MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Woud Klas: Yes! Partner: Dies a virgin.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza di nov 29 2016, 00:36
Item Registered
Earth Magic Spell: W-Rex Mechanic has been registered
Geïnteresseerd? Reageer op deze Trade met wat je te bieden hebt!
Oliver God of Mischief
PROFILE Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Dark Klas: x Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr dec 02 2016, 15:50
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Oliver Categorie: Trading Oproep van: Syrax Je prijs: Ik heb Bat Wings voor je in de aanbieding!
Yvaine
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 305 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/Water & Light Klas: - Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo dec 11 2016, 03:33
Master Kalkstein schreef:
@Hunter: Kyna was je net voor Tenzij Lea liever een Tweelili heeft?
Sorry late reactie, ik vergat telkens te reageren ^^' Lea heeft liever de spreuk van Kyna, sawrry Hunter ^^'
Kyna .
PROFILE Real Name : Very Anonymous, much hidden. Posts : 195 Points : 22
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Air Klas: Ms. Abigail Partner: I just wanna tell you that you're really pretty girl
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo dec 11 2016, 18:41
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Kyna Categorie: Trading Oproep van: Teren Je prijs: 100 talons
Syrax .
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 768 Points : 47
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur - Wind Klas: 3de Partner: I do, but that was not what you meant?
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza di dec 13 2016, 23:00
Code: Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Syrax Categorie: Trading Oproep van: Oliver Je prijs: Earth Magic Spell: W-Rex Mechanic
Sorry voor de late reactie. Xp
Kyna .
PROFILE Real Name : Very Anonymous, much hidden. Posts : 195 Points : 22
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Air Klas: Ms. Abigail Partner: I just wanna tell you that you're really pretty girl
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza za dec 17 2016, 12:45
Ik wil graag een plekje in de Search Plaza! Naam: Kyna Afbeelding:https://i.imgur.com/Phvfxjm.png Item: Aezaeroth Lotus Scarf Je oproep: Ik bied 250 talons (in overleg eventueel wat anders) voor de gene die mij deze kan geven
Ik wil graag een plekje in de Search Plaza! Naam: Kyna Afbeelding:https://i.imgur.com/BBm3aCH.gif Item: Kh'elidji Je oproep: Ik bied 250 talons (in overleg eventueel wat anders) voor de gene die mij deze kan geven
Master Kalkstein
PROFILE Real Name : √Fox Posts : 585 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Woud Klas: Yes! Partner: Dies a virgin.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza ma jan 02 2017, 22:56
Excuzes-moi dat mensen hier moesten wachten, no internets. Willen mensen met een aanbod waar anderen interesse in tonen reageren of ze het accepteren of niet? Misschien is het handig om hiervoor in het vervolg het taggen te gebruiken ^^
Item Registered
Kyna is looking for a Aezaeroth Lotus Scarf in the Search Plaza
Reageer op deze Search met je oproep!
Item Registered
Kyna is looking for a Kh'elidji in the Search Plaza
Reageer op deze Search met je oproep!
Penny .
PROFILE Real Name : Ca(t)ctus Posts : 269 Points : 116
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Water Klas: Master Shong Partner: She laughs a little, but never smiles.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo jul 23 2017, 15:55
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Penny Item: Solsikke Scythe Prijs: 300 talons of een ander rare item.
Olivia .
PROFILE Real Name : Béatrice Posts : 621 Points : 78
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo jul 23 2017, 16:09
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Olivia Williams Item: Wood Magic Spell: Sap Drainer: Een offensieve Wood Spell, overgenomen van Wouddryaden uit het zuiden van Grenaanse Tempelwouden. Een klein, groen gloeiend pentagram tekent zich af uit de vingertoppen van je uitgestoken hand. Geeft je de mogelijkheid om een klein gedeelte van de energie van je tegenstander te stelen. Prijs: Valt te zien wat je mij te bieden hebt, liefst geen talons
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Olivia Williams Item:Light Magic Spell: Crystal Vengeance: Een offensieve Light Magic Spell. Met deze Spreuk laat je een cluster prachtige, maar vlijmscherpe kristallen uit oppervlaktes omhoog schieten. Ter verdediging, als een soort beschutting om achter te schuilen - als aanvalstechniek - of, wanneer juist geplaatst, als een soort afleiding om het licht op de kristallen te laten vallen en je tegenstander met de reflectie tijdelijk te verblinden. Prijs: Valt te zien wat je mij te bieden hebt Liefst geen talons
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Olivia Williams Item: Solsikke Scythe: Solsikke, wat een Grens dialect (Deens) is voor zonnebloem, is gemaakt uit het hout van een sacrale boom uit het Grenaanse oerwoud. Zeldzame planten omwentelen het levende hout, en uit het sap van de zonnebloem heeft zich een soort staal gematerialiseerd. Dit wapen is een oproepbaar, permanent item en een perfect hulpmiddel in de strijd voor de Woud- Licht of Watermagiër. Prijs: Valt te zien wat je mij te bieden hebt liefst geen talons
Master Shong
PROFILE Real Name : ✮Fox Posts : 1376 Points : 93
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza ma jul 24 2017, 00:35
Item Registered
Solsikke Scythe has been registered
Master Shong
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water ✗ Ice Klas: You're my ☆-pupil, each and every one of you! Partner: Tremble, little lion man, you'll never settle any of your scores.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza ma jul 24 2017, 00:37
Item Registered
Wood Magic Spell: Sap Drainer has been registered
Item Registered
Light Magic Spell: Crystal Vengeance has been registered
Item Registered
Solsikke Scythe has been registered
Olivia .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuur Klas: Miss Roxanne Partner: I'm not ready to love, 'cause I'm not fully healed
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo sep 17 2017, 14:15
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Olivia Item: Light Magic Spell: Sun Beam Prijs: Mag door een andere item of fire spell, of een interessant aantal talons
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren
Naam: Olivia
Item: Light Magic Spell: Star Shot
Prijs: Mag door een andere item of fire spell, of een interessant aantal talons
Master Aido ...
PROFILE Real Name : Béatrice Posts : 156 Points : 95
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: † Shizuka Cross †
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza zo sep 17 2017, 14:24
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Master Aido Item: Light Magic Spell: Star Shot Prijs: Mag door een item of een interessant aantal talons ingeruild worden
Master Shong
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza di sep 19 2017, 08:51
Item Registered
Light Magic Spell: Star Shot has been registered
Item Registered
Light Magic Spell: Star Shot has been registered
Hayden Queen Bee <3
PROFILE Real Name : Shadow Posts : 978 Points : 174
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 08:20
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Pendant of Spring // Een magisch amulet met slapende krachten, die geactiveerd kan worden als je er eenmaal op tikt. Wanneer je het activeert, zal de steen in de ketting oplichten en je geheel laten opgaan in de omgeving, als een soort camouflage. Het is aangeraden om een hand over de steen te houden, doordat de groene gloed je positie kan verraden! Gebruik het verstandig, want na een paar keren zal de smaragd in de ketting breken. https://i.imgur.com/vqmpfCh.gif Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, Graag iets wat ik nog niet heb.
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Bat Wings // Twee zwarte pillen in een zwart blikken doosje - het lijken wel keutels - die ervoor zorgen dat je saaie gevederde vleugels een transformatie ondergaan; vanaf nu zul je de trotse eigenaar zijn van vleermuisvleugels. Enkel geschikt voor Air Magicians die de eigenschap hebben geleerd om vleugels op te roepen https://i.imgur.com/RMxxtI7.gif Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Bat Wings // Twee zwarte pillen in een zwart blikken doosje - het lijken wel keutels - die ervoor zorgen dat je saaie gevederde vleugels een transformatie ondergaan; vanaf nu zul je de trotse eigenaar zijn van vleermuisvleugels. Enkel geschikt voor Air Magicians die de eigenschap hebben geleerd om vleugels op te roepen https://i.imgur.com/RMxxtI7.gif Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Summoning Creature: Ancient Rock Eater // Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten. https://i.imgur.com/a609LEQ.png
Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item:Jade Vessel // Een oud, verloren relikwie uit een Cassiaanse Onderwatertempel, lang geleden verbannen door het royale hof doordat de vaas de kwaadaardige kracht bezat om iemand erin op te sluiten en met een zegel voor eeuwigheden te vergrendelen. Door beschadigingen en de slijtages door de jaren heen, heeft het zijn oorspronkelijke kracht verloren - maar de Jade Vessel heeft nog voldoende in zich om je tegenstander er tijdelijk in op te sluiten https://i.imgur.com/CiRlpqP.png Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Summoning Creature: Ancient Rock Eater // Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten. https://i.imgur.com/a609LEQ.png Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Hayden Item: Summoning Creature: Ancient Rock Eater // Rotseters - of Ancient Rock Eaters - zoals ze ook wel worden genoemd, zijn robuuste wezentjes die in eerste instantie lijken op een vis. De vorm, de aanwezigheid van vinnen en de schubachtige huid duiden dit aan. Toch leven deze wezens prima op het land: in feite doen ze hun naam eer aan door zich dwars door gesteente te kunnen vreten. Het bungelende lichtje wijst hen de weg onder de aardedonkere grond. Het maakt de Rock Eater ook een venijnige tegenstander doordat het tot het bot door kan bijten. https://i.imgur.com/a609LEQ.png Prijs: Bied maar wat je er voor over hebt, graag iets wat ik nog niet heb
oh en Noah dearest wil je ook die van Kyna nog weghalen.
Penny .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Water Klas: Master Shong Partner: She laughs a little, but never smiles.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 09:26
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Categorie: Trading/Search Plaza (streep door of laat weg) Oproep van: Naam account, een kleine verwijzing naar de oproep die je bedoelt Je prijs: De prijs die je ervoor wil betalen: dit kan een item zijn, zoals waar degene in de oproep om vraagt, of een bedrag aan ₮alons. Als het een reactie op de Search Plaza betreft, kun je hier zetten wat je ervoor terug zou willen hebben.
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Penny Categorie: Trading Plaza Oproep van: Olivia, spell: Star Shot + Light magic Spell: Crystal Vengeance Je prijs: Ik heb voor beiden spreuken 200 Talons over (=in totaal 400 talons)
Penny .
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 09:28
Ik wens mijn item in de Trade Plaza te registreren Naam: Penny Item: Grenaanse Zilverbes // Deze boom past met gemak in je handpalm, waardoor het boompje gemakkelijk mee te nemen is. Het sap uit de bladeren en bessen van de grenaanse Zilverbes maakt de gebruiker slaperig. Handig voor als je niet in slaap kunt komen, of voor als je iemand anders een dutje wilt laten doen. Prijs: Light/Water Magic Spell of een Talon bedrag boven de 175.
Hayden Queen Bee <3
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Air Klas: Miss Jackson Partner: I’m proud of my heart. It’s been played, stabbed, cheated, burned, and broken…but somehow still works.
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 10:12
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Categorie: Trading Earth spell Oproep van:@Syrax Je prijs: Batwings (niet een die op trade plaza staat. de 3e xD)
Master Shong
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 10:12
+Noah-dearest heeft Kyna weggehaald!
Master Shong
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 10:21
Olivia .
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 12:05
Penny schreef:
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Penny Categorie: Trading Plaza Oproep van: Olivia, spell: Star Shot + Light magic Spell: Crystal Vengeance Je prijs: Ik heb voor beiden spreuken 200 Talons over (=in totaal 400 talons)
Ik accepteer dit aanbod
Olivia .
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 12:19
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Olivia Categorie: Trading Plaza Oproep van:@Hayden, Summon Creature: Ancient Rock creature Je prijs: Light Spell: Sunbeam (staat al in de Trade plaza)
Nu ben ik toch vergeten het erbij te zetten....
PS @Master Shong: Kan je bij de andere items waar ik 'Valt te zien wat je mij te bieden hebt, liefst geen talons' bij de price heb geschreven veranderen naar Mag door een andere item of fire spell, of een interessant aantal talons ?
Laatst aangepast door Olivia op vr sep 22 2017, 12:22; in totaal 1 keer bewerkt
Master Shong
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 12:20
Trade Successful!
Light Magic Spell: Star Shot + Crystal Vengeance have been traded for 400 ₮alons
@ Cat: Was er trouwens nog iets waar je interesse in had? Het viel me namelijk op dat je twee lijstjes hebt, maar het eerste het codelijstje is dat nog ingevuld dient te worden
Hayden Queen Bee <3
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 12:21
Olivia schreef:
Ik heb interesse in je aanbod! Naam: Olivia Categorie: Trading Plaza Oproep van:@Hayden, Summon Creature: Ancient Rock creature Je prijs: Light Spell: Sunbeam (staat al in de Trade plaza)
YAS THIS IS VERY OKAY, (this is also one that is up for trade then)
Master Shong
Onderwerp: Re: ₪ Trade Plaza vr sep 22 2017, 12:31
Trade Successful!
Summoning Creature: Ancient Rock Eater has been traded for Light Magic Spell: Sun Beam
Olivia schreef:
Nu ben ik toch vergeten het erbij te zetten....
PS @Master Shong: Kan je bij de andere items waar ik 'Valt te zien wat je mij te bieden hebt, liefst geen talons' bij de price heb geschreven veranderen naar Mag door een andere item of fire spell, of een interessant aantal talons ?
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.