|
|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Abigail ...
PROFILEReal Name : Simmie Posts : 363 Points : 80 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x WoodKlas: Luchtmagie Partner: I'm protecting the organ in my chest 'Cause the blood, sweat, and tears they can make quite a mess
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 12:23 | |
| Morning iedereen! How is u all? Gooit inspi naar Cat hahah Maaike Nu ben ook curious xD Tell us~? XD |
|
| |
Luci .
PROFILEReal Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light x waterKlas: Miss RoxannePartner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 12:24 | |
| Ja Bamma pls PLS! do explain! x3 Im dying of curiosity right now |
|
| |
Dani .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 149 Points : 5
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 14:41 | |
| I honestly don't really remember xD maar volgens mij was het een hoop plagiaat en gesteel xD zo erg dat ik niks meer durfde te vertellen en te delen met mensen uit angst dat het toch gebruikt werd en nageaapd werd T^T |
|
| |
Luci .
PROFILEReal Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light x waterKlas: Miss RoxannePartner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 14:49 | |
| Wooooaaah thats pretty heavy indeed o.o I get yarr fear, wtf scary dream ;-; Gelukkig wast maar een droom rho x3 |
|
| |
Master Archer
PROFILEReal Name : Error. Name not found. Posts : 143 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & EarthKlas: Partner: You've got me on my knees, baby
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 14:54 | |
| Hey folks~ Te lang alweer m'm neus niet laten zien. Shame on me. Maar zo druk, omg x_x
Anyway, trying to be back more 'n' more |
|
| |
Dani .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 15:13 | |
| @Luci: was it really tho? >.> maybe it was a fision ~=o=~ @Master Archer: we all know that feel xD don't worry ;3 we bijten niet als je even druk hebt *pat pat* take yur time ;D |
|
| |
Luci .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 15:39 | |
| @Bamma, Omg I so get ya xD da denk ik ook vaak like AH NU MAYBE ITS A VISION >< maaarrr al ist zo, dan heeft et geen nut om je dr zorgen over te maken ;-; je kan er niks tegen doen D: lets hope its not a vision tho xD I, and many others, dun want drama x3 |
|
| |
Dani .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 16:52 | |
| Hoezo kan ik er niks tegen doen? XD ik kan tegen mensen gaan schreeuwen c: Maar ik maak me er ook geen zorgen om hoor *pat pat*
|
|
| |
Miss Abigail ...
PROFILEReal Name : Simmie Posts : 363 Points : 80 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x WoodKlas: Luchtmagie Partner: I'm protecting the organ in my chest 'Cause the blood, sweat, and tears they can make quite a mess
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 16:56 | |
| oh wow xD wat een droom idd ;o Maar Ruubs en ik zijn sws heel lief en doen zoiets niet x3 Dus wij waren niet bad guys in je droom toch? (a) XD hahaha. Dromen zijn weird; zo heb ik ook een keer een SSA droom gehad waar alle chars random stierven en de nog levende werden ondervraagd door o.a Savador It was weird to say in the least XD @Master Archer: Ola~ Als je het druk hebt, dan heb je het druk x3 Welcome (back) Anyways~ |
|
| |
Dani .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 17:06 | |
| Lololol die klinkt ook mooi xD en je zou toch denken dat Savador de dader zou zijn xD kwam je er uiteindelijk achter wie het had gedaan? XD |
|
| |
Miss Abigail ...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 17:29 | |
| Nee ;-; Jammer genoeg niet. Ik werd wakker doordat/toen Thennie (in de ziekenzaal & door een mega boze Savador, die antwoorden eisten van iedereen want verhoor xD) tegen een random muur werd gekwakt xD |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 18:03 | |
| Enige SSA droom die ik ooit gehad had was dat ik zat te chillen met Kai en dat was geweldig hahaha. |
|
| |
Luci .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 18:06 | |
| Ik heb ooit gedroomd dat ik van Ronodan hield en hem zoende HAHAH XD en vervolgens de glazen wanden die om hem heen zaten kapot begon te slaan met mn blote handen. ja... hele aparte droom x3
SSA part of our life, part of our dreams <33 |
|
| |
Dani .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 20:06 | |
| Ik heb zo'n droom gehad over Alan Rickman ;-; niet eens over Snape xD echt legit over Alan Rickman van 69 jaar xD of.. Misschien een jaartje of 20/30 jonger xD |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 20:58 | |
| Dem Ronos dreams I can see why Ik heb letterlijk nog nooit gedroomd dat ik een relatie had met iemand of zo. Ik heb gewoon continu nachtmerries waarin mensen sterven, rip ;v |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 21:49 | |
| I feel flattered. And weird at the same time xD |
|
| |
Luci .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 12 2016, 21:51 | |
| @Linn: HAHAHAHHA Everybody dreams about kissin Ronodan ofc x3 im so sawwy I cant control my dreams ;-;
@bamma: ooeeh also smexy time hahaha xD
omg onze dromen so weird x3
Ez: and I feel u ez ;-; le pain :c |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 00:40 | |
| Ugh zo druk weekend. Hopelijk morgen eindelijk weer eens tijd om te posten. Ik heb inmiddels zo veel bij te werken xD |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 12:48 | |
| Just take yur time Beantje ;'3
Ik moet ook nog heel wat bijgaan werken XD
Hmmmmmmmmmmmmm zal ik m'n klasje een beetje opschonen? Sommig mensen zijn al een tijdje niet online geweest :c Wat zou een geschikte tijd zijn die verstreken moet zijn voor ik ze eruit kicken? XD God ik had heel veel moeite met deze falende zin en hij is alsnog niet goed XD lol |
|
| |
Aerin
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood x WaterKlas: -Partner: Dance with me and shake your bones
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 13:37 | |
| Denk ongeveer 1 - 1,5 maand van absoluut geen activiteit? Dus ook gewoon niet online komen enzo I guess? |
|
| |
Dezember
PROFILEReal Name : Ez Posts : 54 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x DarkKlas: -Partner: I gotta give it to you, you give me problems when you are not in the mood.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 14:46 | |
| IK MERK NU PAS DE HALSEY TEKST IN AERINS SIG. If you wanna go to heaven you should fuck me tonight~
eerlijk ken je strange love van haar? dat is de themesong van mijn leven not even kidding |
|
| |
Aerin
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 25 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood x WaterKlas: -Partner: Dance with me and shake your bones
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 14:51 | |
| Ik ken al haar nummers ze zijn zo heerlijk en ik vind ze zo goed passen bij mijn chars man ;v; Gasoline is ook zo goed!! |
|
| |
Dezember
PROFILEReal Name : Ez Posts : 54 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light x DarkKlas: -Partner: I gotta give it to you, you give me problems when you are not in the mood.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 16:56 | |
| jaaa true!! love halsey. maar strange love is gwn zo fitting omdat iedereen op school alles wilt weten over heel mijn leven en relatie en ah big fuck off. haar nummer 'for ruby' is zo sad thoooo ;w; |
|
| |
Lizzy .
PROFILEReal Name : Lizzy Posts : 18 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LichtKlas: Miss AbigailPartner: Not yet
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 13 2016, 20:24 | |
| Hey zo iemand met mij een topic willen beginnen?
|
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 14 2016, 16:45 | |
| ik heb nu even geen tijd maar een andere keer graag^^
Goedenavond |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|