PROFILE Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Dark Klas: x Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
Onderwerp: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 19:47
Hello everyone,
Het is weer die tijd van het jaar, waar de blaadjes van de bomen vallen, de wind gaat waaien, het guur word en men gaat hopen op sneeuw en warme chocolademelk. Want wat is winter zonder sneeuw en chocomel nietwaar? Maar ook in de winter zonder sneeuw vieren we een bijzonder feest. Naast sinterklaas. Kerstmis! Een mooie boom met de leukste lichtjes en ornamenten, van die cliché kerstliedjes op de achtergrond en elk jaar probeer je weer om die rendier muts op je kat zijn hoofd te zetten in de hoop dat hij hem deze keer niet met de grond gelijk maakt.
Maar kerst gaat naast de gezelligheid ook natuurlijk om de cadeautjes. En voor de oudere leden die weten wat dit topic betekend ik denk dat iedereen dit wel weet want ik had er nog naar gevraagd, ook hier gaan we de kerstsfeer verspreiden met Secret Santa!
Hoe het in zijn werk gaat: Je meld je aan met het onderstaande formulier en na een bepaalde tijd zullen de aanmeldingen gesloten worden en krijg je een PM. Hierin staat een persoon die zich hier ook voor heeft aangemeld en het doel is dan om iets leuks voor diegene te maken. Dit kan een verhaal, tekening, setje, filmpje of muziekstuk zijn. Noem maar op!
De cadeautjes die je hebt gemaakt, zullen uiteindelijk door jou in het speciale cadeau topic worden gepost, op of rond kerstmis! Dit topic zal later verschijnen. Er kunnen altijd problemen op de weg komen als je bezig bent. Misschien heb je het niet op tijd af of lukt het je helemaal niet om nog iets te maken. Laat het dan zo spoedig mogelijk weten! Dan kan ik, of misschien iemand anders, zich erop storten om toch nog een leuk cadeautje voor diegene te maken!
Code:
[b]IRL Naam:[/b][i] Zet hier je echte naam neer als je dit wil.[/i] [b]Accounts:[/b][i] Voor welk account/acocunts zou je een cadeautje willen?[/i] [b]Likes:[/b][i] Zet hier neer waar je b.v graag naar luistert/kijkt/leest/doet/van houd. Het geeft degene een idee wat hij of zij voor je kan maken.[/i] [b]Extra:[/b][i] Eventuele opmerkingen?[/i]
Aanmeldingen: 1. Anne 2. Noa 3. Ez 4. Ruby 5. Cat 6. Moon 7. NickName 8. Ayelinn 9. Noah 10. Trâm 11. Maaike 12. Linn 13. Noelani 14. Betsie 15. Pomme 16. Simone 17. Rilana 18. Leon
Mijn aanmelding:
IRL Naam: Cat Accounts: Mag gewoon voor mij zijn, anders voor Calix/Zean/Elveria/Aksel Likes: FALL OUT BOY. PATRICK STUMP. Panic! At the Disco, Halsey, GoT, Reign, The Flash, Arrow, ( ͡° ͜ʖ ͡°), tbh het maakt me niet uit alles is geweldig. Extra: x
Laatst aangepast door Calix op ma nov 30 2015, 14:24; in totaal 7 keer bewerkt
Zack .
PROFILE Real Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light/ air Klas: c: Partner: c:
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 19:50
IRL Naam: Anne Accounts: Zack/ Ryan/ Timothy/ Adrian, een van deze vier of meerdere, maakt niet uit. Likes: Drawings, setjes. c: Extra: Have fun!
Raaf
PROFILE Real Name : Noa Posts : 343 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth Klas: Miss Hange Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 19:57
IRL Naam:Noa Accounts: nuuh dat mag de persoon die mij krijgt wel zelf kiezen xD I deun't really care Likes: MUSE euh...gezelligheid met de chatgroep, op zich vind het wel leuk om verrast te worden maar als men toch een richtlijn wil: een tekening en/of setje vind ik altijd heel leuk Extra:nuuh
Kailee .
PROFILE Real Name : Ez Posts : 1449 Points : 38
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air Klas: Master Geralt - 6th Partner: Broken memories consume me
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 19:59
IRL Naam: Ez Accounts: Kai/Shia/Jess/Diusz/maakt niet echt uit c: Likes: Muziek als salvia palth en nirvana en blink-182 en shit, als je daar wat mee bent xD Tekeningen/setjes/whatever~ Extra: Blij met allesss
Yang .
PROFILE Real Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht en vuur Klas: Master Geralt Partner: I guess, it's just not meant for me.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:01
IRL Naam: RUBYYYYY~ Accounts:Yaaannggg~ Likes: katten, my chars lawl (?xD), hard rock, nightcore, ART, RWBY!!!, schrijven, vuur, fanart, avatar, anime, wereldkaarten, cutethings xD, spannende verhalen, horror verhalen, sappy stories xD, alternate universe, gekke verhalen, katten (yesagain), Yang Nora en Ruby van RWBY, fantasy stuff, raspberries, happyness, Asia, setjes always, drawings, etc? Extra: Don't worry, I like a lot of things so just enjoy it! =3
Oliver God of Mischief
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Dark Klas: x Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:02
Jullie staan erbij! ^^
Drake .
PROFILE Real Name : Moon Posts : 1638 Points : 123
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire Magican Klas: Miss Eres Partner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:16
IRL Naam: Mag alles zijn, als t maar met liefde is gemaakt Accounts: Drake Likes: Ik hou van fantasy, tekeningen, en veel meer maar kan het zo ff gauw niet bedenken wat xD Extra: nope
Cyllae .
PROFILE Real Name : ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\ Posts : 395 Points : 15
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light Klas: Master Julius Partner: You are cute, can I keep you?
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:20
IRL Naam: NickName Accounts: Syo Likes: Muziek (Shinedown, Lp, Fallout boys), League of Legends, anime(Gangsta, No6 en Rokko no yuusha), Crea-bea dingen. Extra: Maakt niet uit wat, alles is leuk right?
Ronodan .....
PROFILE Real Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuur Klas: none Partner: Leave me breathless...
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:22
IRL Naam: Ayelinn Accounts: Ronodan, Aloiysius, Hunter, Celia en Oriël. You can choose one xD Likes: Lezen, schrijven, muziek, zingen, theater, SSA xD Anything creative. Extra: Thank you and merry christmas!!!
Oliver God of Mischief
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:31
Noted! c:
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 20:48
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Savador Partner: En wat als dit liefde is?
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 21:27
IRL Naam: Trâm Accounts: Yagami Likes: De kleur zwart, kunst (ben nu vooral obsessed met geabstraheerde kunst, pop art en postmodernisme), voedsel in het algemeen, referenties die naar muziek en boeken verwijzen, out of the box denkers en nog meer irrelevante dingen~ Extra: Edit: ik heb het liefst een setje (,want ik doe er zelf veel te lang over T^T). Klik *hier* voor een Yagami dump. Maar tekeningen en verhalen vind ik ook leuk, hoor!
Laatst aangepast door Yagami op ma nov 16 2015, 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Morten .
PROFILE Real Name : Q- Posts : 37
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Darkness Klas: // Partner: In a sappy voice: 'remember I love you'
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 22:43
IRL Naam: Quy Accounts: Morten c: Likes: KPOP, soft/indie-rock, Teen Wolf, TWD, TMR, gamen(LoL, Portal, MMORPGs etc.), koken, Tumblr, op PS klooien Extra: Ik ben een soortvan proud mama/papa, zelfgemaakte dingen zijn altijd goed~ ALLES IS LEUK
Yvaine
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 305 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/Water & Light Klas: - Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 zo nov 15 2015, 22:58
IRL Naam: Maaike Accounts: Kriss, Lea, Yvaine en Lucius. Kies maar Likes:Ah ah ah! I don't even know D': van alles! Let me think! The walking dead <3 Hannibal <3 Orange is the new balck <3 The hunger games, game of thrones (ik kijk echt absurd weinig lately) coldplay, muse, gotye, christina perri, kina grannis, glee/lea michele, keane. Thrillers, romans, volwassen sprookjes, SSA <3<3<3 dieren (paarden, honden, katten, vossen, muizen, varkens, geiten, reptielen, haaien, vogels, stokstaartjes, ALLES) fietsen, steppen, paardrijden, lezen, parties! lekker eten maken en ik hou natuurlijk van my special someone Extra: Ik kreeg zowaar een feestelijke hartaanval toen ik dit topic opende XD that music <3 brengt me helemaal in de stemming XD Ik ben met alles blij. Ik heb geen voorkeur voor iets. Als het maar met plezier gemaakt is
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 ma nov 16 2015, 08:41
IRL Naam:Linn Accounts:Ziva, Carissa Likes:Schrijven, lezen, films & series kijken(Revenge, Hannibal, Teen Wolf, How to get away with murder, criminal minds, hunger games, the maze runner - that kind of stuff), rpg'en, het leven verpesten van mijn karakters. Extra: Have fun, ik ben met alles blij! Als je van plan bent een setje te maken tho, ziva heeft bruine haren en blauwe ogen en carissa blonde haren en lichtgroene ogen - heb hier een groep vol faves van brunettes en stuff zitten, die je eventueel kan gebruiken
Oliver God of Mischief
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 ma nov 16 2015, 10:51
Jullie staan erbij!
Lightning .
PROFILE Real Name : Noelani Posts : 4399 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire|Darkness Klas: Master Savador Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 ma nov 16 2015, 16:04
IRL Naam: Noelani Accounts: Lightning/Lilith Likes: films en series,schrijven, lezen: actie and ofc a bit romance, also fanfiction and toekomst en verleden verhaaltjes/ Ehm.... music a bit of everything behalve harde muziek DX SSA duh XD Extra: nope, happy with what you make ^^
Kit .
PROFILE Real Name : Betsie Posts : 692 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Dark Klas: Partner: ღ Close your eyes and Listen to my Whisper ღ Open your eyes and Savour the Silence ღ
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 ma nov 16 2015, 16:43
IRL Naam: Betsie Accounts: Tári/Kit Likes: Ehm.. schrijven, lezen, series (Game of Thrones, Once Upon a Time, The Musketeers, Da Vinci's Demons, Supernatural... eeeen daar ga ik stoppen, anders wordt de lijst te lang XD), muziek (Two Steps From Hell, Audiomachine, Peter Hollens, ThePianoGuys) en tekenen (niet geweldig, maar het is gewoon leuk) Extra: Nah, just have fun
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 ma nov 16 2015, 18:23
IRL Naam: Pomme Accounts: Allemaal. Jus, Teren, Ryohei, Leo, night, Kiana Revea Likes: RPG, paardrijden, lezen, sporten in het algemeen, films, series kijken, kpop, Jpop. Japan en korea, muziek, zingen, games, Anime, tekenen, Psychologie, youtube. Extra: Everything is fine. Srs ik ben met alles blij c: Just your imagination. Hoe gekker hoe beter voor mij c:
Oliver God of Mischief
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 do nov 19 2015, 17:17
Y'all on the naughty list!
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 do nov 19 2015, 17:55
IRL Naam: Simone Accounts: Deze, Theneras Likes: Dieren. Gamen (Assassin's Creed, Fallout 4, The Witcher, Mass Effect, Dragon Age etc. Houd verder natuurlijk van schrijven en rpg'en en ook van lezen (Harry potter, Fantasy en thrillers). Verder kijk ik ook héél veel series (Orphan black, Teen wolf, NCIS, OUAT,Grimm, Doctor Who, GOT, HTGAWM, Heroes reborn, The walking dead, Sleepy hollow en nog wel meer. Verder doe ik aan paardrijden en kijk ik Youtube filmpjes. Extra: Eventuele opmerkingen? Nope. Just have fun! <3 Ik ben met álles blij!
Laatst aangepast door Theneras op vr nov 20 2015, 12:57; in totaal 1 keer bewerkt
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 vr nov 20 2015, 00:42
Heyo Cat, even een vraagje: is dit als Event bedoeld of gewoon 'zomaar' uit eigen initiatief? En is het alright als hier een sliderplaatje voor wordt gemaakt?
Luna
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 406 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth, Aarde Klas: / Partner: If you can take it, dont break it
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 vr nov 20 2015, 01:19
IRL Naam: Rilana Accounts: Luna en Syrax Likes: Ik ben een grote draken fan, vind katten te gekke dieren, ik teken graag, schilder ook graag, lees vooral fantasie verhalen, schrijf zo nu en dan ook, luister naar BVB, Lordi, Skillit, Three days grace. Extra: Ook ben ik gek op gifjes. Dus wie mij krijgt en er een voor mijn accounts maken kan zou leuk zijn. Voor Luna een lopende beer of dat ze in een beer verandert? Voor Syrax een bewegende Tandloos. c;
Oli .
PROFILE Real Name : Leon Posts : 22 Points : 3
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water with a little twist of Air, what makes him able to control weather on small places. Klas: Miss Hange Partner:
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 vr nov 20 2015, 12:31
IRL Naam:Leonn Accounts:Maakt niet uit, oliver, tilorcian, en gyashin zijn van mij. c: Likes: Poehhh, ehh. Ik ben een grote hp fan, ship graag, hou enorm van magische wezens en kan niet wachten op de nieuwe hp-universe film van mijnn favoriete karakter (Newt Scamander) al ver voordat de films announced werden. Ik ben gek genoeg enorm verslaafd aan amerikaanse en brits sprekende youtubers. Phan, Tyler Oakley, GayGod/Lush, touchdalight etc. Maae een van mn favorieten is toch wel Troye Sivan. Extra: Eventuele opmerkingen? I like gifs and drawings!!
Oliver God of Mischief
Onderwerp: Re: Secret Santa 2k15 vr nov 20 2015, 13:10
@Simone + Rilana + Leon; Jullie staan genoteerd!
@Noah; Je kan het als een evenement zien maar het is vooral uit mezelf gekomen en meer voor de gezelligheid. En sure; slidertje is awesome!
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.