|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 01 2016, 21:12 | |
| @Ruubs: Zometeen weer, hé Ik ben op het moment even bezig met setjesstuff~ En ik moet subiet ook even kijken of ik Saf terug de RPG kan schoppen, maybe met een kick between the legs. @Sarovyr, @waarluisterjenunaar: I did enjoy! &also, dan zul je niet snel rust hebben? D: |
|
| |
Yang .
PROFILEReal Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en vuurKlas: Master GeraltPartner: I guess, it's just not meant for me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 01 2016, 21:15 | |
| *falls on the floor, dramatically sobbing* BUT I WANNA GROW PLANTS D: ;-; PLANTS AL PLANTS, WITHOUT THEM WE'LL DIE ;-; SAVE THE PLANTS. KILL NOAH... ooh no wait... SAVE THE PLANTS, GIVE NOAH SOME CHOCOLATE! *gives noah chocolate* *waits if it works*
*heeft vanmiddag de hele tijd zaadjes zitten planten toen alleen zij en noah on waren hehehehhee x3*EDIT: *leest de rest* OMG JAA SAF WEER TERUG IN LE RPG! JOOAAH DOE DA :DD YU GO! GAMBARE!
Laatst aangepast door Yang op wo jun 01 2016, 21:19; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Sarovyr .
PROFILEReal Name : ~ Posts : 393 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/FireKlas: Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 01 2016, 21:18 | |
| - Master Savador schreef:
- @Ruubs:
Zometeen weer, hé Ik ben op het moment even bezig met setjesstuff~ En ik moet subiet ook even kijken of ik Saf terug de RPG kan schoppen, maybe met een kick between the legs.
@Sarovyr, @waarluisterjenunaar: I did enjoy! &also, dan zul je niet snel rust hebben? D: Nice ^^ Heb ze vorig jaar life gezien, en in Januari komen ze weer in Amsterdam samen met Accept. Het is zo nu en dan. Ze werken fulltime en ik Parttime, en anders zet ik mijn boxjes gewoon vol open~ Ken eigenlijk meer dan zat bands die niet heel bekend zijn maar wel super tof. Krijg regelmatig linkjes van metalhead vrienden waardoor ik weer non-stop naar een band luister. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 01 2016, 22:37 | |
| Saf terug in de RPG would be fun~ Al heeft het voor mij geen nut want ik moet nog op ons topicje reageren
Ruby: Yes yes, you can call me Satan if you wish xD Ik hoor die naam toch bijna dagelijks lately. En ja ik heb skype, maar ik kom er de laatste tijd amper op omdat ik gewoon echt super weinig tijd heb en teveel aan mijn hoofd heb, sorry ;vv;
Noah: Ohh dat is best grappig eigenlijk xD Nee voor zover ik weet ben ik de enige in mijn vriendengroep met een bijnaam die niet een verkleining is van mijn naam (of like, linnie).
En bij mij is het meer zovan: "Dat is echt iets voor jou, satan." I be like: "Hey [naam vriend]" "Hey satan" "Jah, maar jij bent ook de duivel."
Al zei ze pas nog dat ik de duivel én god was. Plottwist. It's one person. :') |
|
| |
Luci .
PROFILEReal Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light x waterKlas: Miss RoxannePartner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 07:17 | |
| @Satan, yaaay Satan ok mi likey x3 Ooh nuuuu the struggle is real ;-; is nie erg i totally get ya. Stay strongu in this fight of school and time and ah D: Ya can do it jo! In the mean time we will juet spam yu here DAT PLOTTWIST THO! That would be friggin awsm tbh x3 And rly, it wouldnt be so weird is ja ask me xD --- MOORRNNNIIINNNGGGGUUUUU SSSAAAAAA Ik wil thuis blijven en schrijven... But must resist xD |
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 10:54 | |
| Hello peoples Cat is weer even in Wi-Fi land. |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 10:57 | |
| Goodmorning to mah SSA Fam ---- Cat! How is u? En Hoe is het daar in Italië WI-Fi land? |
|
| |
Oliver God of Mischief
PROFILEReal Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x DarkKlas: xPartner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 11:05 | |
| Heyaa Simmie! Het gaat lekker hier hoor. Pisa bezocht net als Florence twee keer en over een paar dagen gaan we naar Venetië. Het is helaas niet het beste weer maar alles is beter dan in Nederland naar wat ik heb gehoord! Hoe gaat het hier met iedereen? |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 11:29 | |
| Hier atm hoosbuien xD maar gisteren was het mega warrm bij mij o3o Maar ja er is veel regen en onweer deze week enzo xD haha, Rasecht Nederlands weer ;-; Stiekem ben ik een beetje jaloers op je Cat Ooit ga ik ook naar Italië. Want dat wil ik nu al een paar jaar lollolol xD Klinkt alsof je het reuze naar je zin hebt Mooi ^_^ En alvast veel plezier enzo in Venetië <3 En met mij is alles oké, zou beter kunnen xD Al een week lang hoofdpijn door een spierknoop in mijn schouder die zeg maar doortrekt naar mijn nek ;o; Wat gezeik met een arts gehad in het ziekenhuis gehad en nu ff een rare wang want moest naar de tandarts ;'D Maar verder ben ik good~ Maar goed, ik ga vandaag eens kijken of ik een postje kan plaatsen met iemand, bij iemand ;D |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 13:04 | |
| Haihai mensjes, ik weet dat het geen ochtend meer is, maar ik ga nog even doen alsof ik niet veel te lang uitgeslapen heb XD Altijd leuk van die momenten dat Jupiter iets nieuws leert en ineens verdwenen is. Heeft 'ie geleerd om de poort met zijn neus open te duwen en poef weg was 'ie, konden we achter hem aan gaan omdat meneer niet wilde luisteren altijd leuk, in je pyjama door de buurt heen rennen |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 13:30 | |
| Faha, ik laat de hond 's ochtends uit in pyjama en loop gelijk een slechte fashion show, blijkbaar. Vooral schooljeugd zit dan op hun fiets te krijsen als een stel losgeslagen apen, maar goed; dat is de jeugd. - Oliver schreef:
- Hello peoples Cat is weer even in Wi-Fi land.
Greetings to you, m'lady~ |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 13:33 | |
| Haha, ja ik maak me er ook nooit zo druk om wat andere denken, maar het liep niet heel lekker met sloffen die stiekem veel te groot zijn en met blote voeten rennen is ook niet echt een optie hier in de buurt. Er is een verschil tussen in je pyjama lopen of in je pyjama rennen alsof je een pinguïn bent met vastgeplakte poten XD |
|
| |
Jules
PROFILEReal Name : Cid. Posts : 111 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/ EarthKlas: -Partner: Now watch your whole world get drowned in darkness
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 15:42 | |
- @Ruubs:
Zometeen weer, hé Ik ben op het moment even bezig met setjesstuff~ En ik moet subiet ook even kijken of ik Saf terug de RPG kan schoppen, maybe met een kick between the legs.
@Sarovyr, @waarluisterjenunaar: I did enjoy! &also, dan zul je niet snel rust hebben? D: Ah yes you should, maar forceer jezelf niet =w= |
|
| |
Sarovyr .
PROFILEReal Name : ~ Posts : 393 Points : 8 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/FireKlas: Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 18:20 | |
| Zeuw, weer een dag gewerkt. Het liefst zou ik me net zoals mijn kat oprollen en slapen.. Wat een drukte. |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do jun 02 2016, 20:47 | |
- Dan kun je ook moeilijk credits geven, no? Je kunt moeilijk in je onderschrift of iets dergelijks kwakken 'credits to a certain, one of the millions of deviantart artists'.
- Sarovyr schreef:
- * Squeels en pakt wat lijm, gooit dit over Noah met een zooi glitters * There ya go Master Savashine :> For your hard work~
Grooooningen. Knalblauwe lucht met hier en daar wat wolkjes. But why this!
Oeh, hier onweer~ Yes maar het was een tekening en ik had me dus op een andere tekening gebaseerd, en ik had daarna de tekening op FB gepost en ze vond 't stelen omdat ik geen credits gaf (ik had geen fucking link, how was I supposed to give credits) en dan was ze van "het feit dat je de tekening hebt verwijderd lijkt me nu ook enkel een paniekactie omdat je betrapt bent" |
|
| |
Jules
PROFILEReal Name : Cid. Posts : 111 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/ EarthKlas: -Partner: Now watch your whole world get drowned in darkness
| |
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 16:18 | |
| Morning 'Afternoon, peoples~
@Ez: Nou zeg, wat een zeurmadame - dat ze eens op haar zelf let.
Oh noes; ik was gisteren met een post begonnen en mijn beginnetje is gone :/
|
|
| |
Luci .
PROFILEReal Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: light x waterKlas: Miss RoxannePartner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 17:04 | |
| @Sar.... Laat maar gioedYOU KAT IS ZO FRIGGIN CUTE AND CHILL EN AH whats its name?? :33 It looks so nicu and nawww~ *smelt bij het aanzicht van een poezel* Those tanden tho hahaha so awsm x3 --- @Ez, wtf gwn laten, irritant mens ._. ------ GOEIE AFTERNOON EVERYONE <33 Net een meet met een oude kennis overleefd so yay! en mn hoofd is chill genoeg om nog te schrijven dus ik ga direct beginnen woopwoop! Morgen waarschijnlijk weer hier schrijven aaaahhhh~ I love writing |
|
| |
Sarovyr .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 17:14 | |
| @ Ez: Just ignore it, vooral als ze gelijk hysterisch gaan doen xD Zelf zou ik blij zijn als iemand mijn werk deelt en gewoon vragen of hij/zij de maker in het bericht zou kunnen zetten mocht ik dat willen. @ Cid & Ruby: Thanks Al is het best wel een monster soms. Zijn naam is Dio (van Ronnie James Dio) Goedemiddag (bijna avond al weer) overig mensjes~ |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 18:36 | |
| Noah: oohh that sucks :c Happens to me quite often too. Ik heb mijn wiskunde punt terug gekregen. It wasn't so very good. |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 21:32 | |
| @Allen, ja ik ga der gewoon negeren lol, beter zo~ @Noah, ik verlies mijn beginnetjes ook te vaak :'D |
|
| |
Kraven .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and fireKlas: Dark MagicPartner: If i can fit in your life as i am?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 03 2016, 22:29 | |
| Guyz please kijk even naar de topic's? Voor wie les van Iro heeft natuurlijk. ;D |
|
| |
Oliver God of Mischief
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04 2016, 09:23 | |
| @Rilana; zou wel willen maar dat kan pas volgende week c: |
|
| |
Kraven .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and fireKlas: Dark MagicPartner: If i can fit in your life as i am?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04 2016, 10:41 | |
| |
|
| |
Kailee .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04 2016, 11:05 | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|