PortalIndex:Class Miss Roxanne: HpD5Uwn:Class Miss Roxanne: 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 :Class Miss Roxanne:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Jackson
...
...
Miss Jackson

:Class Miss Roxanne: UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Sergeant Pepper Puppycat
Posts : 1162
Points : 86
:Class Miss Roxanne: UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light & Wood
Klas: Verzorging van Fabeldieren
Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...

:Class Miss Roxanne: Empty
BerichtOnderwerp: :Class Miss Roxanne:   :Class Miss Roxanne: Icon_minitimezo feb 07 2016, 03:42

:Class Miss Roxanne: Welkom_logo

Als je opzoek bent naar onafhankelijkheid, flexibiliteit en avontuur? Dan ben je bij het goede adres. In deze klas verwacht ik zelfstandigheid, enthousiasme en de juiste instelling. Daartegenover bied ik steun en vertrouwen aan. Er is kans om de lat zo hoog te leggen naar je eigen behoefte en kunnen en daarbij zal ik je de nodige hulp geven. Ik ben niet van de strenge regels mits je respectvol met elkaar omgaat. Verder gaat het er hier vrij relaxed aan toe. Dus geen stress, vrijheid en natuurlijk! Lot’s and lot’s of animal love!



:Rules:

• Iedereen is welkom!
• Respect is een must. Niet alleen naar de mentrix, maar ook naar je medeleerlingen.
• Toon inzet. Wie niet in de les wilt zijn, gaat maar iemand anders zijn of haar tijd verdoen.
• Communiceer. Als er een probleem is (met school, met klasgenoten, met jezelf) kom dan naar je mentrix toe. Dan lossen we het samen op.
• Domme vragen bestaan niet. Als je iets niet weet vraag het dan vooral.

Dit zijn enkel wat regels die in mijn klas gelden. Bij iedere andere leraar of mentorklas ben je natuurlijk gebonden aan de regels van de leraar in kwestie.



:Students(10):

Heb je interesse om je bij deze klas te voegen? Meld je dan hier aan.


Hunter á Lâmina :: 17 :: Wood & Air :: Zwarte magie & offensief :: 5th year
:Class Miss Roxanne: Hunter11

Olivier Sean Hewley :: 17 :: Earth & Light :: Witte magie & Defensief :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Olivie11

Lucienne Lux :: 17 :: Light & Water :: Witte magie & Defensief/Zwarte magie & Offensief :: 5th year
:Class Miss Roxanne: Luci11

Mordecai Dartagnan Celestin :: 18 :: Earth :: Zwarte magie & Offensief :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Mordec10

Elveria Lorena Abbott :: 18 :: Dark & Fire :: Zwarte magie & Offensief :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Elveri10

Rinn Momoii O'Hara :: 18 :: Water & Wood :: Witte magie & Defensief :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Rinn10

Olivia Williams :: 18 :: Fire :: x :: 5th year
:Class Miss Roxanne: Olivia10

Hayden Jordan de Payens :: 19 :: Fire & Air :: x :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Hayden10

Adria Benson :: 15 :: Earth & Air :: Witte magie & Offensief :: 3th year
:Class Miss Roxanne: Adria10

Lea Ithiliën :: 18 :: Wood & Water :: Witte magie & Offensief :: 6th year
:Class Miss Roxanne: Lea10


Klassenoudste
Hunter á Lâmina

:Person to person:

Mocht je behoefte hebben aan een persoonlijk gesprek met je mentrix, een ouder gesprek of heb je een bemiddelaar nodig bij problemen met een medeleerling of leraar? Meld je dan hier aan.



:Study career guidance:

Eens in de zoveel tijd wordt er een mentorles geopend voor de leerlingen die behoefte hebben aan wat begeleiding in hun studie. Aanwezigheid is niet verplicht.


:Class trips:

Eens in de zoveel tijd wordt er een klassenuitje gepland waarin de hele klas iets leuks gaat doen met de mentrix, om elkaar beter te leren kennen. Ideeën voor zulke trips zijn meer dan welkom. Drop deze in mijn postvakje pb Miss Roxanne


:Class Miss Roxanne: Tumblr_inline_nrmx61OywZ1rmc4sl_500
Terug naar boven Ga naar beneden
 

:Class Miss Roxanne:

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Searching for you || Miss Roxanne
» Nieuw Teamlid: Miss Roxanne
» Miss Roxanne Gloria Sarah Jackson // Vvf teacher
» Catching up || Roxanne
» ''Class''

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mentorklas Miss Roxanne-