Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2016, 18:33
Dag Star Academy bewoners
Succes met de toetsweek ^*2
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2016, 20:20
Voor iedereen die zich wel eens onzeker of minder of slecht over zichzelf voelen. Kijk dit filmpje, het is zo mooi. Ook mooi als je wel lekker in je velletje zit
Tári .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2016, 20:23
Oliver schreef:
Awh, hopelijk is het goed gekomen Betsie ^^
En hier gaat het wel, beetje stressen want toetsweek komt eraan maar voor de rest alles chill. Can sort some stuff out amirite.
Hmja, blijkbaar hebben wij ander materiaal gekregen dan de leerlingen in een ander lokaal, dus waarschijnlijk mogen wij de laatste opdracht opnieuw doen. En die van vandaag is afgerond een 6, dus ik mag niet klagen. Heel veel succes met je toetsweek!
iiiiiii .
PROFILE Real Name : ii Posts : 145 Points : 15
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2016, 20:26
@Drake: Mooi filmpje inderdaad! voelde me niet slecht maar ook dan is het mooi!
Tári .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Duister Klas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
Onderwerp: Re: Het onzin topic di nov 01 2016, 20:51
Dat is inderdaad een heel mooi filmpje!
Nu eens kijken of ik een postje kan maken zonder dat mijn laptop uit valt
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 08:18
Guyysss sorry dat ik zo afwezig ben lately, maar ik heb het gewoon enorm druk met van alles en nog wat ;3; School is deze week weer begonnen en we hebben afgelopen zaterdag slecht nieuws gekregen, een jongen van 15 bij ons op school is namelijk plots overleden :c
Ennn mijn 6e uur is naar het 3e verplaatst vandaag, waardoor ik niet pas het 5e begin maar al het 3e. Well. Fuck u too school.
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 11:37
Ahw, heel erg veel strekte Linn, gecondoleerd! En dan werkt de school ook al niet mee..
iiiiiii .
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 14:43
@Ziva: Gecondoleerd. Succes vandaag en de komende dagen!
Hoe is het met iedereen hier?
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 18:11
Thanks! Ik kende de jongen persoonlijk niet, maar het is altijd verdrietig als iemand zo jong sterft, vooral op zo'n plotselinge manier.
Anyways, ik heb een 4,1 voor biologie, dus waarschijnlijk wordt dat idee om te posten toch niet zo'n goed plan. Misschien dit weekend, sorry guys School gaat nog altijd voor
iiiiiii .
MAGICIAN
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 18:51
@Ziva: Balen van je slechte punt. Ik ben het er mee eens dat school voor gaat. Biologie was ook nooit mijn sterkste punt.
Tári .
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 21:19
Well.. wat een rotdag. Mijn mobiel is in de wc gevallen en de batterij is naar de klote Ook fijn dat die dingen gebeuren als je niet thuis bent. Ik ben ook echt pas vrijdagnacht thuis *cries inside*
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 22:04
Die vleermuizen had ik nog niet eens opgemerkt xD Oeh is er een bal? Stiekem wil ik er wel iemand heen sturen, maar ik weet niet of ik regelmatig ga kunnen posten..
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 22:32
@Julian: Haha dat zal vast wel lukken En ik vind het ook zo heerlijk om alles door te lezen indd x3
@Tyr: Eyoo, dan kun je het gelijk uitproberen Heb je sws een motivatie om weer een beetje in te komen in de RPG.
Oliver God of Mischief
PROFILE Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Dark Klas: x Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 22:37
Puck! Heya, long time no see ^^
Thank god dat ik morgen een beetje kan uitslapen want ik ben zo dood door al dit studeren. Leren is echt niets voor mij.
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Het onzin topic wo nov 02 2016, 22:39
@Julian: Er zijn genoeg mensen die er met een "open tag" op reageren. So just go have fun xD
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.