PortalIndexLet it go - Pagina 2 HpD5UwnLet it go - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Let it go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 14:06

Aiden zag Saphira blozen, damn wat was dat schattig. Aiden keek vond het heerlijk om met Saphira te dansen. Langzaam veranderde hij de omgeving om het te laten lijken alsof de twee boven het bos danste. Hij trok Saphira wat dichter bij hem in de dans en liet de muziek toen wat langzamer worden. Hij had zin om het meisje dichter in de buurt te hebben, waardoor hij besloot een rustigere dans uit de tango te gaan halen. Hij wist niet of Saphira dat ook leuk vond, maar het voelde voor Aiden wel goed. Toen Aiden even naar het publiek keek zag hij dat Akuma boven de twee kwam vliegen. Akuma kon heel sierlijk vliegen en het leek nu net alsof Aiden en Saphira op de hoogte van de draken vlogen. Hij wist zeker dat het er spectaculair uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 17:43

De omgeving veranderde en nu leek het of Saphira samen met Aiden boven het bos danste. "Wow." Saphira moest nu extra concentreren om niet een pas te missen. Aiden trok Saphira iets meer naar zich toe. Saphira kreeg een raar gevoel in haar buik. Was da verlieft zij. Ook werd de muziek iets rustiger. Saphira vond het wel fijn. Nu kon ze wat makkelijker weer terug in de dans komen en ze hield ook wel van een rustig tempo. Het draakje van Aiden vloog boven hun hoofden. Saphira had zelf het gevoel of ze vloog, maar ze wist ook dat ze niet vloog. Ze kende het gevoel wel van vliegen, haar dierlijke vorm was een Amerikaanse arend. Even keek Saphira naar boven. De draak kon heel mooi sierlijk vliegen. Saphira wilde dat zij zo mooi kon vliegen als ze in haar dierlijke vorm was, maar dat was niet weggelegd voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 18:36

Aiden glimlachte terwijl hij begon te blozen, hij genoot ervan om Saphira zo dicht bij te hebben, hij was benieuwd naar wie het meisje waar hij zo lekker mee aan het dansen was nu eigenlijk was. Hij had wat van haar verleden gehoord, maar nog geen ervaring met haar in een andere setting. Ach het maakte nu niet uit. Saphira danste geweldig en Aiden merkte aan haar dat ze de langzamer muziek ook prima vond. Hij wreef zachtjes over haar rug, so far vond hij haar een lief meisje, na deze dans zou hij haar echt wel vragen of ze zin had om vanavond ergens te gaan eten. Maar eerst een dans neer zetten waar ze trots op konden zijn. Hij keek Saphira diep in haar ogen aan en voelde toen wat hij al vreesde, hij was inderdaad gevallen voor dit meisje. Aiden begon wat te blozen terwijl hij genoot van de geur van Saphira haar shampoo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 19:49

Toen Aiden over de rug van Saphira wreef werd Saphira nog roder en ze lachte. Saphira zag dat Aiden ook moest blozen. Weer voelde ze die rare kriebels in haar buik. Nu wist Saphira het bijna zeker. Ze was verlieft op Aiden. Saphira keek naar Aiden en haar ogen ontmoette die van hem. Haar wangen kleurde zacht roze. Ze wilde wel aan Aiden vertellen dat ze verlieft was op hem, maar Saphira durfde dat niet. Bang dat hij niet het zelfde voor haar voelde. Hij bloosde wel, maar dat konden vast ook aan andere dingen liggen. Ze wist het gewoon niet, echt niet. Saphira wilde niet dat haar jeugd herhaalt werd. Vrienden die geen vrienden waren. Ze vertrouwde Aiden wel. Dat zei haar zesde zintuig in ieder geval. Dat was toen niet zo, toen luisterde ze er niet naar. Het pakte toen verkeerd uit, misschien dan dus niet met Aiden. Saphira wilde zeker vrienden blijven met Aiden, maar dat moest ze niet met dit gevoel verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 20:28

Aiden kon niet stoppen met lachen hij vond het geweldig om zich weer eens zo uit te kunnen leven. "Hey Saphira, je lijkt me een super leuke meid, ik zou je graag beter willen leren kennen, wellicht heb je zin om vanavond samen ergens te gaan eten?" vroeg Aiden tijdens de dans, terwijl zijn gezicht rood werd. Saphira zag er zo schattig maar ook sterk uit vond hij, deze kans ging hij niet laten schieten. Aiden voelde dat het eind van de dans in de buurt zat te komen maar had eigenlijk nog geen zin om te stoppen, dus in plaats van het einde te laten gebeuren liet hij de muziek terug springen naar een eerder stuk zodra de tonen exact het zelfde waren. 'Weer een feilloze overgang' dacht hij in zichzelf, waarna hij Saphira weer diep in haar ogen aan keek tijdens de dans. Hij was zeer nieuwsgierig naar haar antwoord. Tot hij van Akuma hoorde dat Akuma geconstateerd had dat Saphira ook tekenen van liefde toonde. Hij lachte van oor tot oor, zei mentaal tegen Akuma: "Mission accomplished! - Get a girl to like you, check.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 21:00

"Hey Saphira, je lijkt me een super leuke meid, ik zou je graag beter willen leren kennen, wellicht heb je zin om vanavond samen ergens te gaan eten?" "Ja lijkt mij een super leuk idee." Nadat ze antwoord had gegeven dacht ze pas na wat ze gezegd had. Het klonk vast idioot. Saphira zei niks expres om te kijken wat Aiden deed. Hij zou wel niks heel raars doen, maar de zin van Saphira klonk vast idioot. Saphira moest ook een beetje bozen van de vraag van Aiden. Ze was nooit mee uitgevraagd door een jongen. Toen de muziek werd teruggespeeld had Saphira het niet door. Ze wilde nog wel vaker met Aiden dansen. Hij was een fijne danspartner en een leuke jongen. "Moet ik iets speciaals aantrekken?" Saphira ging al een stapje verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 21:14

"Ja lijkt me een super leuk idee." antwoordde Saphira. "Hell yeah!" zei Aiden vrolijk terwijl de twee gezellig door danste. Met een lief hebbende en misschien zelf wel een beetje een hongerige blik keek hij naar Saphira, Het voelde alsof hij de eerste prijs in een toernooi had gewonnen en dat Saphira de prijs was. "Moet ik iets speciaals aantrekken?" vroeg Saphira. "Nee hoor, gewoon iets aan trekken waarin jij lekker in je vel zit, oh en je hoeft geen geld mee te nemen, dat regel ik wel. Spreken we rond 5 uur af bij de grote entree deur van de academy?" reageerde Aiden. In zijn hoofd zag hij Saphira in allerlei verschillende kledingstijlen langs flitsen. Hij was benieuwd naar wat ze vanavond aan trok, hopelijk iets waarmee ze echt comfortabel was. Aiden keek liefhebbend naar Saphira, binnenkort misschien wel zijn Saphira. Aiden vroeg zich af of ze hier op Kovomaka zouden eten, of misschien zou hij zijn shuttle wel weer uit de hangar halen om ergens anders te gaan eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 21:29

"Nee hoor, gewoon iets aan trekken waarin jij lekker in je vel zit, oh en je hoeft geen geld mee te nemen, dat regel ik wel. Spreken we rond 5 uur af bij de grote entree deur van de academy?" "Oh oké. Ja is prima." Saphira was benieuwd hoe Aiden eruit zou zien. Saphira danste vrolijk verder met Aiden. Ze had er nu al zin in. Misschien kon ze dan wel vertellen dat ze iets voor hem voelde of moest ze daar mee wachten. Saphira had niet echt iemand waar ze het aan kon vragen. Ze had eigenlijk geen vrienden. Geen echte vriendinnen waar je alles aan kon vragen, zeggen en waar je mee kon lachen. Plezier hebben met andere meiden had Saphira niet echt gehad. Ja een beetje met haar nichtje, maar dat was familie. Plus Sabrina zat op Razen, ze was 9 jaar oud en zeker niet hoogbegaafd. Het duurde nog 3 jaar. Het verveelde was ook dat Sabrina ziek was, heel ziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 17 2016, 22:22

Aiden hoorde het einde van de muziek naderen en besloot deze keer dat hij het nummer af zou laten lopen zodat hij zich kon klaarmaken voor de date vanavond. het was inmiddels al 2 uur 's middags en Aiden wou graag zijn shuttle checklist afgaan, douchen, wat plaatsen vinden, en natuurlijk zich omkleden. Aan het eind van het nummer stonden Aiden en Saphira heel dicht bij elkaar, Aiden kon het even niet laten om Saphira een dikke knuffel te geven. "Ik ben zo blij dat ik je vandaag ontmoet heb, kan niet wachten om te zien waar dit naar toe zal leiden. zei Aiden vervolgens. Waarna Aiden zachtjes over Saphira haar wang streelde. "Ik kijk uit naar vanavond, ik hoop dat jij er ook veel zin in hebt." zei Aiden. Eigenlijk had hij Saphira aan het einde ook een mooie meid willen noemen maar hij besloot dat te bewaren voor vanavond. "Het lijkt me verstandig om hier af te sluiten zodat we ons even kunnen klaar maken voor vanavond, ik ben ook wel moe, heb al lang niet meer zo uitbundig gedanst met iemand, zeker niet iemand die zo skilled is als jij bent. Wat denk jij van dat plan? vroeg Aiden terwijl hij haar liefhebbend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18 2016, 11:38

Aiden gaf Saphira een knuffel. Dit keer schrok Saphira er niet van en ze knuffelde terug. "Ik ben zo blij dat ik je ontmoet heb, kan niet wachten om te zien waar dit naar toe zal leiden." Saphira voelde de hand van Aiden zachtjes langs haar wang strelen. Ze moest er zachtjes van blozen en wist niet goed wat ze moest zeggen. "Ik kijk uit naar vanavond, ik hoop dat jij er ook veel zin in hebt." "Ik heb er ook veel zin in." "Het lijkt mij verstandig om hier af te sluiten zodat we ons even kunnen klaar maken voor vanavond, ik ben ook wel moe, heb al lang niet meer zo uitbundig gedanst met iemand, zeker niet met iemand die zo skilled is als jij bent. Wat denk jij van dat plan?" [b]"Ik ben eigenlijk ook wel moe, lijkt mij een slim plan." Zei Saphira blozend om de opmerking van Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18 2016, 15:05

Aiden voelde dat Saphira hem terug knuffelde en er ging een heerlijke rilling door hem heen. Hij kon voelen dat Saphira een groot hart had, en kon niet anders doen dan haar even dicht bij houden en even zijn stress van zich af laten vallen. Hij hoopte dat dit vaker zou gebeuren. Saphira bevestigde dat ze ook veel zin had in het etentje, en gaf vervolgend aan dat ze eigenlijk ook wel moe was dus dat het een slim plan was om te gaan afsluiten. Aiden gebaarde Akuma dat ze moest landen, waarna Akuma voor hem landen. de draak was inmiddels terug veranderd tot haar normale grootte waardoor ze ongeveer het formaat had van een groot paard. "Dit is Akuma, mijn trouwe draak en een van mijn beste vriendinnen. Akuma, dit is Saphira." stelde Aiden de twee aan elkaar voor. Akuma maakte een diepe buiging voor Saphira. "Het is me een eer, vrouwe Saphira" zei Akuma beleefd. "Als je wil brengt Akuma je wel even naar je kamer." stelde Aiden voor. Akuma keek vrolijk van Aiden naar Saphira, ze zou het erg leuk vinden om wat met Saphira te kunnen kletsen, misschien had Saphira nog wel wat vragen betreffende Aiden, die kon ze dan ook mooi stellen. Aiden keek met een lieve glimlach naar Saphira en hoopte dat ze het een leuk idee vond, maar je wist maar nooit.

// is het een idee dat ik alvast een topic aan maak voor in de avond? Dat we hier allebij nog een keer posten en dan in het nieuwe topic verder gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18 2016, 15:42

Een draak landde bij Aiden. De draak had de grootte van een groot paard. "Dit is Akuma, mijn trouwe draak en een van mijn beste vriendinnen. Akuma, dit is Saphira." "Wat een mooie draak." Zei Saphira. "Het is me een eer, vrouwe Saphira" Zei Akuma. Saphira glimlachte toen de draak een buiging maakte. "Het is ook een eer om zo'n mooie draak te ontmoeten." Zei Saphira tegen de draak. Ze had wel vaker draken gezien, maar nog nooit zo eentje. "Als je wil brengt Akuma je wel even naar je kamer." De draak keek van Aiden naar Saphira. Ze keek heel vrolijk. Saphira kon niet anders dan toestemmen. Niet dat ze het idee niet leuk vond, dat was het niet. "Ja is goed. Kan ik haar aaien?" Vroeg Saphira aan Aiden. Saphira vond draken zowiezo wel mooi. Saphira floot op haar vingers en Ash, haar raaf kwam aan vliegen. "Laat ik hem dat ook maar voor stellen. Dit is Ash mijn raaf." Ash landde op de schouder van Saphira

- Ja is een goed idee
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18 2016, 16:28

Aiden vond het leuk om te zien dat Saphira Akuma wel een mooie draak vond. Toen ze vroeg of ze Akuma mocht Aiden was het Akuma die reageerde: "Maar natuurlijk mag dat, mensen met goede intenties hebben niets te vrezen bij mij." waarna ze er aan toevoegde: "En mensen waar Aiden een oogje op heeft ook niet.". Aiden bloosde behoorlijk toen Akuma het zei. Dit was toch wel erg vroeg vond hij, maar goed gezegd is gezegd, en Akuma had vast haar beweegredenen. Saphira floot toen even op haar vingers en toen kwam vrijwel meteen een raaf aan vliegen. "Laat ik hem dat ook maar voor stellen. Dit is Ash mijn raaf." stelde Saphira haar vogel voor. Aiden keek naar het beest en zei toen: "Wat een mooi beest, hoelang heb je Ash al?". Na dat de twee wat gekletst hadden hielp Aiden Saphira op Akuma. "Je kan je gewoon aan de teugels vast houden. Je hoeft niet te sturen aangezien je zoals je zag, gewoon met Akuma kan kletsen." zei Aiden. "Tot vanavond, danstalent." zei Aiden terwijl hij trots naar het meisje op zijn draak keek.

// ga ik het nieuwe topic openen ik stuur je de link als ik het af heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saphira
.
.
Saphira

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lizzy
Posts : 123
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: vuur
Klas: Master Iro
Partner:

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 18 2016, 18:36

"Maar natuurlijk mag dat, mensen met goede intenties hebben niets te vrezen bij mij." Meteen voegde Akuma iets toe. "En mensen waar Aiden een oogje op heeft ook niet." Saphira zag dat Aiden behoorlijk begon te blozen. Saphira aaide de draak. Aiden vroeg hoelang Saphira Ash al had. "Vanaf mijn derde, dus ik denk zo'n 12 jaar."  "Je kan je gewoon aan de teugels vast houden. Je hoeft niet te sturen aangezien je zoals je zag, gewoon met Akuma kan kletsen." Zei Aiden. "Tot vanavond, danstalent." Op Akuma reed Saphira weg van Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 19 2016, 17:21

// Voor iedereen die dit topic mee leest, hier is het vervolg: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Let it go - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Let it go - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Let it go - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let it go   Let it go - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Let it go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-