PortalIndex[GZ] Best friend HpD5Uwn[GZ] Best friend 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Best friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tyr

Tyr

[GZ] Best friend UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Squid
Posts : 43
Points : 904
[GZ] Best friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas:
Partner:

[GZ] Best friend Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Best friend   [GZ] Best friend Icon_minitimevr maa 04 2016, 22:27

Ola,

Ja ja, ik heb altijd ideetjes in mijn hoofd rondzwermen die eerst heel erg raar overkomen, maar eigenlijk valt het concept altijd wel erg goed mee.
Dit ideetje is voor een character dat er nog niet is, maar er wel gaat komen. Over zijn naam ben ik nog niet uit, maar dat komt wel. Goed, over naar het ideetje. De bedoeling is dat dit character, laten we hem even Puck noemen om het gemakkelijk te maken hoezo ego?. Dus Puck is nooit echt goed geweest met het hele magie en dierlijke vorm gedoe. Het duurde een hele tijd voordat hij voor de eerste keer in zijn dierlijke vorm veranderde en daarna duurde het een tijdje voordat hij terug kon veranderen. De jongen, die al een oudere broer had die alles heel goed kon, werd gepusht door zijn ouders omdat ze wilden dat hij net zoals zijn broer in vanalles zou uitblinken.
Zoals eerder gezegd had hij erg veel moeite om in een dier en terug naar een mens te veranderen en na de vierde keer liep het mis. De jongen veranderde in zijn dierlijke vorm, liep even rond en probeerde terug te veranderen en... bleef steken in zijn dierlijke vorm. Het lukte hem niet om terug te veranderen en na een week de teleurgestelde blikken van zijn ouders te hebben moeten verdragen, liep Puck van huis weg.

Nu is het de bedoeling dat jou character hem van straat heeft geplukt en hem uit medelijden in huis heeft genomen en hem hun huisdier heeft gemaakt. Op den duur zijn ze naar starshine vertrokken en hebben ze Puck meegenomen en dan komt de plottwist: hun huisdier is eigenlijk geen huisdier maar een mens. Het is de bedoeling dat hij het nu toch voor elkaar krijgt om terug te veranderen. Het probleem is dat hij zo lang in zijn dierlijke vorm heeft rondgelopen, dat hij ook een paar eigenschappen van dat dier heeft meegekregen. Zo kan het dus gebeuren dat hij gewoon op de grond zou slapen omdat hij dat gewoon is of zomaar op tafel zou springen. Hilariteit met hopen dus. Zoals je aan de titel ziet, zou jou character gewoon zijn beste vriend blijven en zou het wel eens kunnen gebeuren dat hij achter die persoon gaat schuilen als hij iets verkeerds heeft gedaan of bang is van iets of iemand. Het character mag een bestaand character zijn, dan is hij gewoon al wat langer op school of stuurden de ouders, voogd, tante whatever hem nu pas omdat ze hem beu waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

[GZ] Best friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
[GZ] Best friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

[GZ] Best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend   [GZ] Best friend Icon_minitimevr maa 04 2016, 22:50

Klinkt erg leuk en ik zie er wel het karakter erin. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Melina
.
.
Melina

[GZ] Best friend UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Simone
Posts : 222
Points : 6
[GZ] Best friend UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light (main) Vuur (Sub)
Klas: Mr. Savador
Partner: If I just lay here, Would you lie with me, And just forget the world

[GZ] Best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend   [GZ] Best friend Icon_minitimevr maa 11 2016, 18:17

Puck~ Wilde hier al steeds op reageren maar vergat het steeds!

Wil even zeggen dat ik je idee awesome vind <3 En dat het me doet denken aan Sam uit True blood

En dat ik wel twee Chars heb die als beste vriend- dingetje zouden kunnen fungeren? o3o

Mels en Abby zijn de beste daarvoor, denk ik dan. Mels heeft ofc Fen al als huisdier, maar dat zou wel leuk kunnen zijn denk? En Abby is nog eenzaam en allen xD ^_^

Want Thennie heeft Revas en die eet arme 'puck' op, ben ik bang xD
En Olivier heeft niet zo veel met honden, alleen met vogels xD


lol

Ben benieuwd naar je Char, alleszins!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ] Best friend UTL8oxA PROFILE
[GZ] Best friend UTL8oxA MAGICIAN

[GZ] Best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Best friend   [GZ] Best friend Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Best friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Le best friend
» |GZ| Friend
» [GEZOCHT] Best friend <3
» ~Fly my friend~
» [GZ] Friend

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-