| Overvloed aan inspiratie ~ | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Overvloed aan inspiratie ~ za okt 09 2010, 18:51 | |
| Hmm... Hier komt de uitleg. Aangezien ik een tijdje terug merkte dat RPG best wel creativiteit, inspiratie en noem maar op bij je oproept kreeg ik het mallotische idee om al die inspiratie die in mijn kop zat eens op te schrijven . Hieruit is een verhaal gekomen die nog niet geheel af is maar ik wel van plan ben af te maken. Hoe lang dat gaat duren? Geen flauw idee... Aangezien ik er al een tijdje mee bezig ben, waardoor hij ook aardig lang is, vraag ik me af hóe lang het nog gaat duren voordat hij af is. Ook omdat ik er niet echt regelmatig aan schrijf, wat ik natuurlijk wel probeer. Maar zo'n stortvloed van inspiratie kan ook lang op zich laten wachten, als je begrijpt wat ik bedoel. De eerste hoofdstukken vind ik zelf nogal slecht... naja slecht, wat minder fijn geschreven. Maar ik ben te lui alles opnieuw te doen. Kliksels <-- voor het verhaal. Een kleine beschrijving van wat de verhaallijn moet voorstellen is ook op deze site te lezen. Ik hoop graag jullie meningen te horen, daarom heb ik hem hier ook op gezet. Hmm, misschien toch iets te veel gebabbel voor zo'n topic? Naja, ik zou het heel fijn vinden als jullie met tips etc. komen. Kritiek mag ook! Als je maar lief blijft, mijn gevoelige hartje kan maar een bepaalde hoeveelheid slecht nieuws aan . Veel leesplezier gewenst, Liefs, Eloo |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ za okt 09 2010, 19:36 | |
| Ooh! De samenvatting klinkt aantrekkelijk Durr.. waar moet ik zijn voor het verhaal? o__o oei laatmaar Zo zo 12 hoofdstukken al! Da's niet niks. Alleen wat ik storend vind is dat het in de tegenwoordige tijd en in de ik-vorm geschreven is. Maar dat is nu maar net wat je fijner vind. Ik lees zelf bijvoorbeeld een hoop boeken die vooral in de verleden tijd geschreven zijn. Hier en daar zijn er ook wat dingetjes op aan te merken en stuff. Maarja mijn spelling is ook niet perfect. Ik zeg keep going en wie weet wordt het misschien een succes a la grandiose! ;D |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ za okt 09 2010, 19:39 | |
| AARG, SAF; mijn hart breekt bij je harshe woorden . Aah nee; bedankt voor uw reactie. Tja, verledentijd is inderdaad wel makkelijker, ik weet ook niet waarom ik het veranderd heb *diepe zucht*. SPELLING MAG JE NIET OP LETTEN, da's niet eerlijk aangezien ik daar nogal spastisch mee ben. Danke voor uw scherpe oog :3 |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ za okt 09 2010, 19:47 | |
| U moet in de vorm schrijven die u zelf het fijnste vind! Moeilijkste is dan nog wel om je er het hele verhaal aan die vorm te houden though Dat weet ik miep, daarom ging ik er ook niet verder op in Ik kon je ook overladen met voorbeelden van spellingsfoutjes in uw verhaal. Graag gedaan :'D |
|
| |
Mystralic Ere Oud-Lid
PROFILEPosts : 1079 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht, Nova.Klas: 4th.Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ zo nov 21 2010, 09:44 | |
| Zal ik anders voor je editten vanaf het volgende hoofdstukken? Dan zijn al je spelfouten er uit! Huh wat is eigenlijk het Nederlandse werkwoord voor 'to edit'? xD Maar je wéét dat ik het verhaal goed vind. Dat heb ik je al zo'n 3x verteld en je mag niet naast je schoenen gaan lopen dus ik ga het je niet nogmaals vertellen. TSSS. |
|
| |
Ephony Ere Oud-Lid
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ zo nov 21 2010, 17:06 | |
| Nouu, niet mijn ego strelen? *snif* Moet eigenlijk weer verder schrijven... *moppertprutteltzanikt* LikLebber, Eloo |
|
| |
Laurens .
PROFILEPosts : 388 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Puffoon ~ Lucht magie.Klas: 5e @NorriesmentorklasPartner: You don't have to be cool, to rule my world ♪
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ wo dec 15 2010, 17:55 | |
| "Schrijf er een boek over! Grasgroene ogen!" Ik moet nu elke keer aan Sjors denken als ik uw titel zie :') Het blijft een leuke opmerking xD
Moet uw verhaal ook maar weer 's verder lezen xd stiekem een beetje lui :'D DAAANN <3 LEKKERT |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Overvloed aan inspiratie ~ | |
| |
|
| |
| Overvloed aan inspiratie ~ | |
|