslaagden! @ Cat: Awh, jammer. Then again, never mind Duits. Het is toch een foeilelijke taal .-. |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 15 2017, 15:33 | |
| Ook congrats Linn c: Wat ben je van plan om nu te gaan doen? ;D Vind ik altijd boeiend ehe!! |
|
| |
Basil
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 87 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x airKlas: Master ShongPartner: Head's up and thank fuck you're still alive.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 18 2017, 12:49 | |
| |
|
| |
ii
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 18 2017, 12:54 | |
| Heeeeey Ezzz<3 Wat ziet Basil er vet uit omg ;; Die naam alleen al is niceu!
Hoe is het met jou?
-- Weet iemand nog of ik een topic met hem/haar heb want ik vergeet alles tegenwoordig lolol |
|
| |
Basil
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 87 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth x airKlas: Master ShongPartner: Head's up and thank fuck you're still alive.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 18 2017, 12:56 | |
| Pommm<3 Dankje!! Met mij alles goed, jij? |
|
| |
Master Shong
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 18 2017, 12:56 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|