|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:39 | |
| ahhhhhh, dat is zo hatelijk. |
|
| |
Gyashin
PROFILEReal Name : Leon Posts : 48 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth, maar een lichte controle over vuurmagie sinds hij zich in lava verdiepte.Klas: I never needed to learn, but Miss Hange haves some nice work shes working on.Partner: --
| |
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:45 | |
| YOO LEON : DDDDDD
@Aylan: Yesyes, actieforum needs to fix stuff :c |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:46 | |
| *hugz the noah* :'c RIP Tommie He was a fabulous mouse hunter
and Nice ava van Saf XD met dat Grumpy er zo heel pieterpeuterig bij gezet XD Indeed zo hatelijk! Ben ik altijd blij dat ik nog meer accounts heb waar ik dan op kan kijken XD
Ah meeehn! Er liggen hier twee milka chocolade repen op mijn bureau naar me te loeren zo van *MUNCHIE MUNCHIE MUNCHIE MUNCHIE!* Need... to resist... the munchies! hnnnggg 8U
Anyway! Hoe gaat het met y'all? |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:50 | |
| Good ol' Tommie. He was an idiotic bombaclat but moreover a very good chap. En nu stikt het hier van de muizen.
Hhaa yiss, some new ava's : D 'Bout time I thought! En dat is een idee, maar ik ben al zolang niet meer op mijn oude account geweest dat ik een hele hoop stuff bij moet kijken in dat geval g'dammit mijn leven |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:52 | |
| About cats; onze kat had een vogel gespot alleen vloog die weg. Dus dacht Hoeps leuk: 'Als ik spring vang ik hem wel.' Wat resulteerde op de meest idiote sprong die ze tot nu toe heeft gedaan.
Anyways, everything good. |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 19:56 | |
| Oh, cats. Yesss -raises hand- Hier ook alles goed. Ik kan bij y'all niet anders meer denken dan aan AVPM's Cho Chang |
|
| |
Kriss .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Vuurmagie/LuchtmagieKlas: -Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:05 | |
| Misschien kan Shadow de nieuwe huiselijke muizenvanger worden XD laat haar los op de zolder en whoepa! opgelost XD Ik wil ook stiekem nieuwe setjes voor mijn lady's maar moet even geduld hebben ^^~ Saf iss very naiss yiss Ik denk dat, als jij nu op je oude account gaat, de stoppen in je huis doorslaan van de te veel aan gemiste berichten op SSA XD Oh yessss XD AVPM! Moest even denken XD maar I remember now ^~^~
@Jinte: X'D loool! I love dem kitty's! Vind het altijd geniaal als ze van die rare mekker geluidjes maken als ze een bird zien XD
en nu zit ik op mijn kamer en heb ik zin om met mensen te skypen ;-; WIE WILT MIJN FUGLY FACE GROOT OP ZIJN SCHERM ZIEEEEN???? *RAPE FACE* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:09 | |
| Ik zou wel willen maar ik ben busy :/
En Hoeps maakt niet van die geluidjes, het is meer een staarwedstrijd xd
|
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:17 | |
| gevolgd door een hilarious jump XD Dus altijd leuk! Weet je dat ik laatst trouwens pas achter kwam dat Zack en Aksel bro's waren X'D? *is deeply ashamed* Aaaaah! I couldn't resist the chocolat ;-; Match heerlijk bij mijn warme thee =w= hmmm en stiekem wil ik alleen met Noah skypen XD maar hij mag me niet ;-; of wel Noah? |
|
| |
Kraven .
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and fireKlas: Dark MagicPartner: If i can fit in your life as i am?
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:20 | |
| Als het alleen bij het afmelden bleef was dat zo erg nog niet, maar dat je dan geen bericht krijgt op is erger. XP Maar ik heb hele lieve foto's van de BB's. Alleen nog even.wachten tor een zeker peraoon achter de pc uit stapt. XD Oh en de tekening van Iro. XD :LOL!: |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:24 | |
| Ik heb er zo'n grote hekel aan wanneer je door de zenuwen iets vergeet. En dat vooral als je voor de klas staat. Terwijl je een betoog moet houden. Edit: En kitties, oh de kitties, wat moest ik toch zonder mijn lieve katjes die me de hele dag achterna lopen en willen kriebelen <'3 |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 20:56 | |
| MAAIKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RO NEEDS YOU!!!!!!!!!!!! POST WITH LEA!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 21:22 | |
| - Kriss schreef:
- gevolgd door een hilarious jump XD Dus altijd leuk!
Weet je dat ik laatst trouwens pas achter kwam dat Zack en Aksel bro's waren X'D? *is deeply ashamed*
Aaaaah! I couldn't resist the chocolat ;-; Match heerlijk bij mijn warme thee =w= hmmm
en stiekem wil ik alleen met Noah skypen XD maar hij mag me niet ;-; of wel Noah? Of course wel, silly. Maar geen Skype tonait, ik ga zo maar weer eens richting beddebak. AVPM's Snape vind ik nog steeds the best (=w=)b And just one time.. just one time - I wanted to take your mum's... boobies... and put them on my face, and go.. BLBLBLBLBLBLBLSaf needs a kick in the nuts from a half nekkid Kriss too! |
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 21:36 | |
| Yay ik wordt niet gehaat X'D WHAHAHAHHAHA! OMFG! BEST SCÈNE EVA! :'D Hij was echt een super nice acteur yess
en I know guys ;0; imma sorry! een meerkatjes verslag is iets belangrijker vanavond T^T anders heb ik morgen een boos groepje en krijg ik klapjes XD maar kicks in the nuts en naughty dirty stuff met Lm-posts komen er snel aan ^^ I promissssssuh and I NEED RO TOOOO!!!! <3 <3 <3
nu zit ik me af te vragen why the fuck ik met mijn zonnebril op zit XD
oh shit! morgen ook een scheikunde toets :U fagggggggggg Imma out a here! GOOD NIGHT LOVYDOVY'S
|
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 21:39 | |
| Oh man succes met je scheikunde toets en je verslag. Ik vind scheikunde van te voren altijd super easy en dan krijg ik het proefwerk en kom ik er pas achter dat ik fucked ben c: Wooh morgen misschien weer tijd om te posten, dan kan ik het laatste topic met Carissa afmaken |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo sep 30 2015, 22:13 | |
| Bijna die post van Adrian af, god hij schrijft echt stroef. |
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 00:39 | |
| FACK YEAAH! &*(&e*!*(*(*&@ Yvaine is back! whoep! The cold dragonlady komt de ziekenzaal weer opvrolijken! Met wat extra history en een nieuwe stem XD Dankzij Mister Fox Damn you Noah! Waarom kom je altijd met betere ideeën XD
|
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 00:43 | |
| Heeheee! Starkid Joe Moses for the win! Al is Joe Walker (Voldemort/Umbridge) ook wel naisu. En geeft niet, neem de tijd die je nodig hebt, Saf kan vast en zeker wel wachten op een mae geri in zhe cojones. Come to think of it, hij is deze maand jarig en ik denk dat ik hem toch een jaar ouder laat worden ouwe lul. |
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 00:50 | |
| AH! kssst@! *slaps the noah!* No! Bad idea :U Dan is Saf even oud als Yvaine en dan klopt het verhaal niet meer T^T Laat hem de minder ouwe lul zijn plox! Is hij net zo sexy en alsnog oud XD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 01:02 | |
| Ouch :c That kills the Noah. Butbutss. 37 en een half dan? Maak haar dan the sweet 39, kunnen ze vroeg of laat samen de veertig in youuu /first world problems |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 01:04 | |
| Yaayyyy Ryo is niet meer alleen ;3 |
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 01:15 | |
| Hnnnng but hnnggg *huilie huilie* 39 is nog net te oud voor Yvaine ;-; die is niet lang genoeg 38 geweest XD zoals Saf /first universe problems mehn!
Edit; @Pommetje: YISSSS what a surprise huh XD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 01:22 | |
| Aahh poor Ryohei. Nu hoeft hij niet meer forever alone met zijn doosjes hansaplast te spelen : D psht Yvaine psst kom eens -plakt haar onder- Okay, dan laat ik hem voorlopig 37 voor jou xD Yvaine is pretty effable too, though. That voice <3 Wordt het algemeen gezondheidsonderzoek trouwens doorgezet? Anyhow, ik ga naar bed. Nightie! |
|
| |
Kriss .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 01 2015, 01:30 | |
| Ahahaha x'D she be like *intensively dead stare* stop... that... now... Ah for me? Yay! thank you And yes she totally is moet der voice thingie nog wel even veranderen thooo en of course gaat the check-up door XD zal die ook even herplaatsen voor nieuwe leraren Jij wilt die erg graag met Safferd he xD? Yes ik ga ook maar eens ^~^~ hw is toch done Nightynite for realsies now! Good luck with the birthdays Noah! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|