Iemand interesse voor Aurore? Ik wilde haar al een langere tijd wegdoen. Kan me niet goed in vrouwelijke karakters inleven :']
Mauriccio behoud ik liever, ben ook van plan actiever met hem te worden. Wat info:
Naam: Aurore
Leeftijd: 19 jaar
Planeet van oorsprong: Shadra
Magiesoort: Duister
Klas: zesdeklasser, zit in nog geen enkele mentorgroep
Partner: Mag je eventueel zelf voor zorgen
Ouders: Marcus & ??
Broers/zussen: Mauriccio, Mizore (half)
Verdere familie: Savador (soort oom), Felicia (nicht)
Huisdier: Een vogelspin
Interesses: Tarot, wicca, maar vooral dat eerste
Aurore is een intelligente jonge vrouw die zich niet vaak van haar kwade kant laat zien. Ze kan best terughoudend zijn maar zodra het nodig is zal ze met ijzeren vuist voor zichzelf opkomen. Onenigheid met haar jongere broertje Mauriccio heeft ze zelden, ze neemt hem dan ook in haar volle bescherming.
Aurore heeft een talent voor duistere magie en interesse voor tarot, waarmee ze voorspellingen kan doen, en wicca. Verder heeft ze een oogje op haar oom Savador, waarvan ze niet weet dat hij op jonge leeftijd haar vader vermoordde.
Wat eisen:
- Je moet wel wat redelijke posts kunnen maken, dat het geen spamaccount of iets dergelijks word.
- Hou je zoveel mogelijk aan Aurore's karakter en eigenschappen, maar gegevens die er niet al te veel aan toe doen (bijvoorbeeld huisdier) mogen veranderd worden.
- Natuurlijk wel wat fatsoenlijk onderhouden =]