MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth x Water Klas: 6de klas Partner: Not yet.
Onderwerp: Topiccssss zo nov 29 2015, 20:16
Okayyy.... Mijn chars zijn 'n beetje té inactief (behalve Soul) en dit is 'n geweldige site, so...
Iemand zin in 'n topic met Alyssa, Soul of Elliot? c:
Greetzzz Freedje
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: Topiccssss zo nov 29 2015, 20:57
Ik zou eventueel wel een topicje met je willen doen, als je wilt? Met Theneras of Melina :3
Xo Simone
Alyssa
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 220
Onderwerp: Re: Topiccssss zo nov 29 2015, 21:05
Mij maakt het niet uit. We kunnen ook beiden doen met twee van mijn chars en dan maakt de één het ene topic en de ander het ander? c:
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: Topiccssss zo nov 29 2015, 21:18
Sure :3 Das goed!
Heb je nog een verhaallijn, plaats en/of char-combo wat je gaag wilt? Mij maakt het niet uit namelijk. xD
Alyssa
PROFILE Real Name : Freedje Posts : 220
Onderwerp: Re: Topiccssss do dec 03 2015, 07:25
Mij maakt het ook helemaal niet uit. Elliot & Alyssa hebben wel weinig topics, dus dan het liefste wel één met hun c: Elliot is een kleine rotzak en Alyssa is over het algemeen wel vriendelijk, maar redelijk bang aangelegd door omstandigheden c:
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.