PortalIndexOtta Sólstafir Björkdochter HpD5UwnOtta Sólstafir Björkdochter 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Otta Sólstafir Björkdochter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Otta

Otta

Otta Sólstafir Björkdochter UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 38
Points : 0
Otta Sólstafir Björkdochter UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: earth x wood
Klas: Master Ryder
Partner: Love is the devil and I am in love

Otta Sólstafir Björkdochter Empty
BerichtOnderwerp: Otta Sólstafir Björkdochter   Otta Sólstafir Björkdochter Icon_minitimedo apr 20 2017, 23:05

Love is the Devil and I am in Love

Waar ga ik over vertellen? Wat schrijf ik op?

• algemene info (en deels mijn verleden)
• uiterlijke kenmerken
• innerlijke kenmerken
• mijn hobby's en dergelijke

Otta Sólstafir Björkdochter File.php?avatar=759122_1449431005

Veel plezier met lezen!

Hallo. Mijn naam is Otta. Otta Björkdochter. Eigenlijk Ótta, maar voor het gemak hebben mijn ouders het accent weggelaten. Ótta betekent in mijn traditionele taal de tijd tussen drie uur 's nachts en zes uur 's ochtends. Ik ben zestien jaar oud en geboren op Erd, maar mijn ouders zijn niet van daar. Ze woonden er wel. Maar ze hebben hun eigen tradities. Daarom ook Björkdochter, terwijl mijn broer Ulf Björkson heet, want zo gaan de tradies wat achternamen betreft. Mijn vader heet Björk Ólafurson. Hij heeft mijn moeder ontmoet toen hij twintig was, en zij zeventien. Zij heet Freya Alfreðdochter. Samen hebben ze een tweeling gekregen: Ulf en ik. De twee rosse telgen. Ulf is juist een beetje ouder dan ik, maar dat heeft me nooit de drang gegeven om beter te presteren dan hem ter compensatie. Ik kom goed overeen met mijn broer. Hij is er altijd voor mij en ik ook voor hem. Onze bevalling is ook goed verlopen, er waren geen complicaties en Moeder kon zonder al te veel pijn van ons bevallen. Ik adresseer mijn ouders als Moeder en Vader, met de hoofdletters. Ook iets wat ik en Ulf gewoon zijn, maar ik geloof niet dat het mij onze oeroude tradities hoort. Het is simpelweg een gewoonte, aangeleerd zeg maar. Iets totaal anders, maar ik heb ook een huisdier. Het is een klein vosje dat ik Odin genoemd heb. Ik heb hem gekregen voor mijn veertiende verjaardag, dus oud is Odin nog niet! Hij is ontzettend lief en gedraagt zich altijd voorbeeldig. Wat ik nog over mezelf mag en kan vertellen, is dat Moeder me een bijnaam gegeven heeft toen ik drie was. Ik bleef huilen en wou zo graag naar buiten gaan, het huis uit, en ze snapte maar niet waarom. Ze liet me dus ook niet buiten. Terwijl zij haar heerijke soep aan het voorbereiden was, ben ik met veel moeite op een stoel gekropen en heb ik de klink van de voordeur naar beneden getrokken zodat ik de deur open kon doen. Dat lukte, en pas toen ik Moeder mijn naam hoorde roepen, wist ik dat ze me ging komen zoeken. Ik liep en liep maar al gauw voelde ik Moeders hand om mijn smalle armpjes. "Otta, dat doe je nooit meer!" riep ze, en ik begon weer te huilen. Op dat moment speelde zich er een mooi fenomeen af. Wolkstralen. Met een ander - en moeilijker woord - crepusculaire stralen. Het is een weersverschijnsel waarbij een invallende lichtbundel van de zon door een gat in een omgeving met voldoende schaduwpartijen straalt. De schaduw wordt meestal veroorzaakt door bewolking waar een lichtstraal doorheen breekt en via een gat op het aardoppervlak schijnt. Het was bijzonder mooi van op de weide waar we op stonden. Moeder mompelde een woord. Sólstafir. Het was het woord dat we in onze traditionele taal gebruikte voor dit fenomeen. En het klonk veel mooier dan het woord dat in de universele taal van het universum gebruikt werd. Vanaf dat moment werd Sólstafir mijn bijnaam, omdat Moeder (en later ook Vader, toen Moeder het hem vertelde) er van overtuigd waren dat ik het fenomeen aan had voelen komen, en dat ik het met Moeder wou delen. Voor zover ik weet heeft Ulf nooit een bijnaam gekregen. Ulf en ik zijn altijd naar dezelfde school gegaan, en we waren de ideale tweeling. Ze hielpen elkaar en we haalden samen goede punten. Ook wel omdat we meer teamwerk deden op test, naarmate we ouder werden. We oefenden samen onze magie, maar in tegenstelling tot ik heeft Ulf besloten niet naar Starshine te gaan omdat hij niet verder wou met zijn magie. Hij wou naar een muziekschool en Moeder en Vader hebben hem ook laten gaan. Want dat heb ik nog niet vermeld; Moeder en Vader zijn ontzettend bemoedigend naar alle keuzes die we in ons leven maken. Als ons leven mislukt, dan mogen we altijd teruggaan naar hun oude, gezellige plattelandshuisje. Ze hebben een boerderij en ze doen aan landbouw, en als mijn toekomst niets wordt na de Academy, dan ga ik ook meewerken op het land. Ik hou van plantjes. Dat zal ook wel deels door mijn wood magic komen. Ook ter info, allebei mijn ouders zijn wood en earth magicians en zowel Ulf als ik zijn altijd blij geweest met onze magiesoorten. Dus verder met mijn verhaal, toen we twaalf werden ben ik met een shuttle naar Starshine gekomen, en is Ulf naar een muziekschool vertrokken die op een uurtje of twee van ons huis ligt. Eerst woonde hij thuis, maar nu hij zestien is huurt hij een huisje met enkele vrienden kort bij zijn school, om toch het gevoel te hebben dat hij aan het studeren is. Wat best grappig is want Ulf kan nauwelijks zichzelf verzorgen en hij kan nog steeds geen boterhammen smeren. Het laatste wat ik qua algemene informatie over mezelf ga zeggen is iets wat me moeilijk ligt, dus ik ga het met niet te veel details beschrijven. Ég taldi þig minn frið en varðst að illum sið. I thought you were my peace but you turned into an evil faith. Ik heb een relatie gehad met de verkeerde jongen toen ik twaalf was, en hij zeventien. Geen details, maar je kan je wel inbeelden wat er gebeurd is. Een dominante, hormonale mannelijke adolescent, en een onschuldig meisje dat geen seksuele intimiteit wenste. Het houdt me soms nog steeds uit mijn slaap, het doet me me extra douchen. Als ik zeventien ben, zullen alle cellen ven mijn lichaam veranderd zijn en zal ik een lichaam hebben dat je nooit aangeraakt hebt. Ik kijk er naar uit.

Wat kan ik nog meer over mezelf vertellen? Ik ben een tenger meisje, maar ik heb zeker wel vrouwelijke vormen. Alleen niet zo uitgesproken. Mijn heupen zijn wel mooi en tonen zeker dat ik een gezonde, vruchtbare vrouw ben. Ik heb smalle armen, dunne polsen en lange, elegante vingers. Ik speel graag piano met deze vingers. Mensen zeggen dat het een mooi plaatje is. Ik heb lang, ros haar dat rijkt tot de helft van mijn rug. Ik heb mooie, volle lippen en lange wimpers. Maar oké, dit begint ongemakkelijk te worden, om mezelf zoveel 'complimenten' te geven. Dus objectieve gegevens nu. Ik ben niet al te groot, ik ben één meter vijfenzestig. Ik weeg vierenveertig kilo. Ik heb blauwgrijze ogen en een fijn gezichtje. En ja, mijn haar is ros, maar dat had ik al eerder vermeld. Wat mij (misschien) speciaal maakt is dat in tegenstelling tot de meerderheid van de zestien jarige meisjes ik geen oorbellen of piercings heb. Als het op make-up aankomt ben ik niet zo'n held. Ik vind het mooi en ik zou willen dat ik er ontzettend goed in was, maar daar ben ik ook te lui voor. Ik doe een simpel lijntje eyeliner op en soms wat lichtroze oogschaduw, of wat bruin. Qua lippenstift doe ik alleen voor speciale gelegenheden wat op, en dat is dan een donkerbruine kleur.

Info over mijn innerlijk. Dit is misschien het moeilijkste dat ik zal schrijven, want het is enorm moeilijk je eigen innerlijk te beschrijven, vind ik. Ik ben een vriendelijk persoon en ik heb een goed hart. Ik probeer het beste in mensen te zien, en ik geef veel te veel kansen. Ik ben soms een beetje verlegen, vooral als ik in de buurt ben van mensen die ik bewonder of mensen die ik heel mooi vind. Ik ben koppig, nieuwsgierig en betweterig, maar ik denk dat ik wel een leuk persoon ben om mee om te gaan. Ik ben vlot in de omgang en ik oordel niet zo snel over mensen. Ik herzie mijn mening over mensen ook vaak want - opnieuw - ik geef anderen veel kansen. Mijn slechtste puntje is dat ik een ochtendhumeur heb, maar verder valt mijn slecht humeur echt wel mee. Net zoals iedereen heb ik soms wel eens een slechte dag, maar ik ben niet gauw op mijn tenen getrapt en ik kan in het algemeen goed overweg met zo goed als iedereen. Ik 'crush' niet heel erg snel, en ik ben een beetje van van relaties, maar ik merk heus wel op wanneer iemand aantrekkelijk is. Ik heb gewoon een beetje bindingsangst.

Mijn hobby's. Ik heb het al eerder gezegd, ik speel piano. En om heel eerlijk te zijn, ik ben er best goed in. Ik speel dan ook wel al van sinds ik zeven was. Ik teken ook, ik dicht en ik lees boeken. Ik drink graag koffie en ik wandel wel graag. In de zomer vind ik het heel fijn om te zwemmen, en het komt ook mooi uit dat de Academy een meer heeft! Ik zing ook, maar daar ben ik verre van even goed in als dat ik ben in piano spelen. Mijn laatste hobby: ik speel graag met Odin, of we gaan samen wandelen.

Oké, wel, bedankt als je tot hier helemaal verder gelezen hebt! Het is moeilijk mezelf te beschrijven, maar nu heb je vast wel al een beetje idee wat voor persoon ik ben, niet?

xx
Otta Sólstafir Björkdochter Hupzbb
BY MITZI
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Otta Sólstafir Björkdochter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Earth Magicians-