MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Darkmagic and woodmagic Klas: My own rules~ Partner: My onw hat baby.
Onderwerp: ~:Inschrijven:~ do sep 29 2016, 22:58
Art Colleges
My name is Levina, welcome to my artclass
Dit is het topic waar jij je als student kunst inschrijven, je bent van harte welkom.
Op het moment dat er staat aangegeven dat de les dicht is met een streep hierdoor heen, dan kun je je nog niet voor de desbetreffende les inschrijven.
Introductieles 5 plekken
- Mayla - Kagura - Theneras - Mikasa - Sarovyr
Poisenpaint 5 plekken - Mayla - Theneras - - - -
Schminkedoodle 5 plekken (Geef bij deze les aan tot welke stage je wilt. Elke stage is een topic, dus als je alle 3 wilt, heb je je voor 3 topics ingeschreven.) - - - - - -
All children are artists. The problem is how to remain an artist once he grows up - Picasso
Laatst aangepast door Miss Levina op di maa 14 2017, 13:00; in totaal 7 keer bewerkt
Shyvana ....
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 148
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water and ice Klas: none Partner: None
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ do sep 29 2016, 23:09
Ik wil Mayla bij alle drie in schrijven. ^,^
Miss Levina
PROFILE Real Name : Moonmoon Posts : 27
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Darkmagic and woodmagic Klas: My own rules~ Partner: My onw hat baby.
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ do sep 29 2016, 23:11
Gezellig dat je je voor alle lessen ingeschreven hebt, maar op dit moment staat alleen nog de introductieles open. Ik zet je dus daar bij.
Mvg, Miss Levina.
Kagura .
PROFILE Real Name : Nini Posts : 45
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Klas: Master Ryder "We will see what's he got." Partner: I don't think someone would even want to be with me, so why would I bother looking for one?
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ wo feb 22 2017, 13:05
De les poisenpaint is vanaf heden geopend. Je kunt je vanaf vandaag tot volgend wekend inschrijven, daarna gaat de les van start.
Poisenpaint Deze les speelt zich wel af in het normale lokaal. Ik ga jullie een drank leren te maken, wat lijkt op verf. Je kunt hier ook daadwerkelijk mee schilderen op alle soorten ondergronden. Het geniepige van deze verf is dat het een spreuk bezit, die de gene die het schilderij bekijkt half verlamt raakt. Dit word echter alleen geactiveerd met een een spreuk, want verder is de verf onschuldig. Dit is dus een zogenoemde sluipspreuk, omdat het slachtoffer geen idee heeft. Dit heeft ook meerdere mogelijkheden, maar dit word in de les zelf uitgelegd.
Shyvana ....
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 148
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water and ice Klas: none Partner: None
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ di feb 28 2017, 23:11
Ik wil Mayla graag op geven voor de Poisenpaint les.
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ di maa 14 2017, 12:58
Zou ik Theneras kunnen inschrijven voor de les: Poison paint?
Miss Levina
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ di maa 14 2017, 12:59
Ik zet jullie er bij~
Miss Levina
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ zo apr 09 2017, 18:24
Wie nog bij les les Poisonpaint wil, kan zich nog tot morgenavond inschrijven.
Olivia .
PROFILE Real Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: ~:Inschrijven:~ zo apr 09 2017, 18:48
Olivia wilt zich graag inschrijven voor de poisenpaint en al de stages van Schminkedoodle mvg
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.