|
|
Auteur | Bericht |
---|
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:18 | |
| Ik ga eerst wel een potje oefenen met Lyon. Als je een keer tijd hebt, kunnen we eens kijken of we er wat van kunnen maken. :-)
|
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:24 | |
| Oase looks pretty nice tho. Hello! ~
|
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:24 | |
| Pff ik zou er niet op rekenen dat ik spoedig zonder topics zit. Ik heb veel slow-chats xD Dus als je een keer inspiratie heb kun je wel maken en dan reageer ik. (Of als ik echt inspi heb voor een nieuw topic) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:27 | |
| Dank je, Ziva!
En daar houd ik je aan, Ro. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:44 | |
| Oase looks indeed veeeery nice o3o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:46 | |
| |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:49 | |
| Ik vond je voorsteltopic ook al geweldig leuk gedaan |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 19:51 | |
| Wat? Dat hey boe, ik ben nieuw op deze site topic of dat hele verhaal over Oase waar ik al de hele dag mee bezig was? |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:00 | |
| Het hele verhaal van Oase yus yus |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:02 | |
| Wij delen een verjaardag kom ik zojuist achter. |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:05 | |
| Ooooh??? o3o 10e september? Hoe oud ben je? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:10 | |
| 21, ook uit 1994, een goed jaar |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:14 | |
| Dat is echt toevallig XD Lekker exact even oud zeg |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:18 | |
| Je houdt het hier al een aantal jaartjes vol (ben je profiel aan het bekijken) |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:24 | |
| Ja klopt, toch een mooie 6 jaar XD Met anderhalf jaar tussenpauze maar shhtt Yay 3000e post! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:27 | |
| Yes, welcome welcome Oase (volgens mij had ik dat nog niet gezegd maar ik weet het niet meer zeker woops) She looks cool ;D Have fun hiero. -- Kennen jullie ook dat gevoel dat je 'vol met inspiratie' zit en dan wanneer je je vingers op het toetsenbord zet deze inspiratie als magie tussen je vingers doorglipt om dan weer haar intrede te doen wanneer je ergens anders aan wil beginnen. ;[ |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:28 | |
| Pomme: dat gebeurt iedere keer weer. Volgens mij zuigt mijn toetsenbord alles gewoon op. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:30 | |
| Probeer pen en papier. Misschien minder last van, maar wel meer geduld voor nodig.
En bedankt voor het warme welkom. |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:40 | |
| Net mijn eerste stukje gepost. Eens kijken of Lyon snel iets tikt. |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:48 | |
| Yes, maar door school gebruik ik al zoveel papier en ik vind het een beetje zonde, want ik weet dat ik uiteindelijk toch niks kan typen/schrijven. Het ligt echt gewoon aan mijn inspiratie soms, maar themesongs helpen altijd tho~ hehe.
Misschien moet ik vanavond weer eens wat gaan typen tho, ik moet nog op redelijk wat lessen reageren zo te zien. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 20:57 | |
| Yea pen en papier gaat altijd beter maar inderdaad de tijd. En dan ben ik ongeduldig want dan heb ik de ideeën en kan ik niet snel genoeg schrijven. En vaak verander ik de helft dan aslnog als ik het daadwerkelijk uit ga typen haha!
En you're welcome ;D (literally lol) |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 21:00 | |
| Yeeey Ziva actie |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 21:34 | |
| - Night schreef:
- Kennen jullie ook dat gevoel dat je 'vol met inspiratie' zit en dan wanneer je je vingers op het toetsenbord zet deze inspiratie als magie tussen je vingers doorglipt om dan weer haar intrede te doen wanneer je ergens anders aan wil beginnen. ;[
ALTIJD. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za maa 26 2016, 22:43 | |
| haha it's an endless struggle really. ;c En als je dan eigenlijk je brein hebt overgehaald om wat anders te gaan doen komt het weer BAM IJSBERG terug en dan denk je; ach dan probeer ik het weer en dan is het weer foetsie :'] Typisch.
Weet sowieso niet zo goed waar ik moet beginnen bij de endless hoop aan topics. Bij de lessen wellicht. :'] |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|