|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 12:32 | |
| I second that ~ @Anneswann: Yoosh. Ik was er niet helemaal zeker over of het een Zack-style was, maar glad you like! |
|
| |
Yang .
PROFILEReal Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en vuurKlas: Master GeraltPartner: I guess, it's just not meant for me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 13:18 | |
| Woopwoop Goede Middagmornin Peopleee~ Me is neeeettt wakker, heerlijk aant weekend uitslapen :33 Denk dta ik vandaag mn hele dag ga verdoen aan gamen en lezen xDD
Ohoh en Saf, ikke heb een Miqo'te om mee te spelen AAAAH. Ze zijn zo awsm ;-; Nu wil ik een FFXIV rpg jo x3 Oh well ik heb gelukkig de freetrial voor twee weken en daaaaannn ist weer viorbij met gamen x3
Anyway, Hoe ist hier met iedereen op deze mooie zwterdag>??? c: |
|
| |
ii
PROFILEReal Name : . Posts : 530 Points : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 15:06 | |
| Hihi, yes. Steam is <3 En dat zuigt. Ik speel momenteel XIV op mijn laptop op maximum setting. Dus ik denk als je gewoon al een íets betere (of gewoon nieuwere) laptop/pc hebt dat je dan al een heel eind komt met spellen zoals idd AK en ook XIV zelf heb ik nu een Miqo'te, een lalafell en een hyur~ Zoveel leuke keuzes ;D Maar yes. Vroeg of laat zal ik ook weer een nieuwe moeten. Maar voor nu gaat hij nog goed mee. c: Ok, vandaag maar weer eens kijken naar le posts~ |
|
| |
Deactivated person
PROFILEReal Name : Deactivated Posts : 265
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 17:32 | |
| Nnnn! Mn beeldscherm blijkt dus steeds minder goed te worden... Hij kan de FPS niet meer goed 'handelen' volgens die service gevalletje appart. Ohja... posts... ik erm... was heel productief...
|
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 17:46 | |
| Ik ben al de hele week niet productief T^T |
|
| |
Yang .
PROFILEReal Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht en vuurKlas: Master GeraltPartner: I guess, it's just not meant for me.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 17:55 | |
| Oooohooohhh, bad bad Aylan en Laviiii! Hoe kunnen jullie?! |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 17:56 | |
| Naja ;-; De V&D Gaat toch valliet? Dus ik dacht.. misschien een sale.. en... ik had spullen nodig en.. naja... Daarna was het zo van. HEa! Jou ken ik we vreten een burger weg... toen werd het al snel Isaac spelen en tjsa... >.>' |
|
| |
Yang .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 18:01 | |
| Ooohh, jaaa ok, fair enough x333 Leuk man sale! wat heb je allemaal gehaald?? :33
(btw, voor de zekerheid, it was a joke, me not blaming orsomethin anyone^^) |
|
| |
Shia
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 243 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & lightKlas: Miss EresPartner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 19:22 | |
| Goedenavond |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 19:49 | |
| Ik probeer productief te zijn.. mmm.
"De burgemeester van Keulen sprak over een gedragscode voor vrouwen met tips als: blijf op armlengte van mannen vandaan." Are you kidding me. *facedesk* |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 20:16 | |
| Wauw xD Is het erg dat ik even een Harry Potter flashback had naar Umbridge? |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 20:20 | |
| - Yang schreef:
- Ooohh, jaaa ok, fair enough x333
Leuk man sale! wat heb je allemaal gehaald?? :33
(btw, voor de zekerheid, it was a joke, me not blaming orsomethin anyone^^) Een champagne houder + glazen. een nieuwe paar handschoenen, 2 lange shirts en een nieuwe werkbroek. een pakje pleisters (ben zo handig) Prepaid card voor WoW ( gameuren) Telephone case... Nieuwe beschermhoesje voor het glas. Een kaartspel en een agenda... want die dingen zijn toch verdomde handig. en nu afgeleid door WoW eten en een setje in elkaar zien te vlansen voor Vlavi. |
|
| |
Anna-Lena .
PROFILEReal Name : (; Posts : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Wood||EarthKlas: Master JuliusPartner: I won't be the right girl for you!
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 20:33 | |
| Succes met het setje maken! |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 20:58 | |
| You also a WoW player Lavi? Welke kant? o3o |
|
| |
Yang .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 21:00 | |
| @laviOh wouw dat zijn heeeeeel wat spullen! WoW thos is fiuuunnnzzz~ en pleisters zijn altijd verstandig om te kopen ja xDD Veel plezier met WoW en succes met setje maken^^ Dr is niks mis met je current setje hoor btw~ Me like it :3 |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 21:35 | |
| Ik vind het zo crap verleken met jullie. Ik 'RPG' nu een Belf.. met een groepje van league.. naja... Belf en serieus word het niet... dus we zijn ' gay' met z'n alle x'D Zelf role ik ally het meeste, maar heb 2 horde toons Thank you~ Btw: Timewarp dungeon als een Druid Guardian doen... Je gaat 10.000x dood! |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 22:25 | |
| Yes, ben 5x dood gegaan in Ahn'Kahet als tank, het was zielig, te zielig voor woorden :'D |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 23:39 | |
| Zijn ook rottige... maar dan kan je erachter dat je de gehele quest niet te pakken heb voor die timeless... mag je nog maarls 5x Dx Also... WELK OSJE?! - I CANNOT CHOOCE:
Whelp ;-; |
|
| |
Yang .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic za jan 09 2016, 23:44 | |
| @lavi, ik zelf vind dat osje met de tekst: smile, you wont regret it. Die je atm hebt mega nice~ love the coulours en art style^^ Maar als ik moets kiezen tussen die twee, zou ik de eerste doen ;D super leuk effect met die hand jo~ |
|
| |
ii
PROFILEReal Name : . Posts : 530 Points : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 00:12 | |
| Ik vind de onderste mooist ~ Die vind ik net wat scherper en de tekst en de gif zelf is vet ;D |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 06:14 | |
| Welp, toen was ik al wakker. @Lavi: Ik zou voor de tweede gaan! Of gebruik een rotator? - Yang schreef:
- Ohoh en Saf, ikke heb een Miqo'te om mee te spelen AAAAH. Ze zijn zo awsm ;-;
Nu wil ik een FFXIV rpg jo x3 Oh well ik heb gelukkig de freetrial voor twee weken en daaaaannn ist weer viorbij met gamen x3: Yuss My choice; race Miqo'te en class Archer. Bows are my forte. - Teren schreef:
- Hihi, yes. Steam is <3
En dat zuigt. Ik speel momenteel XIV op mijn laptop op maximum setting. Dus ik denk als je gewoon al een íets betere (of gewoon nieuwere) laptop/pc hebt dat je dan al een heel eind komt met spellen zoals idd AK en ook XIV zelf heb ik nu een Miqo'te, een lalafell en een hyur~ Zoveel leuke keuzes ;D
Maar yes. Vroeg of laat zal ik ook weer een nieuwe moeten. Maar voor nu gaat hij nog goed mee. c: Ok, vandaag maar weer eens kijken naar le posts~ Ze worden zo snel oud.. Deze laptop is prima, maar voor gaming is het gewoon een pile of turds. Je gaat naar de main town in een MMORPG (waar de auction is en spelers troep verkopen en stuff) en wat je dan krijgt is een letterlijke dia-slideshow bij ieder stapje door de amount of lag. Of ik ben in de paar seconden dat hij is blijven hangen al een in-game halve kilometer vooruit geschoten. Voor anderen loop ik dan tegen muren op, spawn ik opeens bovenop daken en dat soort awkward happenings xD Maar gamepc.nl is mijn savior - nog even doorsparen en ik kan al heel eenvoudig aan de goedkoopste daar komen maar je wilt voor pc-gaming eigenlijk toch wel het beste van het beste |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 08:26 | |
| Yush.... Hier ook al wakker ;\
editt: Yush!!! vandaag ga ik echt waar posten!! o.< (hoop ik) |
|
| |
Yang .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 10:41 | |
| Succes met posten vandaag Lavi!!! Fightoooo~ ______________ Btw, moorrrnniin peoplee~ |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 10:56 | |
| You can do It, Nickname! Yess also Goodmorning~ |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 10 2016, 11:47 | |
| Goedemiddag menses Vandaag ga ik echt wat doen op SSA. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|