PortalIndexBijles Shadow controle { Matthew } HpD5UwnBijles Shadow controle { Matthew } 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Bijles Shadow controle { Matthew }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimevr apr 21 2017, 22:00

De winter was weer weg getrokken, wat ook fijner voor de mensen was natuurlijk. Al kondigde het wel aan dat het steeds lichter zou worden. Iro stoorde zich er niet echt aan, tenzij het te warm en te licht zou worden. Maar voor nu ging het prima. Zin in vandaag had hij wel. De laatste tijd was de Dark magic docent losser geworden en minder stijfjes en afstandelijk. Maar hij bleef nog altijd streng. Zeker als er van het soort studenten rond hingen die dachten hem de les te kunnen lezen. Ach die had je er nu eenmaal bij zitten, toch? De overige leerlingen zouden ook wel last van die studenten hebben. Maar daar ging hij zich nu niet op richten. Er was een nieuwe leerling die zich voor zijn lessen had ingeschreven en daar ging Iro zich nu mee bezig houden. Reaper was alvast voor gegaan richting het donkere bos. Naar de plek die hij altijd gebruikte om zijn leerlingen contact te laten maken met de duisternis rond om hen heen. Met rustige passen was de Dark magic docent zijn kamer uit gestapt en door de gangen gelopen. Niets liep hem in de weg, aangezien de gangen bijna op een enkele leerling uit gestorven waren. Zijn wintermantel had Iro achter gelaten. De zon scheen hard genoeg en het was wind stil. Het weer buiten toen hij de deur uit was gestapt was lekker en warm, maar niet té warm. Zijn blik gleed naar een groepje leerlingen die rustig slenterend richting het kasteel liepen. Ze waren vast terug gekomen van de eerste les. Een lichte keel schrapping was voldoende om hen in zijn richting te laten kijken en hen zich daarna te laten haasten om binnen te komen. Een afkeurende zucht volgde voor Iro zich weer voort bewoog. Het bos lag op zich niet echt ver weg, maar ver genoeg voor wie nieuw was. Toch ging hij de leerling niet staan opwachten voor het bos, dat had hij nooit gedaan. Maar toen de Dark magic docent op de kleine open plek kwam hoorde hij zijn Soulbeast zacht krassen. Er was iemand die aan kwam gelopen. Iro draaide zich om en nam zijn gebruikelijke houding aan die hij eigenlijk probeerde af te leren, maar dat kwam van zelf wel. 'Een goede morgen.' zei Iro met nog een lichte afstandelijke kille toon in zijn stem.

(@Matthew)
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimezo apr 23 2017, 13:44

Terwijl Matthew’s handen zijn haar bewerkten in het model zoals hij ze altijd droeg, besefte hij zich dat hij steeds meer begon te wennen aan het feit dat hij op deze academie zat. Oké, leuk was het feit dat hij zijn zusje achterliet bij hun vreselijke vader niet, maar hopelijk zou hij verschillende magiesoorten oppikken op deze school zodat hij zijn vader een keertje kon uitdagen en hem voor altijd het zwijgen op kon leggen zonder daarbij beschuldigd te worden voor moord. En nee, hij bedoelde niet zijn vader vermoorden, maar hem eerder… verminken voor het leven. Want ja, die gevoelens had hij echt wel in zich. Hij wilde dat zijn vader hun gewoon met rust zou laten en zijn handen nooit meer op hem zou leggen. Hij wilde dat zijn vader zou boeten voor wat hij had gedaan. En hij wilde dat zijn zusje ergens veilig terecht zou komen. Hij had deze week zijn eerste brief van haar ontvangen. Ze kon al erg goed schrijven en had hem verteld dat hun vader niet bepaald veel naar haar omkeek en dat ze moest oppassen op haar woorden omdat hij anders tegen haar uitbarstte. En dus had hij een beslissing genomen: het eerstvolgende weekend dat hij vrij had zou hij naar Nova reizen zodat hij zijn tante op de hoogte kon brengen. Het was een zus van zijn moeder en zij had nooit een hoge pet op gehad van hun vader, dus misschien zou zij zijn zusje wel op willen nemen in haar huis. Of anders zocht hij wel een andere oplossing, maar hij ging haar niet meer bij die man rond laten lopen. Matthew onderdrukte een zucht. Het weekend leek echt nog zo lang weg te zijn en hij moest zich nu wel haasten omdat hij anders te laat was voor de les. Hij had een bijles gevraagd voor een magie waar hij eindelijk eens vaardig in was en dus was het de bedoeling dat hij die voldoende zou beheersen, anders kon hij zich niet inschrijven voor de andere bijlessen. En dus liep Matthew snel naar beneden terwijl hij de rits van zijn vecht dichtritste. Met zijn handen in zijn zakken liep hij langs een paar leerlingen en bevond zich niet veel later op het buitenterrein. Hij keek om zich heen, maar hij hoefde niet lang te zoeken naar het gebied waar hij les zou krijgen: de sfeer van the Dark Forest trok hem zo ook wel aan. En dus liep hij het bos in en liet zijn blik rustig ronddwalen terwijl hij naar de leerkracht zocht. Toen hij deze vond, gaf hij al een even kil knikje op wat de leerkracht zei. ‘Goedemorgen, Master Iro. Matthew meldt zich.’ Zijn blik bleef emotieloos op de leerkracht hangen, maar hij haalde zijn handen wel uit zijn zakken en nam zo een meer open houding aan terwijl hij wachtte op wat ze zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimema apr 24 2017, 21:42

De jongeman had wit haar en stapte voort met zijn handen in zijn zakken. Normaal was dit het meer ongeïnteresseerde Type zoals dat bij Drake vaak het geval leek te zijn, of de les moest hem toch boeien. Maar toen de jongen een kil knikje gaf liet Reaper zich van de tak af glijden waar hij op gezeten had en landen op de schouder van zijn meester. De rode kraal oogjes van zijn Soulbeast keek altijd licht nieuwsgierig naar de nieuwkomers. Waren ze uit het juiste hout gesneden... Of kreeg zijn meester nu eens met een leerling te maken die zijn kracht niet onder controle zou hebben? De nieuwe leerling melden zich als Matthew. Hoewel de blik van de leerling emotieloos bleef nam hij toch een open houding aan. Dit was mooi, beter dan dat hij zich zo op gesloten hielt door zijn handen in zijn zakken te laten. 'Aangenaam Matthew. Wat zijn de spreuken die jij zoal kent.' Iro vroeg het altijd als Standaard er konden natuurlijk leerlingen bij zitten die niets anders dan de basis kende? Of wie al meer konden. Zijn blik gleed even over Matthew heen. Hoewel hij geen emotie toonde zag hij er niet uit zich snel ergens erbij neer te leggen en dat was mooi. Dat hoorde ook in de mentaliteit van zijn leerlingen zo te zijn en niet dat ze dachten dat het gemakkelijk was om de schaduwen naar hun wil te kunnen buigen. Hoewel die blonde jongeman er wel heel veel moeite ermee had een week terug. Maar na 3 bij lessen begon Vash toch eindelijk vooruit gang te boeken. Het zij stapje voor stapje. Maar zijn blik lag nu op Matthew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimedo apr 27 2017, 22:07

Hoewel een ander misschien geschroken zou zijn van de zwarte kraai die opeens naar beneden kwam gevlogen, gaf Matthew geen kik toen hij het beest op de schouder van Master Iro zag landen. Hij vond het zelfs wel een cool beest en hij was er vrij zeker van dat zijn zusje, haar armen natuurlijk angstig klemmend rond zijn been, het na een tijdje ook wel cool zou hebben gevonden. Ze leek sowieso wel te zijn voor de ietwat engere dieren, maar natuurlijk moest ze eerst de overtuiging van haar grote broer hebben gekregen dat het allemaal wel in orde zou komen en dat het desbetreffende dier haar niets zou doen. Matthew verzekerde haar daar echter steeds van door te zeggen dat hij haar tot nu toe altijd al wel beschermd had. Ze leek zich steeds meer en meer overtuigd te voelen door zijn woorden en durfde nu gelukkig ook al veel dingen alleen. Dat zou ook wel komen omdat hun thuissituatie er zo erg voor zorgde dat ze snel moest opgroeien. Matthew richtte zijn aandacht weer op Master Iro toen deze sprak en dacht even na. Kende hij spreuken? Als wat bewegen met zijn handen zodat er een schaduw tevoorschijn kwam met zijn handen betekende dat hij een spreuk kende, dan ja. Maar hij had zo het gevoel dat dat niet echt was wat de leerkracht bedoelde en dus schudde hij zijn hoofd. ‘Ik kan mensen redden uit vervelende situaties en ik kan vechten met de kennis die ik heb, maar ik kan het nog niet echt spreuken noemen. Meestal probeer ik een beetje feeling te krijgen met mijn magie en zie dan wel verder wat er gebeurt.’ Misschien niet echt de beste houding, maar het had hem al in behoorlijk wat straatgevechten geholpen. ‘Ik heb thuis ook niet echt veel tijd om te oefenen. Ik hoopte ook dat ik een beetje van elke magie wel iets kan leren, maar ik wil mijn Shadraanse magie wel helemaal onder de knie hebben. Of toch zo goed mogelijk. Ik zou graag alles willen leren wat u me bij kan brengen zodat ik er vaardiger in word.’ En hij gaf een klein respectvol knikje naar zijn leerkracht voordat hij wachtte op wat ze gingen doen. Hij hoopte dat hij in elk geval een beetje een goed antwoord had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimedo apr 27 2017, 23:08

Matthew keek even richting de reusachtige raaf. Reaper was eens zo groot als een gewone raaf, maar dan was de vogel ook geen echt dier meer te noemen, maar een Shadow Creatur. Het schadow wezen kon de blik van de jongen wel waarderen en kneep zijn meester zachtjes in zijn schouder. Iro zelf gaf zijn Soul beast een zacht mopperend commentaar via hun mentale connectie. Maar de Soul Beast reageerde er mild op. Toen de dark magic docent zag dat Matthew zijn hoofd schudden zag hij dat de jongen nog wat wilde zeggen dus wachten hij en luisterde Iro naar zijn woorden. Dus de student had puur in zijn instinkt gehandeld. Dat was mooi. Zo kende hij het gevoel dat hij nodig had om zijn magie te gebruiken. Natuurlijk was het geen garantie dat het de jongen ook meteen lukken zou natuurlijk. Maar het was wel al een hulpmiddel. 'Dat je nog geen spreuken kent is niet zo erg. Je weet hoe je magische energie aanvoelt en dat is ook belangrijk.' zei Iro en hij strekte zijn arm om die boven een schaduw van een tak te laten hangen. 'Maar wij duistere magie gebruikers zijn niet alleen in staat om zelf schaduwen te crieeren, maar ook in de schaduwen te gebruiken die rond om ons heen aanwezig zijn!' ach dit kende Matthew vast wel, maar in tussen dat Iro sprak zonder zijn blik van zijn leerling af te wenden bewoog de schaduw waardoor deze hoog genoeg van de grond af kwam zodat Iro's vingers zich om de schaduw heen sloten. Zodra de Dark magic docent zijn uit gestrekte hand in een vuist had gevormd kreeg de schaduw een lichte donker rode gloed. Deze gloed verschilde van persoon op persoon en dus kon Matthew een hele andere gloed hebben dan Iro. 'Probeer het maar eens om een van de schaduwen rond je te bedwingen en er een schaduw zweep van te maken.' voegde iro er nog even aan toe waarna zijn blik even vergleed en hij een zwiepende beweging maakte en een van de takken met de schaduw zweep eraf sloeg. Daarna liet hij de zweep weer terug keren naar zijn oorspronkelijke plek en keek hij zijn leerling weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimezo mei 14 2017, 22:10

Het leek geen ramp te zijn dat hij geen spreuken kende en dat was voor Matthew een meevaller. Hij leek waarschijnlijk op een leerling wie het totaal niet kon schelen als hij iets niet kon, maar de waarheid was dat hij juist een perfectionist was. Hij wilde alles leren wat er te leren viel als het op magie aankwam, hoewel zijn houding dat niet altijd duidelijk liet blijken. Het was pas vanaf het moment dat hij actie ondernam of converseerde met iemand dat zijn ware aard naar boven kwam. Zo kwam Matthew op sommige momenten ook heel afstandelijk over terwijl hij, vond hij zelf toch, eigenlijk best wel mee viel. Zijn blik bleef rustig hangen op de leerkracht terwijl deze zijn uitleg gaf en gaf een klein knikje ten teken dat hij begreep wat de leerkracht bedoelde. Oefenen met de schaduwen. Hij was vaak genoeg naar een steegje gegaan om daar te oefenen, maar telkens hadden ze hem weer gestoord. Er was immers geen enkel steegje in zijn woonplaats waar geen drugdealers, criminelen of ander gespuis zat. De gedachten aan zijn zusje hadden hem er altijd van weerhouden om met de meesten van hun in een gevecht te belanden, hoewel hij een paar vuistslagen nooit helemaal had kunnen voorkomen. Gelukkig was hij erg sterk en was dat ook te zien in het aantal spieren die hij had. Hij fronste even toen hij zag dat er donkerrode gloed verscheen rond de schaduw die Master Iro controleerde met zijn magie. Bij hem was dat een donkerpaarse gloed, maar hij was ervan op de hoogte dat het bij iedereen verschillend kon zijn. “Schaduwen beheersen kan ik redelijk goed, maar ik heb nog nooit een zweep gemaakt,” gaf hij eerlijk toe. Hij keek om zich heen en ging vervolgens onder een tak staan waar hij vrij zeker van wist dat hij de schaduw kon beheersen als hij dat wilde. Net als Master Iro stak hij zijn hand uit tot deze boven de schaduw kwam en deed een beweging met zijn handen. “Hoe ging het ook alweer,” mompelde hij tegen zichzelf terwijl hij de juiste houding probeerde te vinden. Hij sloot zijn ogen en concentreerde zich op de magie die een weg uit zijn lichaam probeerde te vinden. In plaats van dat hij een donkerpaarse gloed rond de schaduw kreeg, spoot een donkerpaarse straal uit zijn handpalm en schoot rakelings langs de tak. “Verdomme,” vloekte Matthew zachtjes. “Het is lang geleden dat ik dit nog eens gedaan heb,” verontschuldigde hij zich bij zijn leerkracht. “Ik ben schijnbaar meer één met de magie in me dan dat ik iets om me heen moet controleren.” En weer stak hij zijn hand uit naar boven, maar weer gaf het hetzelfde resultaat. “Ik denk dat u nog nooit eerder zo’n triestige leerling heeft gehad van mijn leeftijd en in mijn klas, wel dan?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimema mei 15 2017, 22:25

Hoewel het niet direct van zijn gezicht en houding af was te lezen knikte de jongeman toch op zijn woorden tijdens de uitleg. Iro zag wel hoe zijn leerling zijn best deed om na zijn eigen uitleg over dat Matthew wel schaduwen kon beheersen, maar er nog geen zweep van had gemaakt knikte Iro en keek rustig toe. Reaper ging even verzitten toen de eerste poging van de wit harige leerling mislukte. Iro had wel eens gehoord dat zulke magie stoten naar buiten konden komen, maar hij had ze nog nooit meegemaakt om het bij een ander ook echt te zien gebeuren. Het was fascinerend, maar ook frustrerend en dan niet voor hem, maar voor de leerling. 'Nee, dat klopt als het in jouw ogen triest is, ik heb wel eens een jong meisje mee gemaakt die zich niet kon concentreren zodat ze haar magie helemaal niet onder controle kreeg. Maar dat was voor ik naar Star shine was gekomen. Laten we de schaduw op een andere manier naar je hand komen en vandaar uit er een zweep van proberen te maken.' zei Iro op een opbeurende toon. Bij hem zelf was het ook niet meteen gelukt, maar hij had dan ook een hardere manier moeten leren dan dat Iro van plan was om het bij zijn leerlingen te gaan doen. 'Strek je hand maar opnieuw uit maar nu met de rug van je hand naar de grond gericht en roep er een schaduw bal op. Lichte losse schaduw flarden. Als je zo ver bent laat je de bol groeien tot dit formaat. Ongeveer de grote van een gemiddelde grote bal, Dan ga je met je andere hand eroverheen en probeer je de bal zo te kneden dan je een zweep krijgt.' legde iro het op een andere wat omslachtigere manier uit, maar zo werd het vanuit de oude boeken geleerd. Hij zelf had de kortere versie verzonnen. Hoewel de oude aanpak toch nog wel eens goed kon uit pakken al wilde het dan vaak nog 50/50 niet lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimeza jun 10 2017, 12:05

Hoewel Master Iro over het algemeen een vrij emotieloze en soms zelfs kille indruk gaf, was hij toch een opgewekte leerkracht. En om eerlijk te zijn had Matthew dit niet zien aankomen. Hij was niet het type die mensen gauw beoordeelde, maar Master Iro leek hem nu niet iemand die met zijn handen stond te klappen als er iets fout zou gaan. Het leek hem meer het type die op een harde wijze zou spreken wat er veranderd moest worden en je niet veel kansen gaf om het opnieuw te proberen. Hm. Nu was hij toch iemand aan het beoordelen. Weet je, misschien moest hij maar gewoon zwijgen en verdergaan met zijn les. Dat zou beter zijn voor hun beiden. Hij werd uit zijn gedachten gehaald door Master Iro die uitleg gaf over een meisje dat schijnbaar haar magie niet had kunnen controleren tijdens haar eerste les. “Aan je omschrijving kan ik concluderen dat dat om een meisje ging die twaalf of dertien jaar oud moest zijn geweest. Dat telt niet.” Toch gaf hij een knikje toen Master Iro voorstelde om het op een andere manier te doen. Het probleem was dat zijn magie eerder uit zijn lichaam wilde komen dan dat hij de magie om zich heen kon controleren om het in zijn eigen lichaam op te nemen. Maar hij wist dat dat ook te maken had met brokken van frustratie die zich in zijn binnenste bevonden en dat hij eigenlijk eerst die frustratie onder controle zou moeten hebben alvorens deel te nemen aan dit soort lessen. Eigenlijk moest hij gewoon zorgen dat dingen tussen hem en zijn vader opgelost zouden raken, maar dat was minder snel gedaan dan gezegd natuurlijk. Zijn blik hield hij op Master Iro toen deze uitleg gaf over een andere manier die hij kon gebruiken om een zweep te creëren en hij moest toegeven dat die optie waarschijnlijk beter voor hem zou werken omdat hij op deze manier moest werken met magie die vanuit zijn lichaam kwam. “Dat zou inderdaad beter kunnen werken voor mij ja, bedankt,” zei hij en hij hield de rug van zijn hand naar de grond gericht zoals Master Iro hem dat voorgedaan had. Hij voelde dat de magie naar buiten wilde komen en deed zijn best om het deze keer een beetje te temperen zodat het er niet in één keer uit zou schieten. Hij hield zijn gezicht zorgvuldig weg toen er eerst een straal paarse magie naar buiten kwam, maar dwong zichzelf te concentreren en merkte dat de straal steeds minder werd totdat het uiteindelijk losse flarden paarse magie waren. Hij bewoog lichtelijk met zijn vingers tot de flarden een duidelijke vorm van een paarse bal aannamen. Toen hij dacht dat de bal groot genoeg was, bewoog hij zijn ander hand over de bal en probeerde zich voor te stellen hoe hij er een zweep van moest maken. Hij kneedde de vorm zoals hij dacht dat het moest en hoewel het eerst meer op een mislukte worst dan op een zweep leek, kreeg hij langzaamaan onder de knie welke vorm hij precies moest hebben totdat hij uiteindelijk een klein zweepje in zijn linkerhand hield. Hij keek er ontevreden naar. “Het probleem bij mij is is dat mijn magie te veel van binnenuit komt. Iets vanuit mezelf laten komen gaat makkelijk, maar vanaf het moment dat ik mijn omgeving moet gebruiken als bron…” Hij zuchtte.


OOC: Weer erg laat. Sorry :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitimema jun 12 2017, 22:25

Matthew protesteerde, maar meer dan gelijk kon hij de jonge leerling niet geven. 'Klopt, maar op welke leeftijd je ook komt als je je magie niet goed weet te gebruiken kunnen er ongelukken gebeuren die voorkomen hadden kunnen worden.' hield Iro er wijs op na. Gek nu klonk hij als zijn oude docent van de Wood magie les. Hoewel hij het niet naar buiten liet zien grinnikte Iro mentaal even. Maar ging wel meteen door met de les. Reaper keek zijn meester even aan, maar zei er verder niets over en krabde zichzelf even achter zijn hoofd voor hij zijn rode ogen weer op de leerling vestigde. Matthew zei dat deze manier inderdaad beter voor hem werken zou. Ach je moest ergens beginnen, waarom dat de oude manier dan niet naar boven halen? Zeker als het niet gelijk lukte. Iro knikte en hij keek in stilte toe hoe zijn leerling de opdracht volbracht. Het duurde aanzienlijk, maar Iro zag dat Matthew zijn best deed en uit eindelijk een schaduw zweepje had gemaakt. Het was klein, maar dat maakte niet uit. Groter was mooier geweest, maar dit was al goed gegaan. De manier waarop Matthew was begonnen kon aan verschillende dingen liggen, maar de woorden die de jongen sprak liet nog maar 1 keuze over. 'Eerlijk gezegd snap ik wat je bedoelt. Dat had ik met mijn tweede magie soort. Kom eens hier en leg je handen eens op de mijne?' vroeg Iro aan Matthew en hij hield zijn handen uit voor Zijn leerling met zijn handpalmen naar boven. 'Wat ik je wil laten voelen is hoe jij je magische energie tot rust kunt brengen.' voegde Iro er aan toe en hij wachten geduldig tot Matthew zijn handen op die van de zijne had gelegd.

(Komt goed.) X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA PROFILE
Bijles Shadow controle { Matthew } UTL8oxA MAGICIAN

Bijles Shadow controle { Matthew } Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijles Shadow controle { Matthew }   Bijles Shadow controle { Matthew } Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bijles Shadow controle { Matthew }

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Shadow controle {Autumn}
» Bijles Shadow controle {Hunter}
» Bijles Shadow controle {Theneras}
» Bijles Shadow controle {Eden}
» Bijles Shadow controle {Gwendydd}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-