| Onderwerp: Quick question ma sep 07 2015, 14:45 | |
| Hoe staat de SSA wereld tegenover necromantie en dat soort magie? |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Quick question di sep 08 2015, 11:48 | |
| Dat kan onder duistere magie vallen, denk ik. Savador heeft van Deshas bijvoorbeeld een verboden spreuk geleerd om demonen op te kunnen roepen, en ik stelde me daar altijd bij voor dat dat ook een soort necromantie was. Maar, zoals het een illegale spreuk was, denk ik dat die categorie ook onder 'verboden', of in ieder geval zeer geavanceerde magie valt om te kunnen beheersen (omdat die dingen al snel OP kunnen worden). En dode zielen oproepen (of zelfs tot leven wekken) is ook niet iets alledaags. Ik zal het voor de zekerheid even navragen in het Beheerdershoekje als hier niet meer op wordt gereageerd door Linima zelf, want ik ben er niet helemaal zeker van! |
|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Quick question di sep 08 2015, 17:20 | |
| Well, necromantie is zeker een bestaand iets en zal over het algemeen wel onder duistere magie vallen ja. Maar omdat het veel macht geeft is het niet iets wat een leerling zomaar kan beheersen. Daarvoor moet je echt op niveau LM of opvolger zitten. Het is gewoon iets wat veel tijd en training kost omdat het gevaarlijke magie is waar je mee werkt.
En het is ook zeer zeker iets wat niet alledaags is en eigenlijk als onverantwoord magie gebruik wordt beschouwd. Het is niet echt magie die je zomaar gebruikt. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Quick question | |
| |
|