PortalIndexMeeting new folks HpD5UwnMeeting new folks 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Meeting new folks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mayla
.
.
Mayla

Meeting new folks UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitimezo feb 21 2016, 23:22

Ze had al vroeg aan het landserings-platform van Nova gestaan. Mayla keek haar verzorgers nog even aan en zag dat ze het ook jammer vonden dat May naar Star Shine Academy ging. Jaren hadden ze dat uitgesteld, maar hun kleine vondeling moest toch nodig leren hoe ze haar magische krachten kon controleren. Ze had beide van de basis goed onder controle en ze nam een kleine vriend mee die een zielen verbinding met haar was aan gegaan waardoor ze beide elkaars gedachten zouden kunnen verstaan. Nog ieder een knuffel gevend werd ze lichtjes gedwongen door haar pleeg vader en oudste van de Tempel bewoners om de schuttel in te stappen. Mayla voelde tranen op wellen, maar ze kon ze nog net binnen houden. Zijn woorden deden haar goed dat Mayla tijdens de vakanties weer terug zou komen naar de Tempel. Chibi had zich genesteld in haar haren en May zwaaide nog even voor ze met pijn in haar hart het grote ijzeren gevaarte binnen stapte. Ze nam plaatst op een stoel en voelde hoe het ding op steeg nadat de deuren luchtdicht af gesloten waren. Ze vond het moeilijk, maar er zouden nieuwe kansen komen om nieuwe mensen te ontmoeten. De reis duurde naar haar zin veelste langs, maar na wat een eeuwigheid leek te zijn landen de schuttel toch. Mayla wilde graag snel naar buiten en kreeg van de snelligheid de veiligheid gordel niet meteen los. De mevrouw naast haar opende het slotje en Mayla bedankte haar vluchtig en stond snel op. Sloot zich bij de slang naar buiten aan en pakte haar rugtas en kleine koffertjes van haar viool en harp. De fluit had ze in haar rugtas zitten. Met vlotte stappen verliet ze het platvorm en keek naar de borden die op een splitsing stonden voor ze haar pad verder vervolgde. Ze moest dus rechtdoor lopen?! Chibi sprong van haar hoofd af en begon rond te fladderen. Groot was hij niet. 30 centimeter van kop tot staart en 20 cm als hij op alle vier zijn pootjes stond. Dus veel groter dan een kat was Chibi niet. Ze had hem zo genoemd omdat ze van de Monniken die ooit eens naar Razen waren geweest dat daar de grootste draken voor kwamen. Chibi een Fairy draakje was dan ook het kleinste soort draak dat je vinden zou, tenminste volgens de Monniken. Mayla keek hem glimlachend aan en wenste dat ze wist wat haar dierlijke vorm was? Dat wilde ze zo graag en ergens hoopte ze dat ze dan ook vliegen kon dan kon ze samen met Chibi door de lucht vliegen. Chibi daagde Mayla uit om een wedstrijdje te houden. May stemde in en na het oeroude af tellen van 1 2 3 en daar gingen ze. Mayla kon best hard lopen, maar Chibi vloog haar moeiteloos voorbij. 'Ah, niet eerlijk Chibi! Ik heb ook nog mijn spullen bij me!' riep ze haar kleine vriendje na die plots na een stel struiken voorbij te zijn gevlogen stil hing in de lucht. Mayla vroeg zich af waarom en had de hoge torens wel eerder opgemerkt, maar nog er verder niet naar gekeken. Toen ze naast Chibi ging staan keek ze in de richting van waar het diertje keek. Het kasteel was echt prachtig en adembenemend! De Tempel waar ze woonde zou niet tegen zo veel schoonheid op gewassen zijn... Er rende zo nu en dan leerlingen in en uit het gebouw. Mayla tikte Chibi tegen zijn staart en begon ook naar de trappen toe te lopen. Chibi landen weer in haar haren en sloot zijn vleugeltjes dicht tegen zich aan. Na de trappen beklommen te hebben liep Mayla naar binnen en zag daar een jonge vrouw lopen. Ze wilde graag weten waar ze heen moest om haar spullen in kwijt te kunnen. Ze was in gedeeld in een nieuwe klas. Van Mis Roxanna. 'Hallo goede middag, weet u misschien waar ik de meisjes dorm kan vinden?' vroeg Mayla terwijl ze dichterbij liep. Mensen schuw was ze niet en May wilde graag vrienden met iedereen worden.

(Miss Roxanna)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Meeting new folks UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitimedo maa 03 2016, 23:04

Na 4 keer verhuizen was de 5de keer een piece of cake geworden. En het grappige was dat ze elke keer weer naar een nieuwe school was verhuisd. Dit keer was het dan als lerares. Iets wat ze nooit gedacht had te worden. Maar hier was ze dan. Miss Roxanne Heart, de nieuwe lerares verzorging van fabeldieren. Haar nieuwe school carrière lag aan haar voeten. En naast haar stond haar man. Roxanne was ongelooflijk blij dat Richard mee kon om zijn therapie hier te blijven volgen. Het was goed aangeslagen en ze had gehoord dat de schoolarts een hele goeie was. Daarom had Roxanne nu alle hoop dat het volledig goed ging komen. En dat was te zien ook. Met een big smile liep ze door de gang heen. Voor haar liepen 2 jongens, van 15 en 17 jaar, haar “stiefzonen”. En alle 2 hadden ze een verhuisdoos in hun armen. De laatste 2 dozen die de 2 jongens, zo lief als ze waren, voor haar naar boven wilde brengen. En boven naar haar nieuwe persoonlijke vertrekken was nog de enige weg die Roxanne kende in dit grote kasteel. Want god wat was het immens groot hier. En net toen ze zich dat bedacht werd ze aangesproken door een jong meisje. De jonge lerares bleef stil staan, terwijl de twee jongens doorliepen de trap op. ”Goeiemiddag.” Ze glimlachte het meisje begroetend toe, toen die haar een vraag stelde. ”Je vraagt precies de verkeerde. Ik ben hier ook net nieuw, ze keek haar met een verontschuldigende glimlach aan en merkte het kleine draakje op. Wat een leuk wezentje bedacht ze zich. Haar blik ging even naar de twee jongens die inmiddels al bijna boven aan de trap waren. ”Maar ik wil wel helpen zoeken, bood Roxanne aan. ”Als je mij verteld wat dat prachtige fairy draakje daar in je haar doet.” zei ze met een speelse glimlach. Haar nieuwsgierigheid naar het diertjes was bijna meteen getrokken want ze wist natuurlijk hoe schuw deze wezentjes konden zijn. ”Ik zal me trouwens even voorstellen. Roxanne Heart.” Roxanne stak haar hand uit en wachtte op antwoord van deze nieuwe studente met haar zeldzame metgezel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Meeting new folks UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitimedo maa 03 2016, 23:52

Dus deze jonge vrouw was hier ook nieuw? Dat had zij weer. Mayla trok even een pruillip en dacht na, maar nog voor ze iets kon bedenken stelde de jonge vrouw voor dat ze haar wel wilde helpen en ze stelde zich voor als Roxanne Heart. Haar vraag naar Chibi had haar aardig afgeleid, maar de naam van de jonge vrouw liet meteen een belletje rinkelen en ze was meteen uit haar gedachten getrokken. 'Oh, ik... Dit is Chibi en we zijn beste maatjes. Maar uw hulp zou erg welkom zijn. Zeker omdat ik in uw klas ben in gedeeld Miss Heart. Mijn naam is Mayla Lance en deze ondeugd is Chibi. Ik heb hem in de kristal grotten op Nova leren kennen toen ik er in verdwaald was. Als u hem beter leert kennen is het een schatje.' zei Mayla en ze glimlachte vriendelijk. Ze was snel van haar hapering hersteld. Ze had niet verwacht meteen haar docente zo tegen te komen. Chibi hield zijn koppie schuin en keek Roxanne vragend aan, maar hij bleef waar hij zat al wikkelde hij zijn lange dunne staartje rond de hals van May en ze moest even giechelen, want dat kriebelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

Meeting new folks UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitimewo apr 13 2016, 00:16

”Oh werkelijk? Wat toevallig.” glimlachte Roxanne naar het meisje toen die haar vertelde dat ze in haar mentor klas zat. Dat was ook awkward, om een leerlinge die haar als voorbeeld en steunpunt moest gaan zien, zo te ontmoeten. Maar Roxanne bleef zich er niet lang over schamen, want het meisje was hartstikke aardig. Ze luisterde geboeid toen de jongedame haar voorstelde aan de kleine draak en glimlachte knikkend. ”Aangenaam kennis te maken Mayla. En Chibi natuurlijk.” lachte de jonge vrouw naar het kleine draakje, dat haar met een scheef kopje aan staarde. ”Ik moet zeggen dat ik best wel een beetje jaloers ben op je. Je mag trots zijn op de band met Chibi. Draakjes als deze zijn heel eenkennig en kieskeurig. Net als fairy’s. Dat zijn een van de moeilijkste wezens om contact mee te leggen. Vooral omdat ze zo schuw en schichtig kunnen zijn. Hij ziet iets speciaals in je Mayla,” vertelde ze het meisje vriendelijk.
”Waar zei je dat je naar opzoek was? De meisjes dorm? Ik geloof dat we dan eerst je etage magie moeten vinden. Weet je welke etage je zit?” vroeg Roxanne terwijl ze langzaam in beweging kwam, om al lopend te gaan zoeken met haar nieuwste en eerste mentor leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayla
.
.
Mayla

Meeting new folks UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 128
Points : 20
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Water
Klas: Master Shong
Partner: All the good looking guys!

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitimewo apr 13 2016, 23:39

Miss Roxanne glimlachte naar haar en Mayla glimlachte nog iets breder en luisterde verder naar haar. Over hoe haar mentrix eruit zag nog of ze haar haar weg in het kasteel hier nog niet kende maakte haar niets uit. Ze waren beide nieuw dus dan was het simpel dat ze hun weg er nog niet konden weten. De uitleg over haar band met Chibi verraste haar lichtjes. Dus zo'n band was niet voor iedereen weg gelegd? 'Oh? Dat wist ik niet. Ik was verdwaald en zat lichtjes uit te hijgen, omdat ik al uren had gelopen toen hij naar me toe kwam. Ik kon ook andere zien, maar die besloten later om achter in de grotten te blijven. Maar misschien hebt u wel gelijk?' vertelde Mayla en ze tilde Chibi van haar hoofd af en aaide hem zachtjes. Het draakje krulde zich op en genoot van het aaien, maar bleef toch op zijn hoede. Toen Miss Roxanne zei dat ze eerst de etage van haar magie moesten vinden knikte May rustig. 'Natuurlijk, maar waar moeten we heen?' zei ze en keek even rond of ze een bord zou zien staan waar alle etages op zouden staan, maar vond er geen.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Meeting new folks UTL8oxA PROFILE
Meeting new folks UTL8oxA MAGICIAN

Meeting new folks Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting new folks   Meeting new folks Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Meeting new folks

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Meeting Utrecht 29 juni || Meeting Antwerpen 6 juli
» Meeting Dierenpark Amersfoort 14 april || Meeting Aquatopia 20 april
» Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari
»  Meeting Utrecht 16 maart || Meeting Antwerpen 23 maart
» The meeting.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-