PortalIndexHeya! ♥ HpD5UwnHeya! ♥ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Heya! ♥

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Magnum
.
.
Magnum

Heya! ♥ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sean
Posts : 10
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner: Nah, nah, honey I'm good~

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitimevr nov 11 2016, 22:49


Ik ben vreselijk hierin

Hello~
De naam is Bo, beter bekend als Bob of Bo2, 18 jaartjes oud en een soort trotse Belg die bij de Frans grens woont. Ik doe momenteel een zevende jaar bijzonder wetenschappelijke vorming en ben van plan volgend jaar dierengeneeskunde unief te doen! Maw, ben gek op diertjes <3
Zo rij ik ook paard voor al een hele lange tijd, maar daarbuiten doe ik ook aan zwemmen en reizen. Ya, ik hou van lange en verre reizen te maken, al dan niet op m'n uppie. So yeah ik heb al wat dingen gezien hehe <3
Verder game ik ook, kijk ik anime, series en films en kun je wel zeggen dat ik regelmatig manga en een goed boek lees~ Momenteel kun je wel zeggen dat ik echt helemaal weg ben van Danganronpa. ;w; <3 Verder heb ik wel heel wat favo's, van Kuroko no basket tot dingen van Ajin~ Verder kijk ik van series momenteel alleen TWD, verdere aanraders zijn btw altijd welkom <'3 want m'n to-watch-list kan nooit lang genoeg zijn <3

Hm... Oh ja! Qua rpg ervaring kan je zeggen dat ik ongeveer al iets van 6 jaar ervaring heb. Fora waar je me evt kan van kennen zijn PJ (Tawnee Aguna), WC (Snowdrop/Nevermind) en evt KE (Iria Filio) en voor de old timers onder ons AW (Iria) Ik ben wel zo her en der naar een fora gehopt maar yeah first time here, woehoe~

So yeah dat was het zowat denk ik c: Vraagjes? Go for it <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Heya! ♥ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitimevr nov 11 2016, 23:17

Welkom hier!! altijd leuk en fijn om nieuwe leden te zien komen, je bent welkom <3
Als ik door je interesses lees, dan zie ik dat je perfect bij t clubje past haha. Er zijn nog een aantal mensen met dieren opleidingen, gek op anime en manga ofc, er zitten een aantal TWD fans (srry ik niet, maar ik kijk wel series xD Ik kijk GOT, OUAT en meer) ik hou zelf ook van reizen al heb ik nog niet veel op mijn lijstje staan. Ik ben het voor in de toekomst wel van plan <3

Qua je RPG ervaring heb je me net even erg leuk verbaasd. AW? Ik heb denk ik nog op het vervolg daarvan gezeten. Leukleuk. Warrior Cats zijn mijn roots aan RPG, daar waren mijn bekende acc's Stormstar en Darkfire. PJ heb ik geprobeert, maar ik heb denk ik te weinig met pokemon om alles te snappen.

en t vraagje, waar ik altijd nieuwsgierig naar ben: Hoe ben je op SSA terecht gekomen?

Ik hoop je snel in de RPG tegen te komen,
Moon
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Heya! ♥ UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitimeza nov 12 2016, 17:49

Hiya Bo!

Hier voor ons ben je gewoon Bo hoor, je bent uniek en geen nummertje c:
Zoals Moon al zegt kun je hier vast genoeg aansluiting vinden!

Veel plezier op SSA!

Xxx Cat
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kalkstein

Master Kalkstein

Heya! ♥ UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : √Fox
Posts : 585
Points : 0
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water x Woud
Klas: Yes!
Partner: Dies a virgin.

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitimeza nov 12 2016, 17:57

Hiya Bo, welkom welkom! Rainbow Sheep
Ik deel je enthousiasme over Danganronpa ~ al is het wel alweer een hele tijd geleden dat ik de anime heb gezien
Ooh, I remember AW~ ik had er een stoplicht-activiteit, hohoho. Wel zonde dat een hele hoop accounts zijn verwijderd, ik had graag mijn info willen bewaren ;c
TWD: aan te raden? :3 Ik ben momenteel nog bezig met GoT, maar ik ben een beetje in dubio of ik TWD een go zal geven, ja of nee. will probably burst out in tears seeing Norman Reedus, Silent Hills being canceled and all ;w;
Voor vragen en dergelijke mag je altijd legit mijn inbox volspammen, en ik zal u proberen te helpen waar ik kan~
Muchos fun, en op hoop van zegen dat je lang onder ons mag blijven c:

- Noah
Terug naar boven Ga naar beneden
Nora

Nora

Heya! ♥ UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Ruby le Pinksheep~
Posts : 254
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air, and a bit fire.
Klas: Miss Eres's Music class
Partner: Let me be free, for I will always fly back to you.

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitimema nov 14 2016, 18:02

WOAH YAY NIEUW PERSOONTJE Woot!

VAN HARTE WELKOOOMMMM!!! Jump
Hehehe, super leuk dat je ssa hebt gejoined man :3
Welcome to the family~
Hopelijk ga je et enorm naar je zin hebben! Wat vast wel zal gebeuren bcs its fun here... vind ik dan haha xD
Maar goed, als je vragend hebt, ookal ben je ervaren ja, mag je me gerust aan de mauw trekken^^ Don't be shy. Zelfs als je wilt weten wat mn lievelings hamburger is... dats totally ok x3
#kindaweirdmebutthatsfineright?:DD
Mn chars zijn btw Nora, Luci en Yang^^

Anyway hehe ja voel je thuis en have fun!
Misschien eens tot in ic <33

Oh en ik las datje van rezien houd, ooit in utrecht geweest?! Daar is namelijk 7januari de ssa kerst meet hehehehe~
Je bent welkom als je wilt komen, niet verplicht, maaaaar ik dacht ik zeg et even :33

OH EN MIJN FC *points at her ava* IS VAN KUROKO NO BASKET :DD
Heb de anime niet gezien maar ze had roze haren... en thats awsm x3
Daarbij gebruik ik nie alleen afbeeldingen van haar, maar toch wilde et ff zeggen~ x3

Goed goed, ik zal stoppen met mn eindeloze geratel. Hehehe oeps
Again, feel at home, take some tea and enjoy the magic of writing here~ ^^

Lots of Love,
Ruby~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Heya! ♥ UTL8oxA PROFILE
Heya! ♥ UTL8oxA MAGICIAN

Heya! ♥ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heya! ♥   Heya! ♥ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Heya! ♥

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -