MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Dark Klas: - Partner: I gotta give it to you, you give me problems when you are not in the mood.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 14:55
Ik heb gewoon geen Kerstmis family, dus ik skip kerst liever gewoon
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 14:56
Oh ja, van je famillie moet je het idd hebben of course. Ik had een kerstmis familie, to be honest. Mijn oma was er dol op, misschien komt daar mijn liefde voor kerst wel vandaan tho
Dezember
PROFILE Real Name : Ez Posts : 54
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light x Dark Klas: - Partner: I gotta give it to you, you give me problems when you are not in the mood.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 15:05
Ah onze kerstmis is de verjaardag van de ruzie met een deel van onze familie dus ik heb ieder jaar een huilende oma omdat niet heel de familie samen komt door de ruzie en shit. Ergens best komisch, though.
Ziva .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 15:12
Jah dan begrijp ik ergens ook wel waarom je kerst niet zo geweldig vindt.
Naja, de laatste tijd is mijn familie ook een beetje uit elkaar gevallen hoor, nadat mijn opa's en oma zijn overleden in de afgelopen twee jaartjes. Voornamelijk aan mijn vaderskant van de familie dan, waar ik echt gewoon niks meer van hoor, of althans, niet veel.
Edit: I don't recall ever writing this. What. Did. I. Think.
Spoiler:
Ik ben geboren in hartje zomer, in een klein dorpje in het zuiden van Razen. Mijn ouders waren nog vrij jong toen ik ter wereld gebracht werd, mijn moeder net 25 en mijn vader bijna 27. Het dorpje waar ik ter wereld in gebracht werd, was zo klein dat iedereen elkaar kende. Een nieuw kind dat geboren werd, was meteen hét nieuws van de dag. Dus ook bij mij. Kleine Amanda Clarke was geboren, met als trotse ouders het pasgetrouwde stel David en Kara Clarke. Ja, je hoort het goed. Ik ben niet ter wereld gekomen als Ziva Emily Thorne, mijn echte naam is Amanda Clarke, dat zal vast als een shock op je inslaan.
Laten we het daar echter later over hebben, dat is tot nu toe niet relevant voor mijn verhaal. Ik ben dus geboren in Razen, maar dat betekende niet dat ik volledig de Raziaanse nationaliteit had. Mijn moeder was namelijk een Novaan, echter heb ik nooit haar Novaanse krachten geërfd, die heb ik later uit eigen aard moeten leren. Mijn eerste jaren waren onschuldig, ik heb weinig slechts meegemaakt. Lang hebben we echter niet in Razen gewoond, want mijn vader kreeg een prachtige baan aangeboden in Shadra. Een topbaan zelfs, bij Grayson Global. We verhuisden naar een mooi huis in een drukke stad, een appartement ergens bovenin waar we uitzicht hadden over de stad en de daarachter gelegen oceaan. Een prachtig uitzicht, dat vond ik zelfs al als kind. Mijn moeder heb ik niet lang gekend, ik heb geen enkele herinneringen meer aan haar. Het zijn vooral de herinneringen van mijn vader die bij me zijn gebleven. Wat me altijd is wijsgemaakt is dat ze heel vroeg is overleden aan een ziekte, dat ik daarom geen herinneringen meer aan haar heb: ze heeft weinig van mijn leven meegemaakt, misschien hooguit twee jaar. Helaas voor mij natuurlijk, want dat zou betekenen dat ik zonder moeder ben opgegroeid.
Daar was helaas weinig van waar, een van de vele leugens die me als kind verteld zijn. Mijn moeder was depressief, hoe dat gebeurd is weet ik tot op de dag van vandaag niet eens. Ik heb ooit een herinnering aan haar terug gehad, toen ik mezelf dwong zo ver terug te dringen in mijn geheugen. We zaten in een koets, ik weet niet eens meer waarom we een ritje waren gaan maken, maar wat ik wel weet is dat we richting een dichtbijgelegen meertje reden. En hard ook. Mijn moeder zag er vastberaden uit, vertelde me 'niet bang te zijn' voor wat ging komen. Ik als klein kind geloofde haar natuurlijk, ik was toen misschien hooguit drie of vier. Ze had zichzelf die dag van haar leven willen beroven en mij ook van het mijne. Helaas voor haar werden we op tijd gered door de politie, mijn vader was er klaar mee en heeft haar aangemeld bij een instituut, waar ze zou revalideren totdat ze weer helemaal oké was. Ik heb haar daarna nooit meer gezien. Misschien heb ik daarom de herinneringen aan haar uit mijn hoofd verbannen, misschien wel ja.
Naja goed, dat was allemaal gebeurd voordat we naar Shadra gingen. Het waren alleen mijn vader en ik die met zijn tweetjes in de shuttle zaten, richting de duisterste planeet van heel Kovomaka. Ik weet nog hoe ik uit het raampje heb staan kijken, mijn mond op en vol spanning. Duisternis heerste over de hele planeet, ik kon het zien, maar het gaf me een kick. Ik wilde weten wat ik daar kon vinden, ik was er helemaal klaar voor. We hadden dus een appartement, maar dat was alleen voor in de wintermaanden. In de lente en de zomer hadden we een mooi huisje gelegen aan het strand. In een van de, waarschijnlijk, warmere plekken van Shadra. Mijn vader en ik spendeerden daar onze zomer, ik leerde er vrienden kennen. Of in ieder geval één belangrijke vriend die tot op de dag van vandaag nog steeds heel veel voor mij betekent. Zijn naam was Jack Porter. Een sympathieke jongeman, voor zover ik het me kan herinneren was hij niet geboren op Shadra, maar waren hij, zijn vader en zijn jongere broer vanuit Erd naar hier verhuist, om hier een nieuw leven op te bouwen en de droom van hun vader door te zetten: een bar. Hij woonde dan ook boven de bar, de Stowaway noemden ze het. Ik kan me de mooie dagen nog herinneren, spelend op het strand, lachend, vol plezier. Wensend dat 'niks zou veranderen' wanneer we een van de vele vallende sterren zagen. Ik wilde de wens nooit vertellen, omdat ik er heilig in geloofde dat als ik hem vertelde, hij nooit uit zou komen. Helaas was daar weinig van waar, want op een bepaalde nacht veranderde mijn hele leven.
Het was een zomerse avond, ik en mijn vader zaten voor de televisie en hij had me net gevraagd of ik op Sammy wilde passen buiten. Ik nam Sammy mee naar buiten, maar veel verder dan de deur kwam ik niet. Agenten kwamen ons huis binnengestormd, ik schreeuwde, mijn vader schreeuwde, de agenten schreeuwden. Het was een traumatiserend moment en ik denk dat het me tot op de dag van vandaag nog steeds zo af en toe achtervolgt, veel minder dan in mijn tienerjaren, maar ik heb zo af en toe nog last van de nachtmerries die in mijn jeugd bijna iedere nacht langskwamen. Ik werd weggebracht en ik durf bijna te wedden dat dat de laatste keer is geweest dat ik mijn vader in levende lijven heb kunnen zien, naast de televisieprogramma's die over hem gemaakt waren en natuurlijk zijn trial.
Blijkbaar had mijn vader geld witgewassen voor een terroristische organisatie die de ramp van flight 197 had geclaimd. De shuttle was neergestort en alle 203 personen in de shuttle waren omgekomen. Mijn vader, de arme man, kreeg hier de schuld van. Er was niks van waard, dat durfde ik te geloven. Mijn vader zou zoiets nooit doen, hij was geen monster, hij was geen moordenaar. Ik hield het vol dat hij onschuldig was. Zo hard. Een half jaar lang zelfs, desondanks dat meerdere mensen me hadden proberen over te halen. Maar zíj bleef doorgaan, ik wilde niet begrijpen waarom, maar nu weet ik dat het enkel en alleen was om haar carrière te bevorderen, ze had namelijk een aanbod gekregen van de werkelijk schuldige mensen. De mensen die mijn vader als slachtoffer hadden gebruikt, want het waren zij die in de gevangenis hadden moeten zitten, niet mijn vader. De vrouw, een psychiater, bleef doorgaan en volhouden dat mijn vader een monster was. Zolang totdat ik het ook daadwerkelijk geloofde. Ík geloofde niet langer meer in de onschuld van mijn vader. Ik was de dochter van een terrorist. En ik haatte het.
Nadat ik het geloofde, werd ik ontslagen uit het instituut en in de foster care geschopt. Een bruut systeem, als je het mij zelf zou vragen. Vol met 'foster parents' die het alleen maar deden om het geld. Ik kwam terecht in een tijdelijk gezin waarin nog drie andere kinderen zaten, niemand wilde mij natuurlijk adopteren. Ik was de dochter van de terrorist die vele families had gebroken, voornamelijk de shadraanse families, want flight 197 zou van Shadra naar alle andere planeten gaan. Niemand wilde mij hebben. En dat werd me ook duidelijk gemaakt door mijn Foster Mom, Meridith Hayward, niet eens subtiel zelfs. Ze zei het gewoon, recht in mijn gezicht. Net voordat ze me opsloot in dat donkere, kleine kamertje achter de dikke tralies. Als een crimineel, als een gevangene. Soms zelfs uren lang, soms zelfs een hele dag. Zonder eten, zonder gezelschap. Het maakte me gek, het maakte me kwaad. Op een dag zou ik geadopteerd worden, door een Shadraans gezin. Ik weet niet meer wat er toen gebeurde, maar het was de zoveelste keer dat ik geweigerd werd. Dat ze me zagen en me aankeken alsof ik een monster was dat zojuist de hele wereld had vermoord. Want dat deden mensen, ze keken me aan alsof ik David Clarke was, alsof het IK was die flight 197 met mijn eigen handen had neergehaald. Mijn welontwikkelde vuurmagie deed daarna zijn werk. Het hele huis brandde ik plat, woedende vlammen die in het teken van mijn opgekropte woede stonden schoten alle kanten op. Alles daarna ging verder in een vlaag. Ik werd opgepakt. Ik werd gestuurd naar Allenwood, een maximale beschermde jeugdgevangenis. Waar ik voor weet ik niet hoelang zou moeten zitten. Mijn vuurmagie werd geblokkeerd.
For anyone who is interested. Geen idee wat er nog van klopt of niet. tho.
Sarovyr .
PROFILE Real Name : ~ Posts : 393 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/Fire Klas: Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 16:54
Master Savador schreef:
You know that I officially love you now, don't you~ Holy Diver stuk gedraaid op mijn mp3, en luister er nog altijd regelmatig naar
Ohlala Het eerste nummer dat ik van Dio hoorde was Rainbow in the Dark.
@ Ez: Je character is echt awesome ^^ Heb ook een paar witharige characters gehad op andere RPG's. Er zijn verrassend veel plaatjes van op het internet, maar deze heb ik nog nooit eerder gezien.
Ik ben overigens super verbrand. Vandaag moest ik werken en ben al behoorlijk bleek en iets roodharig van nature, dus dat ging echt snel ondanks dat ik me insmeerde.. En dan begint de zomer nog maar net. RIP me.
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 17:54
@Sarovyr, thank youuu. En ja gelukkig zijn er wel redelijk veel plaatjes van mannen met lang, wit haar~
@Linn, 's een beetje veel om helemaal te lezen maar ik zag 'Shadra', is dat Ziva's history?
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:11
Ez: Uhhh het is kinda haar geschiedenis, ik heb het ooit volgens mij midden in de nacht in een inspiratieboost geschreven omdat het kon -- en nooit echt meer ernaar omgekeken volgens mij. Ik weet nog steeds niet waar ze haar vader is kwijtgeraakt en hoe haar leven precies verliep van 6 - 10 jaar, tho. Want zoals het daar staat is ze dus op vrij jonge leeftijd naar Shadra verhuisd en daar haar vader kwijtgeraakt, maar idk. Het kan nog een thingy zijn als reden voor haar haat voor Shadra, but then still.. dat zou betekenen dat ze like maar 5 jaar op Razen heeft gewoond lol.
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:31
@Linn, nou het zou in principe wel kunnen, toch? Weet je wat je moet doen, in de vakantie als je veel tijd hebt, moet je gewoon eens een heel dagje besteden aan die geschiedenis, dan krijg je hem wel af ;p Ziva is het levende (niet zo levende) voorbeeld dat het lastig is om je char op een serie te baseren xD Vind het wel grappig xD
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:37
Weet je, dat is nog niet eens het lastige eraan. Al is het wel lastig of course, om een karakter dat je ergens vandaan hebt gehaald, in te werken in een geheel andere wereld.
Maar het lastige eraan is dat ze gewoon twee geschiedenissen(is dat een woord?) heeft, haar echte geschiedenis als Amanda Clarke en daarna haar verleden die ze aan de buitenwereld verteld als Ziva Thorne - maar uiteindelijk lopen die twee dingen in elkaar over.. xD
En jah ik moet er echt eens bij gaan zitten en het gewoon allemaal rustig opschrijven, al heb ik een zeer groot deel wel in mijn hoofd though. Zou wel grappig zijn als ze in Shadra heeft gewoond voor een tijdje though~
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:39
Maar ik geloof in je dat je het kan schrijven ;D Ziva y u gotta be so complicated with yer two histories
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:41
Jajaja, vast wel. Over vier jaar kan ik mijn karakterkaart vast online zetten <'3 hahaha Ziva why u so complicated? I even have to remember two birthdays.
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:42
Met wat geluk zelfs drie ;D xD en gawd gawd wyd ziva wyd
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:43
Ja, die van mezelf, en twee van Ziva ja. :'D Gelukkig zijn ze niet zo lastig, 8 Augustus en 19 November. Kan ik wel onthouden.
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 18:46
Ik weet mijn eigen verjaardag, die van enkele vrienden maar die van mijn chars vergeet ik altijd... rip. Alleen Kai weet ik omdat die een vijftal dagen na mij verjaart.
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05 2016, 21:19
Nice nice xD Ik eh, weet ongeveer wel in welke maand iemand jarig is van mijn vrienden, kinda. En daar houdt het een beetje bij op. Ik weet dat een vriend van me op 2 april jarig is en een iemand ergens 12 januari ofzo.. xD
Geez, iemand suggesties wat te doen bij een burn-out? Want volgens mij begin ik er een beetje last van te krijgen.. ik heb altijd zero motivatie en gewoon geen zin meer in school. Veel minder dan normaal.
Luci .
PROFILE Real Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 09:21
Mooorrrnnniiinngggguuuu ssa
EDIT: Yaaaaay gepost met Yangsie
Sarovyr .
PROFILE Real Name : ~ Posts : 393 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/Fire Klas: Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 14:33
Goeeeedemiddag~ Ik lig te chillen bij het meer. Vanavond weer even posten, had het lekker druk afgelopen dagen.
Sevalin .
PROFILE Real Name : Highscore Posts : 615 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: - Klas: - Partner: N&O
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 15:05
Deze site bestaat al zóooooo lang..
Miss Jackson ...
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light & Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 15:55
Ikr! Kudos voor zolang actief te blijven zonder compleet te sterven SSA
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 16:09
Gooooeeedemiddag iedereen!
---
@Linn ik zou het tbh niet zo 123 weten wat je er tegen kan doen? ;o Misschien proberen wat stress weg te nemen door je rust te nemen waar mogelijke en veel leuke dingen doen???
--
Yess SSA bestaat inderdaad al heel lang En here's to hoping dat het nog lang zal blijven bestaan
Luci .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 17:13
@Drake at Marry kiss push ot a cliff... HOW CAN YOU PUSH THE BEST FRIEND OF YOUR FRIEND OF A CLIFF?! EN DAARBIJ SHES ADORABLE AND FRIENDLY! xDD EN EN... I still think its funny he gets the shivers of her >:3 ----
Oh en.. GOEIE AVOND MENSJES <33
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 17:55
Luci schreef:
@Drake at Marry kiss push ot a cliff... HOW CAN YOU PUSH THE BEST FRIEND OF YOUR FRIEND OF A CLIFF?! EN DAARBIJ SHES ADORABLE AND FRIENDLY! xDD EN EN... I still think its funny he gets the shivers of her >:3 ----
Oh en.. GOEIE AVOND MENSJES <33
Ik moest kiezen x''D sawry! zijn Ruby en Luci beste vrienden?
Luci .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 17:57
@Drake: HAHA jaa ok true ik snaps xDD Ruby en Luci zijn idd beste matties :DD *hugt dr char* HAHAHA XD
Hunter en Luci zijn echter ook beste vrienden al een paar jaar x33
en Yang en Luci kennen elkaar wellicht ook al en mogen mekaar ofzo x3
Ziva .
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 20:36
Simone: Yeah, zal ik proberen! Probleem is dat ik het enorm druk op school heb, naja, nog maar zes weken ofzo.
Dezember
Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06 2016, 21:32
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.