PortalIndex[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 HpD5Uwn[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [LET OP!] Tweede gymles!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Sapphire
.
.
Sapphire

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 17 2010, 01:28

''Nou, mijn oog licht altijd op als ik in contact kom met andere elementen, maar eerlijk gezegd ben jij de eerste Cassiaan die ik ontmoet. Ik weet niet of het bij anderen ook gebeurt'', zei Ryuu en op een gegeven moment was Sapphire gewoon geïnteresseerd of hij het bij andere ook zou hebben. Maar ze besloot haar mond te houden en keek hem even aan. "Ik vraag me af wanneer we beginnen'', zei hij en Sapphire keek ook even naar de leraar. 'Dat vraag ik me ook af. Ik heb wel zin om mijn energie te verbruiken aan gym', lachte ze vrolijk en haar ogen lachten mee. Ze staarde Ryuu langer aan dan nodig was en keek toen naar Lucy, die ze in de aula had ontmoet. En waarmee ze het, ondanks de boter in haar haren, goed mee kon vinden. Sapphire grinnikte even bij die gedachte en keek toen weer vrolijk naar Ryuu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 17 2010, 12:49

Kijito had zich verontschuldigd tegen degene waar ze tegenop geknald was, en liep verder. Wanneer zouden ze gaan sporten? Daar was ze wel voor gekomen, eigenlijk. Ze wilde graag kennis maken met andere mensen, Kijito begon op de muur te mikken; ze kon nog geen basket vinden, Dan maar zonder, dat werkte goed genoeg. Kijito gooide op verschillende plaatsen op de muur, al maakte het niet uit waar. Ze vond het een goede oefening om te vangen. Met water kon je niet goed gooien. Ten slotte stopte ze even en keek om zich heen. Was echt iedereen met iets bezig? Ze had geen zin meer om nutteloos te gooien, dus begon ze maar met een beetje rekken en strekken. Opwarmen voor een gymles die nooit leek te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 17 2010, 14:00

Mensen, kunnen jullie het wat rustiger aan doen met posten? Dan kan Master Rude later makkelijker reageren dan dat ie alle posts eerst nog moet lezen. Danku!

- Savador


Nog even een kleine toevoeging aan Savadors waarschuwing voor Ryuu en Sapphire. Willen jullie erop letten dat het geen slowchat wordt. Als je wil slowchatten moet je daar samen maar een topic voor aanmaken. Dank jullie wel.

MVG Madeline.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Ryuu
.
.
Ryuu

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 103
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur/Razen
Klas: 3de / De mentorklas van Master Savador
Partner: The Heart Of Fire Has Been Stolen.

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 17 2010, 15:00

-Dat realiseerde we ons gisteravond ook, dus wachten we op het begin van de gymles vanaf nu Razz-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 17 2010, 15:07

- Mijn excuses en ik voeg me bij Ryuu's woorden, sorry voor de post -
Terug naar boven Ga naar beneden
Regan

Regan

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 57
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: 6e klasser, mentorleerlinge van master Savador
Partner: Degene die door het dikke schild kan komen

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 20 2010, 13:49

Alweer te lat. Volgens het rooster was de les al begonnen. Regan twijfelde eerst of ze wel of niet zou gaan. Maar na minuten te hebben gepiekerd was Regan op gestaan, aangekleed en had ze haar spullen gepakt en weggegaan. Als ze het wildee haren moest ze wel inzet tonen. Ze haaste zich door de gangen naar de les. Kleedde zich om en liep de les in. Ze wilden naar de leraar lopen om zich te verontschuldigen maar zag dat de les nog niet begonnen was. Ze liep de zaal verder in en ging zich langzaam opwarmen. Eerst een rondje lopen, daarna rekken en strekken. Daarna ging ze op een bankje zitten en wachte rustig af tot de les begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yara
.
.
Yara

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 81
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: 3de leerjaar
Partner: I'm alone...

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 20 2010, 16:00

Yara's haren waren in een slordige paardenstaart verbonden, wat ze helemaal niet fijn vond. Maar dat was voor deze les misschien toch wat handiger. Op blote voeten rende ze de kleedkamers binnen. Ze begon zich gauw uit te kleden en sportkleren aan te trekken. Het was een korte, losse sportbroek met een zwart-wit gestreept t-shirt erboven en een zwart vest. Ze wou weinig opvallen. De koude lucht sloeg in haar nek, iets wat Yara ook al niet fijn vond. Yara vond warmte fijn. Ze deed haar paardenstaart daarom maar los. Het staartje gooide ze in de prullenbak. Ze lachte omdat ze dit deed en ging toen de gymzaal binnen. Daar begon ze met stretchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 139
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 22 2010, 19:38

(Het spijt me voor een lange uitstelling van de post, ik had het te druk met school maar ik zal m,e nu weer bij SSA voegen, dank jullie voor jullie geduld! Let wel op dat ik niet ieders post kan beantwoorden omdat er te veel gepost is, niet erg hoor, maar als ik je oversla vat dit niet te persoonlijk op!)

De kleedkamerdeuren gingen open, en Zalas kwam naar binnen, en begroette Master Rude. "Welkom jongen, al zin in gym?" Vroeg hij met een glimlach. Niet lang daarna ging de kleedkamerdeuren weer open, en kwam er een jongen binnen die meteen aan de muur vestigde. Toen Master Rude op de lijst weer keek, zag hij dat ongeveer een kwart van de 'verwachte leerlingen' binnen was gekomen, en wachtte op de gymles. Daarna ging de meisjeskleedkamerdeur open, en kwam er een leerlinge met roze haar de gymzaal binnen, die haar verontschuldigde dat ze te laat was. "Geeft niet, we waren nog niet begonnen." Zei hij met een glimlach en een knipoog, en keek op zijn lijst. "Hoe was de naam?" Vroeg hij beleefd, en speurde de lijst af naar mogelijke oplossingen. Maar kort daarop ging de kleedkamerdeuren weer open, en kwam er een nieuw leerlinge binnen, die even later ook haar verontschuldigde. "Dat geeft niet, hoor, je hebt het uiteindelijk toch gevonden, en we zijn nog niet begonnen... ga maar snel zitten, dan beginnen we zo..." zei hij, en keek naar de leerlingen die op de bank zaten. "Goed, leerlingen..." zei hij, en keek weer op zijn lijst. Hij wachtte tot de leerlingen aandachtig luisterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 22 2010, 19:45

Kort voor Sapphire zich naar Ryuu had gevestigd, had Master Rude haar naam gevraagd. Dom van haar! Ze draaide zich gauw om, terwijl Master Rude de andere leerlingen begroette en hun verontschuldigingen wegwuifde. 'Mijn excuses meneer, mijn naam is Sapphire', zei Sapphire en ze voegde zich weer bij Ryuu. "Goed, leerlingen...", zei Master Rude en Sapphire vestigde haar aandacht op Master Rude terwijl ze haar lichaam even tegen die van Ryuu aandrukte. Ze vond het fijn om bij hem te zijn en wachtte af voor wat ze zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 80
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24 2010, 13:50

De Master van de gymles ging beginnen. Faith snelde zich naar de bank en ging zitten. glimlachte stijfjes, nu kon ze er niet meer onderuit. Ze zag Sapphire en Ryuu em ging naast hen zitten. Luisterde naar de master, die volgens haar rooster Rude heette, die begon met lesgeven. "Goed, leerlingen..." Hij keek even op de lijst die hij voor zich had. En keek daarna op. Faith richte zich op hem en ging rechtop zitten, uit beleefd heid. Zuchte even diep en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 24 2010, 14:36

Lynn zocht een weg door alle leerlingen die in de tegenovergestelde richting gingen. Had iedereen nu niet gymles? Nou ja, Lynn in ieder geval wel. Ze waren vast begonnen. Dat kreeg ze er nu van als ze met Xana in de zon ging liggen. Dan zat ze maar te praten en te praten en te praten en dan verloor ze de tijd uit het oog. Lynn hoopte dat Master Rude een aardige meester was. Vorig jaar had ze voor gym iemand anders, als ze het zich goed kon herinneren. Lynn was qua leraren nog al vergeetachtig, dus zeker weten deed ze nooit. Hijgend kwam ze de kleedkamers in en ging zich toen gauw omkleden. Trui, joggingbroek, vest and ready! Lynn opende de deur en zag dat Master Rude voor alle leerlingen stond, terwijl die rustig op de bank zaten en zaten te luisteren. Het slimste voor Lynn was om gewoon te gaan zitten en te luisteren naar Master Rude. Hopelijk begreep ze er iets van, van wat hij uitlegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Rude

Master Rude

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 139
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 26 2010, 16:02

Master Rude was zo in zijn lijst gedoken, toen de deur plotseling openging. Master Rude keek op vanuit zijn lijst, en zag dat er nog een leerlinge binnen was gekomen. "Welkom leerlinge, hoe was de naam?" Vroeg Master Rude beleefd, en keek weer in zijn lijst. Toen keek hij weer op vanuit zijn lijst, en keek de leerlinge aan, terwijl hij wachtte op antwoord, keek hij weer naar de deur, alsof hij toch wat meer leerlingen verwachtte. Maar toch waren er al genoeg leerlingen. Tenminste, om een nieuwe gymles op te staren.

(Sorry voor korte post, moet naar de verjaardag van mijn oma!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn

Lynn

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 294
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Aarde/Erd
Klas: 2de klas
Partner: Tomari, I love you forever. I can't live without you. You are my future. Love you!

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 26 2010, 17:12

Lynn wou net doorlopen, toen Master Rude zijn lippen bewoog. Welkom leerlinge, hoe was de naam?", kon Lynn eruit opmaken. De leraar klonk beleefd, wat Lynn ook beleefder maakte. Rustig keek ze de leraar even aan terwijl ze zijn woorden nogmaals in haar hoofd herhaalde. 'Mijn naam is Lynn. Ik zat hier vorig jaar ook al', antwoordde Lynn op de vraag van Master Rude. Lynn gaf een kort knikje en ging toen op de bank zitten, terwijl ze even naar de leerlingen keek. Er was een meisje met opvallend roze haar. Nou ja, Lynn's haar was ook wel opvallend, omdat het blauw was. Maar roze haar was toch... Iets minder voorkomend. Wat zou haar magie zijn? Lynn schatte een Cassiaan. Lynn keek naar de jongen die bij haar stond. Een Shadraan? Of een Raziaan? Lynn keek verder en zag nog een meisje met bruine haren staan. Aangezien staren onbeleefd was, keek ze nu gewoon naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mizore

Mizore

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 483
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water magie, alleen ijs
Klas:
Partner: the one who can make my hart melt away

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 27 2010, 13:31

Mizore hoorde hoe de kleine jongen zich voorstelde als Roxas. 'Mizore." had ze er kort op geantwoord met een klein knikje als begroeting. Haar blik schoot even door de gymzaal heen en zag een paar leerlingen zich opwarmde voor de gymles. Het was er al redelijk druk geworden. Master Rude vroeg de aandacht en haar houding ging weer naar normaal staan en haar ogen gleden naar het postuur van hem. Ze vond al dat het lang duurde maar dat vond ze helemaal neit erg. Een hele grote hekel had ze aan gym. Het was iets waar ze totaal niet goed in was en alles ook meestal klunzig deed. Er kwam nog een leerling gehaast binnenlopen maar daar schonk ze geen aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosalie
.
.
Rosalie

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 97
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Razen
Klas: 4e klas
Partner: The one who can live with her honesty

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 31 2010, 14:39

Rosalie snelde zich naar de gymzaal waar ze volgens haar rooster nu les had. Met een vuurrood hoofd kwam ze de zaal binnen, in een spijkerbroek en een top. Ze zag dat de les al begonnen was en liep met een rood hoofd naar de Master toe. "Het spijt me master, dat ik te laat ben, ik ben Rosalie." Rosalie keek de master even aan en glimlachte verlegen, waarna ze richting de bank schoof. Daar ging ze zitten en bekeek aandachtig de mensen die er waren. Ze zag wel een aantal bekende maar bleef rustig zitten, de master wilde de les beginnen. Rosalie richtte daarom haar ogen op de master om te luisteren wat hij wilde zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://thelegend.actieforum.com/forum.htm
Master Rude

Master Rude

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 139
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon/Luchtmagie
Klas: -
Partner: Nee, nee, ik heb teveel aan me hoofd!

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02 2010, 15:38

Toen de leerlinge, die net was binnengelopen haar voorstelde als 'Mizore', keek hij naar de lijst, en streepte ook haar naam af. Toen keek hij naar de leerlingen die aandachtig naar hem luisterde. Toen hij net op het punt stond om uitleg te gaan geven over deze gymles, ging de deur nét open. Gauw keek hij wie er binnen was gelopen. Een leerlinge met lichtroze haar, een spijkerbroek en een top. Toen ze haar verontschuldigde voor het te laat komen, antwoorde Master Rude: "Dat geeft niet, ik wou net gaan beginnen, dus je kan gelijk plaatsnemen op de bank." Toen keek hij naar de aanwezige leerlingen, en wierp een laatste blik op de lijst die hij nog steeds in zijn handen hield. Daarna legde hij zijn lijst bij zijn spullen, en keek de leerlingen aan. "Goed leerlingen..." begon hij, en keek naar de gymspullen die er staan. "Vandaag gaan we iets actiefs doen, waarbij geen krachten maar concetratie bij nodig is!" Hij draaide zich om, en keek de leerlingen één voor één aan. "Voorbereiden is een eigenschap, daarom wil ik eerst een warming-up doen, om de hersenen en je lijf te activeren, drie rondjes maximaal verwacht ik van jullie... volgen jullie me?" Zei Master Rude, terwijl hij voor de leerlingen rende, wachtend tot de eerste leerling achter hem aansluit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02 2010, 15:45

Kijito trok haar gymkleren een beetje recht. Een jurkje zat veel beter, dat kon ze je verzekeren! Maar ja.. een broekje was weer beter met gymen. Net toen Master Rude klaar ging staan om uit te leggen kwam er nog iemand aan gerend. Hé! Dat was dat meisje dat ze had gezien bij de les Bladmessen maken, van Master Norwood! Héhé, ze kende iemand in dit lokaal, afgezien van Sapphire natuurlijk. Kijito keek even om zich heen. Nee, de meesten waren volstrekte onbekenden. Master Rude ging voor de leerlingen staan en keek hen één voor één aan. "Goed leerlingen..." begon hij. "Vandaag gaan we iets actiefs doen, waarbij geen krachten maar concentratie bij nodig is!" Zijn blik zocht nog eens naar alle leerlingen. "Voorbereiden is een eigenschap, daarom wil ik eerst een warming-up doen, om de hersenen en je lijf te activeren, drie rondjes maximaal verwacht ik van jullie... volgen jullie me?" Kijito knikte bijna onzichtbaar en stond op. Concentratie, dat kon ze tenminste. Zo sterk was ze niet, al hadden haar armen wel wat kracht door het vele watersturen. Snel liep ze naar Master Rude toe en ging achter hem staan. Iemand moest de eerste zijn, niet? Ze keek afwachtend naar de anderen. Ooit zouden ze allemaal in beweging moeten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitimedo dec 02 2010, 16:02

Vrolijk draaide ze zich om, waarbij haar blonde staart mee zwiepte en over haar schouder viel. Ze stond wat wiebelend op haar plaats, had door het korte broekje en het eenvoudige hempje het nogal koud gekregen. Met haar handen wreef ze over haar blote bovenbenen, toen master Rude het voorhef nam en begon te spreken. Drie rondjes, rennen. Gaat leuk worden, eerst maar eens op je benen te blijven staan. Op dit moment was ze blij dat ze vaak de gewoonte had 's ochtends, als ze de tijd had, te gaan joggen toen Ené nog klein was. Even keek ze om zich heen, zag dat niemand de leraar volgte en sloeg een zachte, bijna vermoeide zucht. Vrolijk rende ze achter master Rude aan, haar staart zwiepte bij elke stap vrolijk heen en weer mee. 'Wat gaan we verder doen?' vroeg ze vrolijk, waarbij ze even een sprintje trok om half naast master Rude te komen rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

[LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [LET OP!] Tweede gymles!   [LET OP!] Tweede gymles! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[LET OP!] Tweede gymles!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Gymles 1] Bootcamp.
» Nieuwe start van Gymles!
» Tweede les
» De tweede les
» Tweede Les

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-