PROFILE Real Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: DEFINITIEF ZOMERMEET! za jun 04 2016, 16:29
Lieve SSA mensjes,
De datum is gevallen!!
Na dat datum prik dinges enkele tijd open hebben laten staan zijn er twee data's uit gesprongen. Ik heb gekozen om deze twee data's aan te houden voor het geval dat tegen die tijd op een van de data's iemand misschien niet kan. Zo hebben we nog een back up plan enzo :33 Als we richting die data's gaan contacteer ik de personen die naar de meet wilde komen welke dag we echt zullen doen.
De twee data's zijn geworden 26 Juli & 27 Juli.
maar goed probeer die twee dus vrij te houden in je agenda! :33 ZET HET IN JE AGENDA YU HUMAN >:3
Attendees atm: Ruby Ayelinn Kim Moon Sims Maardbei & wie wil komen ofc~
Hopelijk heb ik jullie zo voldoende geïnformeerd :33 Zijn er nog vragen stel ze gerust hier ;DD Sorry als mn taal gebruik ene beetje scheef is vandaag, komt door et were haha xD
Lots of love, Ruby~
Luci .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: Re: DEFINITIEF ZOMERMEET! ma jun 06 2016, 14:30
Ok I know... vreemde vraag... en ik ga niks beloven ofzo maar...
IS HIER IEMAND DIE MEE GAAT ALLERGISCH VOOR BEPAALD ETEN?! like noten, melk, suiker, fruit, choco etc?
Ja sims jij mag ook reageren x3
Miss Jackson ...
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light & Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
Onderwerp: Re: DEFINITIEF ZOMERMEET! ma jun 06 2016, 14:57
NOOPE
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: DEFINITIEF ZOMERMEET! ma jun 06 2016, 15:08
Ik ben lactose intolerantie maar heb pilletjes waardoor ik gewoon alles kan eten en drinken x3 :3
En ik eet vegetarisch maar das geen allergie lol
Luci .
Onderwerp: Re: DEFINITIEF ZOMERMEET! ma jul 18 2016, 16:43
Hey daar lieve lieve mensjes~
Meet Reminder~!!
Woopwoop! Dit is de reminder om te zeggen dat volgende week dinsdag de SSA meet is! :DD De definitieve datum is nu echt: Dinsdag 26 Juli~
Ik hoop dat iedereen er zin in heeft! Ikke in ieder geval wel <33
Oh en nog een klein vraagje voor de mensjes die komen: Lusten jullie alle pure choco? x3
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.