PortalIndexWhy do you smoke?! [Dionna] HpD5UwnWhy do you smoke?! [Dionna] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Why do you smoke?! [Dionna]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimezo aug 21 2016, 18:38

Esther-Anne werd rustig wakker. Veel weken heeft zij nu vrij. Ze pakte haar boek van haar nachtkastje. Een tijdje in bed lezen had ze wel zin in. Het kon nog want ze had niks te doen. Vandaag zou ze naar de waterval gaan. Ze is niet zo vaak bij de waterval geweest. Een tripje naar de waterval kon niks kwaad.

Na een uurtje legde ze haar boek op zij en pakte haar dagboek. Even een stukje schrijven in haar dagboek. Ze had toch alle tijd. Na 5 minuten was ze klaar met haar eerste stukje in haar dagboek. Ze stapje uit bed, pakte een broodje en stak het broodje in haar mond. Nog even aankleden en dan op naar de waterval.

Toen ze was aangekleed pakte ze 2 boeken want een boek was alweer bijna uit. Ze nam haar dagboek mee voor het geval dat. Ze liep naar de poorten van de academy. Een briesje kwam haar tegemoet. Haar haar wapperde naar achter.

Eenmaal aangekomen bij de waterval keek Esther-Anne tevreden naar de waterval wat was die toch mooi. Ze ging tegen een boom aan zitten. Ze keek om zich heen. Er was niemand te bekennen. Ze hoorde iemand wat mompelen.

OOC// Dionna


Laatst aangepast door Esther-Anne op ma aug 22 2016, 09:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimezo aug 21 2016, 19:08

Dionna werd wakker en dit keer zonder hoofdpijn. Ze kleedde zich snel om, een tanktop met een wolf erop, een korte broek en een laagje mascara. Dionna pakte voor de zekerheid een paracetamol. Snel at het meisje haar eten op en liep richting de waterval. Dionna had zin om even alleen te zijn, maar dat kon alleen op je kamer of als je heel vroeg op sommige plekken was. Het donker bos was deels rustig, maar Dionna hield niet echt van een bos. Dionna zag dat ze als eerste bij de waterval was en even keek ze om zich heen. Het blonde meisje stak een sigaret op en leunde tegen een boom aan. Dionna zag een blond meisje aankomen lopen in haar armen droeg ze twee boeken en een boekje dat leek op een dagboek. Waarom zou je in hemelsnaam leerboeken mee nemen? Het was vakantie. Dionna snapte echt helemaal niks van het meisje. "Zeker zo'n leerkind, de beste in alles willen zijn." Mompelde Dionna en ze schudde haar hoofd. Ze keek even naar het meisje, ze had geen huisdier bij. Misschien had ze die in haar kamer of had ze er gewoon geen kon ook.

DE OUTFIT:
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimezo aug 21 2016, 21:32

Esther-Anne keek achterom. Er stond een meisje hoofdschuddend naar haar te kijken. Esther-Anne liet het meisje gaan. Veel leerlingen houden niet van leertipes. Ze wilde weer in haar boek duiken tot dat ze een vieze, verbrandde geur rook. Waar kwam dat vandaan?! Ze keek om zich heen. Dat meisje naast haar zat gewoon te roken op een plek waar veel natuur is. "Waarom ga jij hier uitrekent roken. Op zo'n natuur gedeelte.," zei Esther-Anne. Ze probeerde nog een beetje aardig te klinken en niet boos. Ik word zo misselijk als ik die geur ruik dacht Esther-Anne. Ik hoop maar dat ze stopt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimezo aug 21 2016, 22:30

"Waarom ga jij hier uitrekent roken. Op zo'n natuur gedeelte.," Oké dus dit meisje wou het zo spelen. "Oké luister leerkind, ik rook waar ik wil. Als je er last van hebt kan je ophoepelen. Begrepen." Dionna liep langzaam naar het blonde meisje. "Wat is je naam?" Dionna was ondertussen gestopt met roken. "Ik was hier eerder." Dionna maakte het niet uit of ze mensen afschrikte. "Ik kan vechten en jij alleen leren. Wie gaat er winnen als je vervelend blijft doen." Dionna gaf een hint aan het meisje. Ook maakte het Dionna niet uit als ze een beetje kon vechten. Dionna had jaren lang getraind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimema aug 22 2016, 09:07

"Okè luister leerkind, ik rook waar ik wil. Als je er last van hebt kan je ophoepelen. Begrepen." zei ze nijdig. Waarom doet die meid nou in een keer boos op mij? Er borrelde tranen op bij Esther-Anne. Waarom zijn er zo veel mensen die kinderen die wat meer leren als de rest gelijk afkappen? Hou je tranen in! Anders gaat ze daar nog over praten. En ik ga niet weg. "Wat is je naam?" Die ga ik nooit tegen haar zeggen. "Ik was hier eerder," zei ze nog nijdiger. Dat zou kunnen dacht Esther-Anne. "Ik kan vechten en jij alleen leren. Wie gaat er winnen als je vervelend blijft doen." zei ze kwaadaardig. Ze keek me heel boos aan. Wat is er met die meid aan de hand? "Ik ga niet weg. Ik best een beetje vechten alleen in mijn dierlijke vorm. Maar we gaan het niet tot vechten maken. Wees niet zo boos. Niet nog een peuk pakken. Ik word daar zo misselijk van, please?" zei Esther-Anne. Hopelijk luister ze. Maar ik denk eigenlijk niet. Als zij mij trapt trap ik niet terug. Behandel iemand zo als jij behandeld wil worden dacht Esther-Anne. Dus moet ik vriendelijk blijven. En niet bozer worden. Dat gaat lastig worden dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimema aug 22 2016, 12:33

"Ik ga niet weg. Ik best een beetje vechten alleen in mijn dierlijke vorm. Maar we gaan het niet tot vechten maken. Wees niet zo boos. Niet nog een peuk pakken. Ik word daar zo misselijk van, please?" "Oké ho stop. 1 Jij beslist niet wat ik doe, ik was toch al van plan om maar 1 sigaret te roken. Geluk voor jou. 2 Ik ben niet boos, maar duidelijk en 3 vechten, dat ligt echt aan jou." Dionna had zelf ook niet zo zin om te vechten. Niet tegen dit meisje, ze zag er onervaren uit. Dionna was soms nog zo aardig om mensen te sparen. Zoals dit meisje. "Oké ik heb twee vragen en je gaat ze beantwoorden, Ja." Zie Dionna terwijl ze het meisje aan keek. "Wat is je naam en welk dier heb je als je dierlijke vorm? Je naam is best handig om te weten. Dat hoef ik je niet elke keer Meisje ofzo te noemen en je dierlijke vorm, ik ben gewoon nieuwsgierig." Dionna kwam naast het meisje zitten. "Ik doe je niks." Zei Dionna vriendelijk. Ze hoopte dat het meisje niet bang ging worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimema aug 22 2016, 19:37

"Okè ho stop. 1 Jij beslit niet wat ik doe, ik was toch van plan om maar een sigaret te roken. Geluk voor jou. 2 Ik ben niet boos maar duidelijk en 3 vechten dat ligt echt aan jou." Okè. "Okè ik heb twee vragen je gaat ze beantwoorden. Ja. Wat is je naam en welk ider heb je als dierlijke vorm? Je naam is best handig om te weten. Dan hoef ik je niet de hele tijd meisje ofzo te noemen en je dierlijke vorm, ik ben gewoon nieuwsgierig." Ze kwam dichter bij Esther-Anne zitten. "Ik doe je niks," zei het meisje vriendelijk. "Mijn naam is Esther-Anne. Zeg maar Esther dat deden mijn ouders altijd. Mijn dierlijke vorm is een ree. En die van jouw?" zei Esther-Anne twijfeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedi aug 23 2016, 15:57

Het meisje vertelde dat ze Esther-Anne heette. "Een ree dat is niet echt een dier waar je mee kan vechten." Zei Dionna hoofdschuddend. "Ik ben een leeuw." Meestal had Dionna haar naam al gezegd, maar ze wachtte nu tot Esther-Anne het vroeg. "Heb jij je ouders nog? Heb je broertjes of zusjes?" Dionna probeerde om zo steeds meer over Esther-Anne te weten te komen. "Oh en mijn naam is Dionna." Ze hoopte dat Esther-Anne haar steeds meer ging vertrouwen en dan moest je wel je naam zeggen. Dionna wilde niet dat Esther-Anne de vragen terug ging stellen, want dan had ze een probleem. Praten over haar familie was soms wel pijnlijk. Je vader die je verlaat en je moeder die dan besluit om te verhuizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 14:35

"Een ree is niet echt een dier waar je mee kan vechten. Ik ben een leeuw." zei Dionna. "Wauw! Een leeuw. Daar heb ik nog nooit van gehoord," zei Esther-Anne verwonderd. "Heb je je ouders nog? Heb je nog broertjes of zusjes?" Hoe moet ik dag vertellen over mijn geschiedenis?Dacht Esther-Anne. "Oh en mijn naam is Dionna." "Ik heb mijn ouders nog, alleen mijn moeder ligt ziek op bed en ik heb nog een zusje Anne-Fleur," zei Esther-Anne twijfeld. Ze hoopte niet dat Dionna om haar geschiedenis ging vragen. Dan moest ze vertellen hoe ze van haar zusje houdt maar ook toen ze op school zat alleen maar gedreven was in school. Straks lacht ze me uit dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:08

"Wauw! Een leeuw. Daar heb ik nog nooit van gehoord," Dionna lachte een beetje om haar opmerking. "Ik wel." "Ik heb mijn ouders nog, alleen mijn moeder ligt ziek op bed en ik heb nog een zusje Anne-Fleur," "Een zusje leuk, zeg hoe is het om een zusje te hebben." Dionna ging niet verder in op haar moeder, want ja het zag eruit of ze daar niet over wilde praten. En waarom zou je, Dionna was tenslotte een vreemde voor Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:21

"Een zusje leuk, zeg eens hoe is het om een zusje te hebben?" Zal ik daar op reageren? Dan vertel ik over mijn verleden. Dat ga ik niet doen. "Heb jij je ouders nog?" zei Esther-Anne. Ze veranderde gelijk van onderwerp. Ze deed het expres omdat ze niet wilde vertellen over haar verleden. Ze gaat me uit lachen. Dionna had een muzieknoot op haar pols. Ik wil zelf geen tattoo dat past niet bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:28

"Heb jij je ouders nog?" Draaide Esther-Anne om de vraag van Dionna heen. Waarom zou ze dat doen. Een simpele vraag, wat je van je zusje vond en plus die vraag wilde Dionna helemaal niet beantwoorden. Dionna zag dat Esther-Anne naar haar pols keek. "Wil je ook een tatoeage?" Vroeg Dionna aan Esther-Anne. Ze veranderde het onderwerp nog verder. "Ik heb er drie, eentje op mijn pols. Die had je al gezien. Een veer en een wolf. De wolf zit op mijn schouderblad." Dionna draaide zich zodat Esther-Anne ze kon zien. "Wil je ook nog de veer zien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 17:55

"Wil je ook een tatoeage?" "Nou, eh... Ik vind het niet zo bij mij passen. Tatoeages is niet zo mijn ding. Jij mag best een tatoeage dragen hoor." Esther-Anne zei de laatste zin twijfelend. Ze hoopte dat Dionna niet boos ging reageren. "Ik heb er drie, eentje op mijn pols. Die had je al gezien. Een veer en een wolf. De wolf zit op mijn schouderblad," zei Dionna terwijl ze zich omdraaide om haar wollf te zien. "Wow, die vindt ik gaaf. Nog mooier dan de muzieknoot. Waar zit de andere?"Esther-Anne was benieuwd waar de derde zat."Wil je ook nog de veer zien?" "Ja die wil ik best zien? Waar zit die tatoeage?" vroeg Esther-Anne. Gelukkig vroeg Dionna niet over haar verleden. Eerst had Esther-Anne een beetje ruzie gehad met Dionna maar toen Dionna naast haar was aan zitten was alles opeens goed. Esther-Anne had helemaal niet door gehad dat Dionna gelijk een andere vraag had gesteld toen Esther-Anne naar haar pols keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dionna
.
.
Dionna

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : HI~
Posts : 49
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: lucht
Klas: Master Archer
Partner:

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimedo aug 25 2016, 21:30

"Nou, eh... Ik vind het niet zo bij mij passen. Tatoeages is niet zo mijn ding. Jij mag best een tatoeage dragen hoor." Antwoorde Esther-Anne twijfelde op de vraag van Dionna. Dionna ging er niet verder op in. "Wow, die vindt ik gaaf. Nog mooier dan de muzieknoot. Waar zit de andere?" Dionna gaf als antwoord een vraag. Ze vroeg aan Esther-Anne of ze de veer wilde zien. "Ja die wil ik best zien? Waar zit die tatoeage?" "Nek." Gaf Dionna als simpel antwoord. Ze haalde haar haar omhoog en zo kon je de veer zien. "Omgekocht." Zei Dionna. Ze bedoelde het als een grap. Alleen wist ze niet hoe Esther-Anne ging reageren, ze hoopte niet boos ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitimewo sep 07 2016, 13:12

"Nek," antwoorde Dionna kort op de vraag van Esther-Anne. Dionna haalde haar haar omhoog dat je de veer kon zien. "Omgekocht," zei Dionna glimlachend. Omgekocht? Dacht Esther-Anne. Hoezo omgekocht. Het is een grapje maar ik snap het grapje niet dacht Esther-Anne. Esther-Anne liet het grapje achterwege."Ik vind de muzieknoot heel erg mooi. De wolf stoer. De veer meer voor vrede," somde Esther-Anne op. "Ik vind toch de veer het mooist," zei Esther-Anne. "Doet het geen pijn om een tatoege te zetten? Of is dat pijnloos?" zei Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA PROFILE
Why do you smoke?! [Dionna] UTL8oxA MAGICIAN

Why do you smoke?! [Dionna] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why do you smoke?! [Dionna]   Why do you smoke?! [Dionna] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Why do you smoke?! [Dionna]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dionna
» Les Light Cutter {Dionna}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-