PortalIndexNieuw hierzo. HpD5UwnNieuw hierzo. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nieuw hierzo.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 13:51

Heya,

Ik ben een lange tijd op zoek geweest naar een andere RPG-forum en toen kwam ik deze tegen. Dus la me very happy. Natuurlijk meteen een account aangemaakt, alleen moet ik even af en toe even kijken hoe het hier op deze forum werkt, mede doordat de RPG-forums waar ik allemaal aan meedeed dood zijn, behalve eentje.. alhoewel dat meer een schrijversforum is.
Het kan dus zijn dat ik hier soms de weg kwijt raak en het even moet vragen. Verwacht dus (veel) vragen van me, hehe. Als jullie dat niet erg vinden tho.
Als er trouwens iets is wat ik verkeerd doe en/of getypt 'hoor' ik dat graag. Ik heb dit allemaal op mijn mobiel getypt, dus excuse me voor enkele fouten. ^^

- Lucca.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilith

Lilith

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Noelani
Posts : 323
Points : 0
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Light
Klas: that was a long time ago
Partner:

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 14:34

ollah


(yes me the first one)
WELKOM IN DEZE GEKKE BEESTEBENDE
Laat je niet afschrikken door al de gekken hier Wink
Vragen mag je altijd stellen, wie dan ook al zijn er natuurlijk altijd wel eens een paar vragen dat alleen de moderators kan beantwoorden but you never know Wink

Ik hoop dat je hier van gaat genieten!! En hoop je snel in de rpg te zien ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Graham

Graham

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Sansan
Posts : 331
Points : 0
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: I already graduated about eight years ago.
Partner: Can I borrow a kiss? I promise I'll give it back.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 15:30

Hey!

Welkom! Leuk dat je je voor het forum hebt aangemeld.
En inderdaad wat Noelani al zei: als je vragen hebt, stel ze gerust. :3 Ik denk dat iedereen je wel op weg wil helpen en anders zijn de moderators er altijd nog.

Alvast heel veel plezier toegewenst op het forum!

-Sanne
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 15:39

Hey hey Very Happy je wordt het hier snel gewoon en iedereen antwoord zonder problemen Wink have fun and maybe we will meet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 17:22

Bedankt iedereen, hehe! Ik had wel een vraag. Bij de vorige RPGforums moest ik apart een soort topic aanmaken/in een topic posten voor mijn rol. Is dat hier ook zo? Of kan ik meteen beginnen en hoef ik mijn rol niet uit te schrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Shong

Master Shong

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 17:32

Hi Lucca, welkom! :3
SSA kan best overweldigend zijn in vergelijking met andere RPG fora, maar je bent natuurlijk altijd vrij een privébericht te versturen of gewoon direct een vraag te stellen als je ergens op vastloopt.

Om meteen je vraag te beantwoorden; je kunt in principe direct beginnen met schrijven met je karakter als je dit fijner vind. Je karakter van tevoren uitschrijven in zo'n apart topic waar je het over hebt mag en dat is wat de meeste ook van tevoren doen om een beeld te krijgen van hun eigen personage - maar het is niet verplicht! Je kunt er ook voor kiezen om het altijd nog later uit te schrijven, daar zit verder geen druk of haast bij. Mocht je nog meer vragen hebben, horen wij die graag!
En verder wil ik je veel plezier toewensen hier~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Olivia
.
.
Olivia

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 17:36

Sommige mensen doen dat meteen, maar ik heb zo een aparte topic gemaakt over mijn personage als ik mijn weg heb gevonden op de site Wink dat was een maand of twee erna Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Catalina
.
.
Catalina

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simsalasim
Posts : 77
Points : 5
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en Duister
Klas: Miss Roxanne
Partner: Wasn't it beautiful when you believed in everything

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 18:21

Welkom op SSA Luca!

Alles is eigenlijk al beantwoord en gezegd haha ;3

Leuk dat je op de site zit! Ik ben benieuwd naar je Char. Wie weet tot ooit in de rpg zelf. :33

Alvast veel plezier hier~

Xo
Simone
Terug naar boven Ga naar beneden
Vergil

Vergil

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Rilana
Posts : 106
Points : 0
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en licht
Klas: None
Partner: If you know the demons inside me, would you still love me?

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimewo apr 05 2017, 23:42

Welkom en iedereen hiervoor mij die hebben gesproken/geschreven klopt helemaal. Wink Ook ik ben erg benieuwd naar hoe jouw karakter is en wat zij allemaal heeft mee gemaakt voor ze naar Star shine toe kwam. Dat is ook leuk voor ons om het in te lezen en te zien welk creatief brein er achter Morwenna zit. XD Have fun en ik ben altijd wel in voor een topic. ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 13:22

Thanks iedereen! ^^ Waar kan ik dan de opzet voor mijn rol maken? Ik heb er eerder naar gezocht, maar ik kom er niet echt wijzer uit. Ik ben trouwens ook benieuwd naar jullie rollen en jullie kunsten van het RPGen, hehe. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 13:25

Als jullie trouwens een vraag voor mij hebben (om me beter te leren kennen), feel free to ask! ^^ Nou zal ik niet overal (meteen) een antwoord op geven, mede door privacy enzo, maar dan zal ik dat ook gewoon zeggen, hehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 13:32

https://staracademy.forumtwilight.com/f24-forum
Hier is de plek waar iedereen zijn personage voorstelt ^^
Have fun ^^ ben benieuwd wat je personage te bieden heeft Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 13:39

Olivia Williams schreef:
https://staracademy.forumtwilight.com/f24-forum
Hier is de plek waar iedereen zijn personage voorstelt ^^
Have fun ^^ ben benieuwd wat je personage te bieden heeft Wink
Dankjewel! ^^
Shocked Ik ging kijken voor een idee te krijgen hoe lang de rollen ong moeten zijn en wat er in beschreven moet worden/regels qua magie.. en Holy -- jullie zijn ervaren! Daarnaast ben ik niks, hehe. Ik voel me nu wel wat minder hoor, hehe. Ik heb er zin in met jullie te RPGen! Moet mijn personage trouwens bij Dark Magician staan? Aangezien ik op de zwarte veer heb geklikt toen ik me registreerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia
.
.
Olivia

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Béatrice
Posts : 621
Points : 78
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Miss Roxanne
Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 13:57

Hehe don't worry ^^ mijn personage is nog in de maak, ik pas dat geleidelijk aan xP maar je ziet soms inderdaad wie al ervaring heeft en wie nieuw is xD
Ik ben er zelf maar sinds januari en heb mijn weg snel gevonden Wink
En ja dan kan je je bij de duistere magiërs zetten Wink kijk naar de andere voorstelling om inspiratie op te doen en te weten wat je allemaal kunt schrijven xP heb ik ook gedaan xP
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.instagram.com/beatrice.guill/
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 14:16

Hallo,

En welkom op Starshine. Sommige mensen hier schrijven inderdaad al best wat jaartjes. Maar laat je niet afschrikken hoor. We zijn allemaal ooit begonnen. Met veel vragen kan je bij leden terecht. Die weten het antwoord vaak ook en anders bij mij, het account van Master Shong of het account van Miss Roxanne.

Je kunt je account voorstellen als duistere magiër als je besloten hebt dat ze duistere magie heeft. Maar als je een andere magiesoort liever had dan kan je dat natuurlijk nog aanpassen nu

In elk geval veel schrijfplezier alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Shong

Master Shong

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : ✮Fox
Posts : 1376
Points : 93
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water ✗ Ice
Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you!
Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 15:31

No need to feel that way! Je rolt er uiteindelijk vanzelf wel in :3
Nadat je het beeld van je karakter een beetje hebt uitgeschreven heb ik hier een aantal handige linkjes om je meer op weg te helpen. Het lijkt in eerste instantie een hoop, maar je kunt alles gewoon maar op je gemakje even doorlezen, zodat je ook een beetje weet dat het er is en waar het te vinden is!

• Boven in de balk, op de index-pagina, zie je een knopje met 'profile'. Als je hierop klikt, krijg je een pagina met je profielgegevens, en bovenaan staan kopjes. Als je vervolgens op 'schoolprofiel' klikt, kun je hier ook nog van alles van handige informatie over je karakter invullen. (je moet wel even op genereren klikken)
• Je kunt je aanmelden voor één van de zeven mentorklassen, in dit subforum: klik!
• Net zoals in het echte leven, hebben we hier schoolprofielen. Je kunt je er over inlezen in dit topic (klik!) en er vervolgens eentje uitkiezen. Dit kun je uiteindelijk ook invullen op je schoolprofiel
• Misschien vind je het leuk om je bij een groep of club aan te melden? Die kun je hier vinden: klik!
• Van dagboeken tot brieven, je kunt van alles in het perspectief van je karakter neerzetten in de Journal klik!
• Om Spreuken te leren en de magie van je karakter uit te breiden, kun je haar opgeven voor een les. De lessen kun je hier vinden: klik!
• Je kunt op een missie gaan met je karakter en hier punten en items verdienen! Met punten kun je als het ware naar een hoger niveau met je karakter: klik!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.youtube.com/watch?v=PtGqtow9AYs
Drake
.
.
Drake

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimedo apr 06 2017, 16:17

Hellowww u person called Lucca!
Je bent van harte welkom hier. Ik ben erg benieuwd naar je personage en je schrijven

uit nieuwschierigheid, kun je wat meer vertellen over:
- Je ervaringen met schrijven
- Hoe je Starshine hebt gevonden
- Welke kleur is de muur van je kamer haha xP

See you soon in the RPG, hugs Moonmoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Morwenna
.
.
Morwenna

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Morwenna
Posts : 6
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimezo apr 09 2017, 15:43

Dankjewel iedereen voor de hulp!

@ Master Shong: Wow. Daar heb ik echt een heleboel aan! Bedankt. Ik ben gister op een feest van mijn stiefvader geweest en dat was verdomde lang. Gezellig, en toch verdomde vermoeiend. Dus ik zal van de week eens een opzetje maken en aan de RPG beginnen.

@ Drake: Mijn ervaringen met schrijven in het algemeen of RPG? Daar zal ik dan op antwoorden nadat het spel klaar is met mijn zusjes + mobiel bijna dood.
Starshine heb ik gevonden toen ik naar RPGforums aan het zoeken/googlen was hehe. Nou, dat zal ik je vertellen. De muur van mijn kamer is bordeauxrood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitimezo apr 09 2017, 16:23

Hej,

Misschien wat laat maar alsnog welkom op SSA! ^^
Veel plezier met schrijven en je fantasie en creativiteit er op los te laten gaan enzo~

x Cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nieuw hierzo. UTL8oxA PROFILE
Nieuw hierzo. UTL8oxA MAGICIAN

Nieuw hierzo. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hierzo.   Nieuw hierzo. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nieuw hierzo.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nieuw vak, nieuw lokaal, nieuwe leraar
» Hierzo?
» Nieuw
» Nieuw...
» nieuw nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -