PortalIndexMagican v/d Maand! HpD5UwnMagican v/d Maand! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Magican v/d Maand!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimeza apr 23 2016, 19:24

Hey! Ik heb een simpele suggestie die best wel interessant kan zijn! Sinds ik al een paar dagen actief door 't forum scroll en dus ook daadwerkelijk actief probeer te zijn, kwam ik Magiër v/d Maand tegen.. Het leek een perfect idee, dus waarom brengen we dit niet weer voort? Al lijkt het me wel beter om t Magican v/d Maand te noemen, aangezien dat nu zo ongeveer het woord voor magiër is hier..

Please, plaats hieronder jou mening hierover! Misschien is het wel wat?

Groetjes Leon
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimezo apr 24 2016, 13:03

Hey Leon,

Dat is misschien wel een leuk ideetje om terug te brengen, maar hoe had je dit precies in gedachten? :3
Door middel van een topic waarin iedereen iemand mag opgeven als kandidaat voor Magician of the Month, behalve zichzelf, en dat uiteindelijk degene met de meeste stemmen de titel krijgt - of het Team dat de gelukkige kiest?
Stel je je hierbij ook een Topic van de Maand voor, of een Couple of the Month (hoeft niet per se relatiegebonden te zijn, dit kunnen ook twee karakters zijn die een opvallende confrontatie hebben).
Want uiteindelijk liepen we als Team vaak vast met het kiezen van een Magician of the Month, omdat we zowaar iedereen die op dat moment als lid actief was al eens was geweest. Dat was ook de reden waarom het uiteindelijk stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimezo apr 24 2016, 17:49

Precies wat je zegt, er is een verkiezingstopic voor deze titels, waarbij elk account van de speler een poging kan wagen om een stem uit te grengen. We kunnen misschien elke maand een van de bestaande titeltjes gebruiken of misschien zelfs een nieuwe bedenken, maar elke maand 1 titel die wordt uitgegeven maakt het leuker en geeft meer variatie, dat waar jullie vroeger zulke problemen mee hadden

Mij lijkt het ook wat, om eens in het jaar een 'King/Queen of the Year' verkiezing in te stellen. Dit is iets anders dan een normale verkiezing, want hier zouden mensen daadwetkelijk verkiezingem IN GAME kunnen houden. Zoals bijvoorbeeld echte reclamestunts, reclame vergeven aan andere studenten ('t gedoe waarbij ze in Amerika voor de titel van de School President reclane voor maken in scholen, zoals buttons uitgeven etc.) en een uitrreiking.

Zeg maar wat je er van vind!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimema apr 25 2016, 19:55

Ik denk dat gewoon standaard 'Magician of the Month' wel volstaat, anders wordt dat weer iets om steeds iedere maand je hoofd over te breken.
Het tweede zou ook wel leuk zijn, maar ik ben bang dat dat niet helemaal aan gaat slaan; niet iedereen post even snel of zoiets loopt al gauw dood. Persoonlijk zou ik het eerste wel terug willen brengen en dat leden zelf iemand als MotM als kandidaat op kunnen geven, en er uiteindelijk gestemd kan worden. We kunnen kijken hoe dat gaat.
Ik wacht nog wel even de meningen van anderen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Dani
.
.
Dani

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 149
Points : 5
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimema apr 25 2016, 23:47

Het lijkt me een leuk idee! Maar ik ben bang dat het weer een beetje vriendjes politiek wordt of een populariteit's wedstrijd, zoals voorheen of dat altijd dezelfde karakters worden genomineerd.

Dus het lijkt me leuk, maar misschien is het een goed idee als er een paar regels extra bij komen. Dat je bijv. maar 1 keer in de zoveel tijd genomineerd mag/kan worden met een karakter?

Ik denk ook niet dat het heel eerlijk is als je met elk karakter die een lid heeft kan stemmen XD want de een heeft er een hele hoop en de andere heeft maar 1 karakter XD Dan kunnen de stemmen behoorlijk oneerlijk verdeeld worden. Misschien eerlijker als je maar 1 keer per lid kan stemmen XD

Misschien is het ook wel leuk als het team zo nu en dan de gelukkige kiezen. Omdat die naar mijn mening er toch het meest neutrale in kunnen staan. En dan is het ook wel een verrassing als je ineens tussen de genomineerde staat :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 22:59

Ja, sowieso gaat het stemmen/nomineren dan één maal per lid, dat lijkt me ook wel zo eerlijk, inderdaad. Wat betreft die regel dat je iemand maar één keer in de zoveel tijd kunt nomineren: wat zou daarbij een goede tijdsduur zijn? Twee maanden - drie maanden?
Het is daarbij ook leuk om de Hall of Fame terug te brengen, en misschien ook leuke (in-RPG) prijzen om te winnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:08

Drie maanden lijkt me wel eerlijk, omdat er best veel leden/karakters op SSA rondlopen XD Dan heeft iedereen meer kans. Misschien zelfs 4. Dat je niet meer dan 3 keer in het jaar kan winnen ofzo XD

Waar staat de Hall of fame? Want daar ben ik niet zo bekend in XD
En prijzen sws! Dat is altijd leuk ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:10

Hmm, ik weet niet of dit onder stelen valt maar een andere site had ook zoiets.
Ze deden het daar per seizoen (dus 4x per jaar) en dan ging het om Character - Member (dus de persoon achter de char) - Couple - Quote. Nu kun je Quote vind ik verwaarlozen want dat is gewoon heel moeilijk en kost veel tijd, misschien vervangen door iets anders of gewoon weglaten? Daarnaast mochten de members/chars/couple niet meer meedoen met de volgende award maar wel weer meedoen met degene die daarna volgde, ze slaan dus in feite 1 seizoen over, wat ik best oke vind.
Je mocht per lid op alles 1x stemmen en die stemmen werden naar degene gestuurd die de 'awards' organiseerde, hierdoor komt het ook anoniem over wat misschien ook wel fijn is.
Misschien kunnen we dit ook toepassen op SSA en misschien als het aanslaat later meer toevoegen? Gewoon klein beginnen, dat is meestal fijn.
Misschien is het dan ook handig dat één persoon het organiseert, zo heel veel werk is dat niet aangezien het maar eens in de drie maanden is.
Het is ook leuk dan om inderdaad in-RPG-prijzen er aan vast te zetten, misschien ook mensen missiepunten geven (maar dan natuurlijk niet te veel)?

Dit kwam bij mij op in ieder geval, ik weet niet wat de rest er van vind?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:22

Hmm - ik ben niet op de hoogte van het MotM systeem van die andere site (en het is natuurlijk niet de bedoeling om dingen over te nemen), maar liepen die seizoenen daar gelijk met de in-real seizoenen, zoals op SSA, of stond dat daar los van? Want ik zou het persoonlijk best lastig vinden om over de tijdsspanne van drie maanden/een seizoen één enkel iemand uit te kiezen, omdat er in die tijd vast wel meer zijn die goed actief zijn geweest en die je die titel helemaal gunt. Maar dat ben ik!

@Maaiku: Hier is een linkie naar de Hall of Fame! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Oliver
God of Mischief
God of Mischief
Oliver

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ
Posts : 968
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air x Dark
Klas: x
Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:25

Ze liepen inderdaad gelijk met de in-real seizoenen, maar dat kan je natuurlijk naar eigen wil aanpassen. Maar wat ook bij die site was, was dat mensen anderen mochten nomineren maar er moest een reden achter zitten die ook wel een beetje legit was. Dus dat maakt het wel moeilijker om vriendjespolitiek te gaan doen.
Je had een week om mensen/couples/andere shizzle te nomineren en daarna sloot het en mocht je een pm naar de organisator sturen met je stem, die maakte het vervolgens na 5 dagen bekend wie de winnaars waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:35

It's Maaike Stare

Het lijkt mij zelf indd ook handiger als je het gewoon bij de MotM houd XD anders kun je dat ook doen en het Member of the month maken? Of je het dan nog steeds seizoensgebonden wilt houden kun je dan altijd nog veranderen. Het kan ook Member of the season or whatever XD maar dan zou ik het echt bij member houden. En niet ook couple/quote. Er waren toch ook ooit andere soort awards die je kon winnen? Ik kan ze nu niet vinden want ik ben een noob ;-; maar dan kon je altijd van die buttons of thingies krijgen. Ook met best couple of slechste leraar ofzoiets. Dat lijkt daar ook wel weer op.

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedo apr 28 2016, 23:45

Yus, dat waren de SSA Awards, maar dat was een Event op zichzelf en stond los van de MotM.
Ik denk ook dat het leuker en meer variatie geeft om het per maand te doen in plaats van per seizoen. Dat is misschien wel meer werk, maar daar hebben we nu een uitgebreider team voor~
Een legit reden erbij is toepasselijk en gaat vriendjespolitiek meer uit de weg, al gaan mensen het uiteindelijk misschien 'teveel gedoe' vinden om een reden uit te typen: dan kan het zo zijn dat je misschien maar één of twee nominaties binnenkrijgt als leden de moeite niet meer willen nemen. Maar dat is wellicht ver vooruitgedacht; we zullen dan eerst wel zien hoe het loopt en of het goed aanslaat. En, als er niet meer meningen of feedback hierop komen, hierover een extra topic aanmaken in het Beheerdershoekje?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimevr apr 29 2016, 00:29

That's a good plan yis :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimevr apr 29 2016, 01:43

We gaan dit verderzetten in de beheerdershoek, maar als er nog mensen zijn die graag hun mening hierover kwijt willen, dan kan dat natuurlijk nog. Graag zelfs :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimevr apr 29 2016, 14:00

ik heb nog een idee.. misschien Pet of the Month inplaats van Quote of the Month? lijkt mij wel een leuke invallee
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyon Dasos
.
.
Lyon Dasos

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Lyon
Posts : 49
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht & woud
Klas: Miss Abigail
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimevr apr 29 2016, 21:53

Pet of the Month? Als in huisdieren of dierlijke vorm?
Als je elke maand een huisdier van een char wil uitpikken, dan vraag ik me af wat de meerwaarde hiervan is. Natuurlijk kan je dan gaan stemmen, maar het lijkt me veel kruim voor de admins om al die stemmen bij te houden. Niet vervelend bedoeld, gewoon mijn mening vanuit een andere hoek  :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Cid.
Posts : 111
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark/ Earth
Klas: -
Partner: Now watch your whole world get drowned in darkness

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimevr apr 29 2016, 22:43

Met pet of the month wordt waarschijnlijk het huisdier bedoelt maar het lijkt me zelf nogal moeilijk om het te doen omdat niet iedereen het huisdier van het karakter in de posts vernoemt en het verdomde veel werk is om weer na te gaan wat van wie was.
Verder ben ik hier helemaal voor te vinden om MoTM terug te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimeza apr 30 2016, 19:50

Pet of the Month lijkt me te irrelevant en te beperkt om als 'Of the Month'-categorie te omspannen. Het speelt niet een grote rol genoeg om iedere maand het gelukkige huisdier aan te kondigen, en op welke kwaliteiten zou je een Pet of the Month dan moeten uitkiezen? Dat laat me toch liever met iets dat wel strekking heeft tot de RPG, zoals MotM, Topic of the Month, Couple of the Month - etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Tilorcian Florintia

Tilorcian Florintia

Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Leon
Posts : 101
Points : 35
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Hybrid, Wood x Air.
Klas:
Partner:

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitimedi mei 03 2016, 17:15

Hmm, true. Oke anyeway, let's wait for an decision, shall we?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Magican v/d Maand! UTL8oxA PROFILE
Magican v/d Maand! UTL8oxA MAGICIAN

Magican v/d Maand! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Magican v/d Maand!   Magican v/d Maand! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Magican v/d Maand!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De Magican Boven Mij
» De Magican Boven Mij
» Magician van de Maand comeback!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-