PortalIndexEli salutes you HpD5UwnEli salutes you 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Eli salutes you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elian
.
.
Elian

Eli salutes you UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Safsel
Posts : 68
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: I don’t care if this is a sin

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimezo mei 22 2016, 21:51

Helloo~!

Ik zal me maar "meteen" even voorstellen, want ik heb begrepen dat er nogal wat verwarring is geweest hier. Goed dan, mijn naam is Safiena. Vandaar ook de afkorting Safsel. Dus ik ben een ander persoon dan wat men eerst dacht x3
13 april ben ik eindelijk 18 jaar geworden en ongeveer een week daarna heb ik mijn vrachtwagen rijbewijs gehaald. Ja, ik rij op de vrachtwagen. Met twee á drie maandjes hoop ik met de opleiding klaar te zijn. Mijn droom is om internationaal te gaan rijden en zo daarmee de wereld een beetje te ontdekken. Naast mijn passie voor dit beroep, hou ik van paardrijden, schrijven, zo heel af en toe eens tekenen (alleen als ik geïnspireerd ben), en heb ik een liefde voor alles dat een motor heeft en meer dan 2 wielen.
Begin dit jaar ben ik door omstandigheden gestopt met paardrijden, dat ik 12 jaar lang heb gedaan. RPG'en doe ik nu ongeveer een jaar of 8/9 en heb daar nog altijd veel plezier in. Zo af en toe schrijf ik ook verder aan mijn boek; Hel is voor Helden. Maar door tijd te kort en vermoeidheid door mijn opleiding/werk, gaat het schrijven niet erg hard.
Verder hoop ik hier een leuke tijd te hebben~
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Eli salutes you UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 06:04

Although we do share the same birthday as well, miss ಠ_Oƪ
Anyhow, nice om je hier te zien. Welkom, welkom! Woot! Op welke andere RPG fora heb je gezeten?
Ik hoop dat je je hier verder op je plek zal voelen en loop je ergens mee vast of zit je ergens mee, stuur dan gerust een PBtje!

Met vriendelijke groet,
Saf (of Noah, mocht je dat awkward vinden~)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Elian
.
.
Elian

Eli salutes you UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Safsel
Posts : 68
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: I don’t care if this is a sin

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 06:47

Ooh, hahah xD Mooi dit x3
Thank chuu! Euuuh ja, ik heb best wel op wat rpg's gezeten de afgelopen jaren. De meest "recente" zijn denk ik PoF, AtF & TWD. Daarna heb ik een vrij lange stop gehad, en nu begin ik weer opnieuw c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
.
.
Drake

Eli salutes you UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Moon
Posts : 1638
Points : 123
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire Magican
Klas: Miss Eres
Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 20:03

Helleuw! ik had je al welkom geheten, maar ik zeg nogmaals 'Be our guest *plays Beauty and the beast song* xD

Wat een leuke en originele passie heb je met die vrachtwagen, erg leuk en iets wat je niet vaak hoort xD
De wereld zien is ook iets wat ik graag nog wil, maar niet per se in mijn beroep. Ik hoop ooit als praktisch creatief kunst docent te eindigen op een creatieve of middelbare school <3
Ik hoop dat je veel plezier zult hebben.
vraagje nog, ik ben ook nieuwsgierig op welke forums e hebt gezete, maar kan de afkortingen eerlijk gezegd niet ontcijferen ^^''

gr, Moonmoon x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jess

Jess

Eli salutes you UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ez
Posts : 135
Points : 10
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth - fire
Klas: -
Partner: Girls love girls and boys

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 20:18

Heeey, welkom bij ons, wat leuk om nieuwe gezichten te zien~

Mag ik je vragen waar je boek over gaat? c: Ik vind het altijd interessant als mensen hun eigen boeken schrijven~
En van de vrachtwagen, dat is echt nice, alhoewel ik echt doodsbang ben voor vrachtwagens, maar ieder z'n ding!
Ik hoop dat je het naar je zin gaat hebben bij ons, en net zoals de meesten wel zeggen, als je vragen hebt kan je ze stellen aan het team of aan eender wie, iedereen is wel bereid te helpen~

x Ez
Terug naar boven Ga naar beneden
Luci
.
.
Luci

Eli salutes you UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : A pinksheep called Ruby :3
Posts : 576
Points : 36
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: light x water
Klas: Miss Roxanne
Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 21:28

WOESH!

Zoals ik al had gezegd hehe, VAN HARTE WELKOM! :DD
Hopelijk ga je et naar je zin hebben, maar zo te zien heb je dat wel hahaa x3
althans, dat hoop ik toch o_o
anyway leuk dat je dr bent^^ en awsm van dat rondreizen!
Ik wil ook de wereld zien jo! So much prettyness~
En cuwl van je boek o.o heb al gelzen dat Bob/Ez hier heeft gevraagd waar et over gaat maar me also pretty curious. So tell us :33

Dusja, welkom en enjoy the ssa familie~ <33

xxxRuby aka pinksheep
Terug naar boven Ga naar beneden
Elian
.
.
Elian

Eli salutes you UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Safsel
Posts : 68
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas:
Partner: I don’t care if this is a sin

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 22:22

Thanksies voor het warme welkom mensies! <3

@Moon - Oh wauw! Neem me petje af voor je droom als docent. Soms heb ik echt medelijden met die mensen als ik sommige klassen bekijk.

@Ez - Sure! Mijn boek speelt zich af in de tijd van de middeleeuwen, in een land dat verscheurd is door oorlog. Er is een hoop chaos en corruptie. Min of meer staat het land op de afgrond. De hoofd persoon is Cedric. Een prins die in de schaduw van zijn broer staat, de kroonprins. Zowel onder het volk als zijn eigen familie is hij niet geliefd. Allemaal kijken ze op tegen de kroonprins. Om Cedric zoveel mogelijk uit het licht te houden, word hij gezonden naar een oorlogsgebied, waar hij de leiding krijgt over een kleinschalig leger. Ze zijn omsingeld door de vijand en min of meer ten dode opgeschreven.
Anyway, een hoop ellende en shizzels. Ik wil ook niet teveel verklappen tho x3 Maar hopelijk schetst dit een klein beeld.. Ik snap je angst voor vrachtwagens wel. Ze zijn niet bepaald klein en licht gewicht.

@Ruby - Haha thanks! Jaaah, de site bevalt wel goed, lololol x3 Nee, vind het super hier. Aardige mensen~ :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Abigail
...
...
Miss Abigail

Eli salutes you UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Simmie
Posts : 363
Points : 80
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Wood
Klas: Luchtmagie
Partner: I'm protecting the organ in my chest 'Cause the blood, sweat, and tears they can make quite a mess

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitimema mei 23 2016, 22:30

Welkom Safiena Very Happy 

Veel plezier hier op de site!
Eigenlijk is alles al gezegd ;'D oh well~

Je boek klink me super nice in de oren Very Happy 
Veel plezier en succes met het schrijven ervan!
En natuurlijk succes met je opleiding  :3
Gaat je vast en zeker lukken en dan kan je internationaal gaan rijden en reizen <3 Very Happy



Dus ja xD veel plezier hier en plezier in de rpg zelf!


Misschien wel tot een keer ic / in de rpg

Xxo
Simone
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Eli salutes you UTL8oxA PROFILE
Eli salutes you UTL8oxA MAGICIAN

Eli salutes you Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eli salutes you   Eli salutes you Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eli salutes you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -