|
|
Auteur | Bericht |
---|
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 10:31 | |
| Wilde ik net posten voor je ;o Net naar de dokter geweest, een te hoge bloeddruk en ik ga waarschijnlijk een gastroscopie moeten laten doen, dit zie ik zo niet zitten |
|
| |
Luna
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 406 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth, AardeKlas: /Partner: If you can take it, dont break it
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 10:34 | |
| Post gerust dan reageer ik gewoon via mikn mob XD Ik zal me niet laten afhalen van het forum. ;D |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 10:47 | |
| Dan ga ik nu alles rustig afmaken en dan eens kijken voor de future lessen van Hange o3o |
|
| |
Shia
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 243 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & lightKlas: Miss EresPartner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 19:44 | |
| Ik had mezelf beloofd voor Crystal en Gyashin te posten maar ik ga dat vandaag toch niet meer doen denken ahaha geenzingeeninspiratie |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 21:15 | |
| Nog steeds geen internet guys. Dus ik baal als een stekker want ze doen er ook geen flikker aan. Maar eum, yeah. ;c #sad. En ik wil nog wel zo graag antwoorden bij Yvaine en zooo ;v; |
|
| |
Yvaine
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 305 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/Water & LightKlas: -Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 21:58 | |
| N'aaaw Pommetje :c *hugz* that sucks so much! Dat internet al vervelend doet is kut, maar als er ook gewoon niks aan gedaan wordt is indd gewoon om pissig van te worden. Like! Come on! We zijn rpg'ers! We need zhe internetz D; Ik hoop voor je dat er snel verandering komt!
En neem alle tijd die je nodig hebt hur ^~^~ posten heeft geen haast ;P |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 23:10 | |
| Hihi, ja. Precies dát. Ik ben een shut-in ja!? Beetje respect. Geen internet is als dood zijn. ;v; Lol.
I need to be connecteddddd, connection is powerrrr~ Ok. Ik heb internet van mn buurvrouw gejat. ;'3 Heb het wel gevraagd maar het was goed voor even dus yeay! |
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di okt 06 2015, 23:41 | |
| Yay voor de buurvrouw Tijdelijke oplossing ^^ Nu ga ik slapen want *valt met hoofd luid snurkend in le pillow* Zzzz.. |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 07 2015, 11:11 | |
| The F, De site ziet er op het scherm op de schoolcomputer heel licht groen uit xD Het is zo freaky. |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 07 2015, 13:42 | |
| Dat zegt alleen maar hoe slecht schoolcomputers zijn (aa') Bij ons start de helft niet meer op of heeft de helft geen fatsoenlijk toetsenbord meer en ze zijn verschrikkelijk langzaam :') Proefwerkweek, eek |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 07 2015, 13:59 | |
| Eww, mijn laptop is vaak zo sloom als een schoolcomputer. I need new stuff but munnies.
Oei succes Linn D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic wo okt 07 2015, 14:49 | |
| @Linn; Succes met je toetsen!!
Ik heb 12 rondjes gerend voor een goed doel, en nu ben ik dood. RIP. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 02:30 | |
| Dag vier zonder internet. Serieus Tele2? ;v; Maareuh yeah, nog steeds geen activiteit van mijn kant dus... xD |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 02:54 | |
| Ik zou allang gaan zaniken zijn bij de provider ._." |
|
| |
Luna
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 406 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth, AardeKlas: /Partner: If you can take it, dont break it
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 10:32 | |
| Ja dit is te erg voor woorden!
Veel geluk Linn
Goede morgen xD |
|
| |
Ronodan .....
PROFILEReal Name : Aylan Posts : 1167 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht, beetje aangeleerd vuurKlas: nonePartner: Leave me breathless...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 13:17 | |
| Oké, drie presentaties in drie weken was toch iets te veel van het goede. Straks maar even mijn Duits leraar lief aankijken om te zien of ik mijn presentatie na de vakantie mag doen. |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 14:11 | |
| 'Afternoon!
Whoa, succes met dat, klinkt als een hoop werk! Dat zou wel fair zijn, yes yes.
& Poor Pomme :'c |
|
| |
Yvaine
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 305 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark/Water & LightKlas: -Partner: If there's a prize for rotten judgment I guess I've already won that No man is worth the aggravation That's ancient history, been there, done that
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 14:59 | |
| Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn ffffffffffffaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrtttttttttttt |
|
| |
Master Diusz
PROFILEReal Name : blub. Posts : 81 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water & lightKlas: -Partner: Have no fear of perfection - you'll never reach it.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 16:42 | |
| yay zodadelijk ga ik nog mooi de opvoeding van een baby in mijn hoofd duwen~ en dan weer bijna weekend c: |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 18:52 | |
| Aylan: Oh yeah, ik ken dat helemaal. Leraren pleuren altijd alles ook in dezelfde week.
Hmn ik hoop dat bio een beetje goed gegaan is, misschien heeft mijn leren dan wel goed uitgepakt ~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 20:27 | |
| Nog steeds geen internet tv of telefoon. Awesomesauce. xD Dus nog steeds op de buren hun internet. Jemig... wat een gedoe. :']
Ondertussen na aan het denken over een stagiaire... Like, is dat überhaupt nog iets wat ik mag. Omdat ik ook al Jus en Ryo heb? c: Just askinggggg |
|
| |
Shia
PROFILEReal Name : Esmée Posts : 243 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth & lightKlas: Miss EresPartner: Ik kan niet zeggen hoeveel geliefden ik heb: ik weet niet goed wat het verschil is tussen liefde en iemand die ik af en toe zie
| Onderwerp: Re: Het onzin topic do okt 08 2015, 21:31 | |
| Hopelijk werkt je internet en zo weer gauw Pom c:
Oh nee morgen weer met twee uur lopen beginnen xD |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 09 2015, 06:42 | |
| - Leo schreef:
- Nog steeds geen internet tv of telefoon. Awesomesauce. xD
Dus nog steeds op de buren hun internet. Jemig... wat een gedoe. :']
Ondertussen na aan het denken over een stagiaire... Like, is dat überhaupt nog iets wat ik mag. Omdat ik ook al Jus en Ryo heb? c: Just askinggggg Als je het actief kunt houden? xD Het loopt op het moment niet storm op stagiaires, dus een poging wagen kan altijd |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 09 2015, 08:12 | |
| Oeh Pomme, nu ben ik benieuwd welke stagiaire je gaat bespelen zou je een aanvraag maken |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic vr okt 09 2015, 11:23 | |
| Ik ben ook zeer benieuwd o3o |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |